Kook/eetclub Amsterdam

28-08-2014 21:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste kookliefhebbers,

Mijn naam is Marieke en ik ben 24 jaar. Sinds een aantal jaar woon, werk en studeer ik in Amsterdam. Koken is een grote hobby van mij en via magazines zoek ik altijd naar leuke nieuwe recepten voor inspiratie. Ik ben een levensgenieter en door mijn horeca ervaring heb ik vaak de kunst mogen afkijken. Het lijkt mij leuk om aan te sluiten bij een kookclub of een nieuwe kookclub op te richten. Ik hoor graag van jullie! Groeten, Marieke
Hoi Marieke,

Wat leuk dat er iemand is van mijn leeftijd die zo van koken houd en ook een kookclubje wilt beginnen!

Sinds 2,5 jaar woon ik samen met mijn vriend in Hoofddorp, en hou ik erg van het koken van nieuwe gerechten en vind ik het leuk om nieuwe dingen uit te proberen... Het lijkt me leuk om deel uit te maken van een kook/eetclubje.

Stuur je me een mailtje ?

evers.jessica@hotmail.com

Groetjes Jessica
Hoi, Ik ben bezig een kookclubje op te richten, in september hebben we een meeting. Ik heb al 4 reacties.

Stuur een mailtje naar:

kookclubamstelveen@outlook.com

Groetjes!
Hoi,

Ik ben ook 24 en woon sinds een klein jaar in de buurt van Amsterdam.

Hier heb ik een heerlijke grote keuken in sindsdien ben ik alleen maar enthousiaster geworden over koken en nieuwe dingen uitproberen. Ik moet er wel bijvertellen dat ik een koemelkallergie heb. Dit kan misschien lastig zijn. Is dit voor jullie te doen, of lastig?

Groetjes!
Bedankt voor jullie reacties!

Skiewietje ik zal je een email sturen, het lijkt mij leuk om mij bij jullie aan te sluiten.

Groeten,

Marieke
Hee,

Ik las dit een paar dagen geleden en dacht meteen: aaa zo leuk! Een ding hield mij echter tegen: Ik kook niet zoveel. Ik woon namelijk nog thuis (20 jaar, maar woon dicht bij mijn school in Adam - 4e jaars HBO Biologie en Medische laboratoriumonderzoeken - dus op kamers was niet nodig). Daarentegen ben ik gek op taarten bakken. Misschien is dit een leuke aanvulling?

Daarbij lijkt het mij natuurlijk super leuk om een beetje lekker te leren koken!

Groetjes,

Patricia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven