Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 01 september 2014 @ 00:09:

Goedenacht!

Net nog even het 'samenwonen na 3 weken' topic gelezen. Bizar dat mensen zo naïef kunnen zijn.Joh dat is ook gewoon een Noorse collega van Yadan..
Staat het samenwonen topic er nog?
Zitten jullie ook altijd naakt op het aanrecht aardappels te schillen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ja, bij relaties.
Je bent zelf een theepot
quote:Dana schreef op 01 september 2014 @ 11:35:

Zitten jullie ook altijd naakt op het aanrecht aardappels te schillen? Ja natuurlijk.! Jij niet?
Goffer hadden jullie me niet even kunnen sms'en gisteren over het na-3-weken-samenwonen-topic!

Enne Yadan, is die echt nep? Heb ik allemaal niet meegekregen. Ze heeft zich nu ook voorgesteld in het (r)emigrantentopic en ik wil best heel hartelijk welkom zeggen enzo, maar twijfel nu dus.
quote:Dana schreef op 01 september 2014 @ 11:35:

Zitten jullie ook altijd naakt op het aanrecht aardappels te schillen? Ik zweer het je, ik zit altijd naakt te forummen!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:ainne schreef op 01 september 2014 @ 12:30:

Goffer hadden jullie me niet even kunnen sms'en gisteren over het na-3-weken-samenwonen-topic!

Enne Yadan, is die echt nep? Heb ik allemaal niet meegekregen. Ze heeft zich nu ook voorgesteld in het (r)emigrantentopic en ik wil best heel hartelijk welkom zeggen enzo, maar twijfel nu dus.Nou ik twijfel daar niet aan, maar geef haar toch maar een warm welkom, want trollen zijn leuk.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Dat samenwoontopic zou bestt eens echt kunnen zijn. Ik zie steeds zo'n zonnebank bruin blond meisje met skinny jeans, Uggs en een zwart dekbedjas tot de knieën voor me. Heel wijs, classic and ready to pluck the day. Echt, ze bestaan. No mountain too high. Heerlijk dat gelul in Engels steeds, i'm loving it!
quote:Sensy12 schreef op 01 september 2014 @ 13:15:

Dat samenwoontopic zou bestt eens echt kunnen zijn. Ik zie steeds zo'n zonnebank bruin blond meisje met skinny jeans, Uggs en een zwart dekbedjas tot de knieën voor me. Heel wijs, classic and ready to pluck the day. Echt, ze bestaan. No mountain too high. Heerlijk dat gelul in Engels steeds, i'm loving it!Eens, ik geloof ook dat het echt is.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ainne schreef op 01 september 2014 @ 12:30:

Enne Yadan, is die echt nep? Heb ik allemaal niet meegekregen. Ze heeft zich nu ook voorgesteld in het (r)emigrantentopic en ik wil best heel hartelijk welkom zeggen enzo, maar twijfel nu dus.Ik zou haar gewoon welkom heten, je verliest er niks mee toch?
@Sensy12: hahaha ready to pluck the day

Als ze nou dat f*ck*ng annoying English in between the rest from the tekst wegliet.... Iedere keer als ik een reactie van haar zie is my irritation factor way high.
quote:SilverShadow schreef op 01 september 2014 @ 13:50:

Als ze nou dat f*ck*ng annoying English in between the rest from the tekst wegliet.... Iedere keer als ik een reactie van haar zie is my irritation factor way high.
quote:SilverShadow schreef op 01 september 2014 @ 13:50:

Dat maakt het topic juist zo leuk, she irritaties the stront out of the mensen.

Ik lach me kapot om dat Engels. Maar small minded people spreken natuurlijk niet zo goed Engels. Maar zo'n classy business woman als TO daar, die turnt her hand not arround for een beetje internationaal babbelen.

Is wel zo handig dat ze je in de shopping malls in Dubai (Dubai, elke keer als ik dat daar lees moet ik grinniken ) een beetje kunnen understanden. Als je uitlegt dat je niet able bent to pay for je aankopen, aangezien je geen werk, geen opleiding en alleen een louche Zweed hebt.

Very handy! Ik need no English, ik blijf gewoon in dit fucking kut land.
Bij mijn man op het bedrijf hebben ze het altijd over Dick the Wallpaperman als er iemand weer hoog van de toren blaast
quote:Doreia schreef op 01 september 2014 @ 15:21:

Bij mijn man op het bedrijf hebben ze het altijd over Dick the Wallpaperman als er iemand weer hoog van de toren blaast

Scampman en ik gebruiken die ook

En hij noemt bouwvakkers nu buildingfuckers omdat mijn vader dat als grap zei.

Heerlijk dat Nederlands letterlijk vertalen of fonetisch vertalen.
Ahhhhhhgggg, nog anderhalf uur op mijn werk. Wil naar huis.

Omringd door 94 testotoron en "gebrek aan deo" geur uitwasemende mannelijke pubers

Larva, schatje, laat die MVV maar ff zitten, na vandaag heb ik voorlopig genoeg van mannen.
He getsie Merisi haha.
Ik ben aan het verhuizen maar wil wel even laten weten dat ik íedereen in de gaten houd
Ik kom je wel even helpen

quote:Thordis schreef op maandag 01 september 2014 15:19

Ik lach me kapot om dat Engels. Maar small minded people spreken natuurlijk niet zo goed Engels. Maar zo'n classy business woman als TO daar, die turnt her hand not arround for een beetje internationaal babbelen.

Is wel zo handig dat ze je in de shopping malls in Dubai (Dubai, elke keer als ik dat daar lees moet ik grinniken ) een beetje kunnen understanden. Als je uitlegt dat je niet able bent to pay for je aankopen, aangezien je geen werk, geen opleiding en alleen een louche Zweed hebt.

Very handy! Ik need no English, ik blijf gewoon in dit fucking kut land. Is it Edddummmmm, die een beetje bored is geworden so without Patries?
Waarom blijven vrouwen toch zo vaak bij zulke kutjanussen om het met de woorden te zeggen van Bella's vader? Dat al 2,5j en ook nog kinderen die erbij betrokken zijn.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 01 september 2014 @ 19:55:

Waarom blijven vrouwen toch zo vaak bij zulke kutjanussen om het met de woorden te zeggen van Bella's vader? Dat al 2,5j en ook nog kinderen die erbij betrokken zijn. Sommige mensen kunnen echt niet alleen zijn. Snap het ook nooit.
Wat ik me dan vaak afvraag is waarom vrouwen gaan samenwonen / trouwen / kinderen krijgen met een rotkerel.

Is het in het begin een leuke vent en verandert zo'n man op een gegeven moment in een rotkerel?

Of is het altijd een rotkerel en hebben vrouwen dat niet door?

Of is het altijd een rotkerel van hebben die vrouwen dat wel door maar sluiten ze hun ogen daarvoor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven