Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 augustus 2014 om 21:31
quote:Scamp schreef op 30 augustus 2014 @ 21:15:
[...]
Ja, afgelopen woensdag, als verrassing
Zo knap van hem
Ben zo trots
Gefeliciteerd, wat een grote stappen maakt hij (en jullie dus ook), geweldig gedaan, ik heb bewondering voor hem!
Over Rochel: ik vond het ook een vreemd topic en ik maak me ook een beetje zorgen. Hoop dat ze dit leest en laat weten dat ze onder een andere nick hier terug is?
[...]
Ja, afgelopen woensdag, als verrassing
Zo knap van hem
Ben zo trots
Gefeliciteerd, wat een grote stappen maakt hij (en jullie dus ook), geweldig gedaan, ik heb bewondering voor hem!
Over Rochel: ik vond het ook een vreemd topic en ik maak me ook een beetje zorgen. Hoop dat ze dit leest en laat weten dat ze onder een andere nick hier terug is?
zaterdag 30 augustus 2014 om 21:58
quote:*lelie* schreef op 30 augustus 2014 @ 21:55:
Wat houd dat anonimiseren precies in? Veranderd je dan alleen van nick? Of worden dan ook al je berichten verwijderd..?Je berichten worden niet verwijderd. Je kunt een nieuwe nick nemen.
Wat houd dat anonimiseren precies in? Veranderd je dan alleen van nick? Of worden dan ook al je berichten verwijderd..?Je berichten worden niet verwijderd. Je kunt een nieuwe nick nemen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 30 augustus 2014 om 22:18
zaterdag 30 augustus 2014 om 22:28
zaterdag 30 augustus 2014 om 22:48
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2014 @ 22:38:
Goedenavond samen!
Ik zit lekker met een glaasje wijn. Waar moet ik zijn?
Zijn er nog trollen?
Wat heb ik allemaal gemist?
Ja een trol, maar een erg slechte, sukkelige trol die al gauw geband werd.
Verder allerlei "vorige nick" onthullingen.
Maar verder heel rustig.
Ga jij nou nog eens een echt goede trol doen?
Goedenavond samen!
Ik zit lekker met een glaasje wijn. Waar moet ik zijn?
Zijn er nog trollen?
Wat heb ik allemaal gemist?
Maar verder heel rustig.
zaterdag 30 augustus 2014 om 22:50
zaterdag 30 augustus 2014 om 22:50
quote:Merisi schreef op 30 augustus 2014 @ 22:48:
[...]
Maar verder heel rustig.
Dat ben ik inderdaad wel van plan. Even weinig tijd nu.'
Maar het komt wel
[...]
Maar verder heel rustig.
Dat ben ik inderdaad wel van plan. Even weinig tijd nu.'
Maar het komt wel
zaterdag 30 augustus 2014 om 22:51
quote:Merisi schreef op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 30 augustus 2014 @ 22:46</a>:</b>
woefie ik heb je gepbt:)</div></blockquote>Ja ja, en dan boos worden als ik knikkende knieen krijg van de appie meneer. Hahaha maar kurritsj die wis ut nog nie..
woefie ik heb je gepbt:)</div></blockquote>Ja ja, en dan boos worden als ik knikkende knieen krijg van de appie meneer. Hahaha maar kurritsj die wis ut nog nie..
zaterdag 30 augustus 2014 om 22:51