Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 31 augustus 2014 om 23:29
quote:jeleny schreef op 31 augustus 2014 @ 23:26:
Ik breek even in als dat mag maar ik blijf erbij dat yadan echt teveel lijkt op xenatje:
Allebei zijn ze opgeleid tot piloot
Ze woonden allebei eerst in Florida
Ze zijn allebei verhuisd maar NYC
Ze hebben allebei verhalen over alligators en dieren met namen zoals Gloria de aap, Nemo de vis
Verhalen met iets teveel details
Alleen heeft xenatje een zoontje van 4 uit een vorige relatie die haar vriend daddy noemt en heeft yadan haar neefje van 4 die haar vriend daddy noemt
Als ik geen namen van forummers mag noemen zal ik dit uiteraard weghalen.Heel grappig
Ik breek even in als dat mag maar ik blijf erbij dat yadan echt teveel lijkt op xenatje:
Ze hebben allebei verhalen over alligators en dieren met namen zoals Gloria de aap, Nemo de vis
Alleen heeft xenatje een zoontje van 4 uit een vorige relatie die haar vriend daddy noemt en heeft yadan haar neefje van 4 die haar vriend daddy noemt
Als ik geen namen van forummers mag noemen zal ik dit uiteraard weghalen.Heel grappig
zondag 31 augustus 2014 om 23:33
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 23:28:
Voor Scamp
[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... aoXP0-QHQQ[/img]Lekker!
Voor Scamp
[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... aoXP0-QHQQ[/img]Lekker!
zondag 31 augustus 2014 om 23:33
zondag 31 augustus 2014 om 23:35
quote:_isis_ schreef op 31 augustus 2014 @ 23:32:
[...]
Hier daar gaat mijn thee
Ja maar het kan maar zo dat ze door Obama persoonlijk met het regeringsvliegtuig is opgehaald hè..
Dat verklaard ook meteen die extra/geheime vlucht die niet op internet te vinden was en waarom die 's avonds laat vertrekt.
[...]
Hier daar gaat mijn thee
Ja maar het kan maar zo dat ze door Obama persoonlijk met het regeringsvliegtuig is opgehaald hè..
Dat verklaard ook meteen die extra/geheime vlucht die niet op internet te vinden was en waarom die 's avonds laat vertrekt.
zondag 31 augustus 2014 om 23:38
quote:diamond-gloss schreef op 31 augustus 2014 @ 23:35:
[...]
en Obama gaat in hun kleine flat wonen?
[...]
en Obama gaat in hun kleine flat wonen?
zondag 31 augustus 2014 om 23:40
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 31 augustus 2014 23:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="_isis_ in "Napraattopic 2"" class="messagelink">_isis_ schreef op 31 augustus 2014 @ 23:24</a>:</b>
Onder de radar door zeker </div></blockquote>geland op een onzichtbare baan En daarna rechtstreeks met de helicopter naar hun appartement. Uiteraard in hartje Manhattan.
Onder de radar door zeker </div></blockquote>geland op een onzichtbare baan En daarna rechtstreeks met de helicopter naar hun appartement. Uiteraard in hartje Manhattan.
zondag 31 augustus 2014 om 23:40
quote:jeleny schreef op 31 augustus 2014 @ 23:26:
Als ik geen namen van forummers mag noemen zal ik dit uiteraard weghalen.Wel heel toevallig. Heeft ze ook een zoutwater aquarium?
Als ik geen namen van forummers mag noemen zal ik dit uiteraard weghalen.Wel heel toevallig. Heeft ze ook een zoutwater aquarium?