Tegeltjesdiefstal
zondag 31 augustus 2014 om 18:30
quote:BellatrixVanDetta schreef op 31 augustus 2014 @ 18:17:
Miss Innuendo
Ik ben de hele zondag vaak gezellig bij de ouders thuis.
Vinden ze fijn.
Ik ben er twee hele dagen per week. Zus ook.
Iets met mantelzorg en participatiemaatschappij enzo.
Ik zag je eerdere posting
Nee, ik heb helaas geen ouders meer, maar als dat wel zo was, dan zat ik er niet iedere zondag. Al was het maar omdat we 100 km uit elkaar woonden toen ze nog leefden.
Maar wat goed dat jullie dat doen.
Helaas gaat het helemaal de verkeerde kant op met die meer en meer gedwongen mantelzorg e.d. Als je het vrijwillig doet okee, maar ik vind niet dat onze overheid ons daartoe zou moeten dwingen uit kostenbesparend oogpunt.
Maar da's een hele andere discussie dan de tegeltjesjatterij hier.
Miss Innuendo
Ik ben de hele zondag vaak gezellig bij de ouders thuis.
Vinden ze fijn.
Ik ben er twee hele dagen per week. Zus ook.
Iets met mantelzorg en participatiemaatschappij enzo.
Ik zag je eerdere posting
Nee, ik heb helaas geen ouders meer, maar als dat wel zo was, dan zat ik er niet iedere zondag. Al was het maar omdat we 100 km uit elkaar woonden toen ze nog leefden.
Maar wat goed dat jullie dat doen.
Helaas gaat het helemaal de verkeerde kant op met die meer en meer gedwongen mantelzorg e.d. Als je het vrijwillig doet okee, maar ik vind niet dat onze overheid ons daartoe zou moeten dwingen uit kostenbesparend oogpunt.
Maar da's een hele andere discussie dan de tegeltjesjatterij hier.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 31 augustus 2014 om 18:31
quote:yasmijn schreef op zondag 31 augustus 2014 18:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="soetkees in "Tegeltjesdiefstal"" class="messagelink">soetkees schreef op 31 augustus 2014 @ 18:15</a>:</b>
Het is wel interessant om te zien hoe een <b>goedbedoeld topic </b>zoveel kritiek en off-topic gaan teweeg kan brengen...</div></blockquote>
Nou, het leest anders heel raar, die eerste post en ik was niet de enige die dat zo zag.
Jullie zijn zeker matties. De achterban.
Het is wel interessant om te zien hoe een <b>goedbedoeld topic </b>zoveel kritiek en off-topic gaan teweeg kan brengen...</div></blockquote>
Nou, het leest anders heel raar, die eerste post en ik was niet de enige die dat zo zag.
Jullie zijn zeker matties. De achterban.
zondag 31 augustus 2014 om 18:32
zondag 31 augustus 2014 om 18:32
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 18:17:
[...]
Jullie zijn zeker matties.
Tjonge wat een rotwoord, matties.
Er waren hier ook wat mensen die er geen kwaad in zagen.
[...]
Jullie zijn zeker matties.
Tjonge wat een rotwoord, matties.
Er waren hier ook wat mensen die er geen kwaad in zagen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
zondag 31 augustus 2014 om 18:39
quote:BellatrixVanDetta schreef op 31 augustus 2014 @ 18:26:
Dat is precies wat ik nu ook zoveel mogelijk probeer te doen Yas.
Mijn ouders koesteren en van ze genieten zolang ze er nog zijn.
Herkenbaar. Mijn ouders zijn ook op de leeftijd dat veel van hun leeftijdsgenoten sterven. Ze zijn gelukkig nog fit, maar ik probeer bewust te genieten van hun gezelschap, leuke dingen te doen etc. Voor ik het weet zijn ze er niet meer.
Yas
Dat is precies wat ik nu ook zoveel mogelijk probeer te doen Yas.
Mijn ouders koesteren en van ze genieten zolang ze er nog zijn.
Herkenbaar. Mijn ouders zijn ook op de leeftijd dat veel van hun leeftijdsgenoten sterven. Ze zijn gelukkig nog fit, maar ik probeer bewust te genieten van hun gezelschap, leuke dingen te doen etc. Voor ik het weet zijn ze er niet meer.
Yas
zondag 31 augustus 2014 om 18:40
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 18:36:
[...]
Nee, de HRS.
En matties is hier een heel normaal woord, "forummatties".
Beter opletten.Ik weet dat het hier gebruikt wordt dat is niet de discussie. Ik vind het een rotwoord. Beter interpreteren en veronderstellen, dus.
[...]
Nee, de HRS.
En matties is hier een heel normaal woord, "forummatties".
Beter opletten.Ik weet dat het hier gebruikt wordt dat is niet de discussie. Ik vind het een rotwoord. Beter interpreteren en veronderstellen, dus.
zondag 31 augustus 2014 om 18:43
quote:soetkees schreef op 31 augustus 2014 @ 18:15:
Het is wel interessant om te zien hoe een goedbedoeld topic zoveel kritiek en off-topic gaan teweeg kan brengen...Dat is het risico als je een topic opent en de volgende dag pas weer komt kijken.
Het is wel interessant om te zien hoe een goedbedoeld topic zoveel kritiek en off-topic gaan teweeg kan brengen...Dat is het risico als je een topic opent en de volgende dag pas weer komt kijken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 31 augustus 2014 om 18:43
zondag 31 augustus 2014 om 18:46
zondag 31 augustus 2014 om 18:47
zondag 31 augustus 2014 om 18:49
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 18:43:
[...]
Dat is het risico als je een topic opent en de volgende dag pas weer komt kijken.
Soms hebben mensen even een IRL.
Toegegeven, uitleg was handiger geweest, maar ik stond werkelijk versteld van de reacties.
[...]
Dat is het risico als je een topic opent en de volgende dag pas weer komt kijken.
Toegegeven, uitleg was handiger geweest, maar ik stond werkelijk versteld van de reacties.
zondag 31 augustus 2014 om 18:57
quote:soetkees schreef op 31 augustus 2014 @ 18:49:
[...]
Toegegeven, uitleg was handiger geweest, maar ik stond werkelijk versteld van de reacties.Midden in de nacht? Kan, maar open het dan 's morgens of wanneer je wel even tijd hebt. ( Grote irritatie van mij)
[...]
Toegegeven, uitleg was handiger geweest, maar ik stond werkelijk versteld van de reacties.Midden in de nacht? Kan, maar open het dan 's morgens of wanneer je wel even tijd hebt. ( Grote irritatie van mij)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 31 augustus 2014 om 19:04
Och Yas dat is ook erg zeg
@ Miss Innuendo
Da's inderdaad een andere discussie.
Toch praten zus en ik daar regelmatig over. Nu gaat het nog prima omdat we beiden 32 uur werken.
Wat de toekomst brengt zien wel.
OT: ik geloof ook niet dat Cateau dit lullig bedoelde.
Je kan het zo lezen, dat deed ik ook totdat ik zag dat zij de TO was.
Neh...
Dit was echt niet zo bedoeld.
@ Miss Innuendo
Da's inderdaad een andere discussie.
Toch praten zus en ik daar regelmatig over. Nu gaat het nog prima omdat we beiden 32 uur werken.
Wat de toekomst brengt zien wel.
OT: ik geloof ook niet dat Cateau dit lullig bedoelde.
Je kan het zo lezen, dat deed ik ook totdat ik zag dat zij de TO was.
Neh...
Dit was echt niet zo bedoeld.
Huts!
zondag 31 augustus 2014 om 19:04
zondag 31 augustus 2014 om 19:09
zondag 31 augustus 2014 om 19:09