Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 september 2014 om 20:29
quote:Merisi schreef op 01 september 2014 @ 20:25:
Wat ik me dan vaak afvraag is waarom vrouwen gaan samenwonen / trouwen / kinderen krijgen met een rotkerel.
Is het in het begin een leuke vent en verandert zo'n man op een gegeven moment in een rotkerel?
Of is het altijd een rotkerel en hebben vrouwen dat niet door?
Of is het altijd een rotkerel van hebben die vrouwen dat wel door maar sluiten ze hun ogen daarvoor?Ik vermoed het laatste gecombineerd met het samenwonen en elkaar nog beter leren kennen?
Wat ik me dan vaak afvraag is waarom vrouwen gaan samenwonen / trouwen / kinderen krijgen met een rotkerel.
Is het in het begin een leuke vent en verandert zo'n man op een gegeven moment in een rotkerel?
Of is het altijd een rotkerel en hebben vrouwen dat niet door?
Of is het altijd een rotkerel van hebben die vrouwen dat wel door maar sluiten ze hun ogen daarvoor?Ik vermoed het laatste gecombineerd met het samenwonen en elkaar nog beter leren kennen?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 1 september 2014 om 20:33
quote:doornroosje9 schreef op 01 september 2014 @ 20:30:
En denken dat ze hem kunnen veranderen omdat dit wel echte liefde is.
Wat volgens mij altijd weer een grote vergissing blijkt.
Vooral bij sommige vrouwen die daarin (in het kunnen veranderen van een man door hun liefde) zelfbevestiging zoeken.
En denken dat ze hem kunnen veranderen omdat dit wel echte liefde is.
Wat volgens mij altijd weer een grote vergissing blijkt.
Vooral bij sommige vrouwen die daarin (in het kunnen veranderen van een man door hun liefde) zelfbevestiging zoeken.
maandag 1 september 2014 om 20:36
maandag 1 september 2014 om 20:36
quote:BellatrixVanDetta schreef op 01 september 2014 @ 20:32:
Liever een kutrelatie dan alleen zijn hè
Nou, mij niet gezien. Liever alleen zelfs dan een minder dan goede relatie.
Ook een topic van een vrouw vandaag die schrijft dat haar man lief voor haar is, maar tegelijkertijd noemt hij haar uitspraken dom, en nog veel meer vervelende dingen.
Als ik een relatie had met een man die mij dom noemde kreeg ik een lachstuip en wees ik hem het gat van de deur, laat staan dat ik allerlei andere respectloos gedrag zou accepteren.
Liever een kutrelatie dan alleen zijn hè
Nou, mij niet gezien. Liever alleen zelfs dan een minder dan goede relatie.
Ook een topic van een vrouw vandaag die schrijft dat haar man lief voor haar is, maar tegelijkertijd noemt hij haar uitspraken dom, en nog veel meer vervelende dingen.
Als ik een relatie had met een man die mij dom noemde kreeg ik een lachstuip en wees ik hem het gat van de deur, laat staan dat ik allerlei andere respectloos gedrag zou accepteren.
maandag 1 september 2014 om 21:36
quote:Merisi schreef op 01 september 2014 @ 21:25:
Dat de heer vreemde kostgangers heeft blijkt maar weer uit het vriendinnen voor vriendschap gezocht topic. Wel goed gekozen van TO om het op de psyche pijler te zetten.
Ik doe mijn best, maar deze OP is niet te lezen.
Alinea's!
Dat de heer vreemde kostgangers heeft blijkt maar weer uit het vriendinnen voor vriendschap gezocht topic. Wel goed gekozen van TO om het op de psyche pijler te zetten.
Ik doe mijn best, maar deze OP is niet te lezen.
Alinea's!
Life is short. Eat dessert first.
maandag 1 september 2014 om 21:43
Inderdaad...
Misschien matcht hij wel aardig met Chantal K.?
Ook al zo'n avontuurlijk type.
Inderdaad...
Misschien matcht hij wel aardig met Chantal K.?
Ook al zo'n avontuurlijk type.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
maandag 1 september 2014 om 21:49
Dat de heer vreemde kostgangers heeft blijkt maar weer uit het vriendinnen voor vriendschap gezocht topic. Wel goed gekozen van TO om het op de psyche pijler te zetten.Hij gaat graag op vakantie in Noorwegen (staat in de OP). Dat kan toch niet echt zijn.
Dat de heer vreemde kostgangers heeft blijkt maar weer uit het vriendinnen voor vriendschap gezocht topic. Wel goed gekozen van TO om het op de psyche pijler te zetten.Hij gaat graag op vakantie in Noorwegen (staat in de OP). Dat kan toch niet echt zijn.
maandag 1 september 2014 om 21:55
maandag 1 september 2014 om 21:59
maandag 1 september 2014 om 22:31
quote:diamond-gloss schreef op 01 september 2014 @ 11:43:
[...]
Ja natuurlijk.! Jij niet?
Lijkt me niet lekker zitten, met je blote billen op zo'n metalen aanrechtplaat.
Even serieus: ik erger me groen en geel aan dat idiote plaatje. Hoort het bij de nieuwe koers van (de digitale) Viva?
[...]
Ja natuurlijk.! Jij niet?
Lijkt me niet lekker zitten, met je blote billen op zo'n metalen aanrechtplaat.
Even serieus: ik erger me groen en geel aan dat idiote plaatje. Hoort het bij de nieuwe koers van (de digitale) Viva?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 1 september 2014 om 22:49
quote:Dana schreef op 01 september 2014 @ 22:31:
Even serieus: ik erger me groen en geel aan dat idiote plaatje. Hoort het bij de nieuwe koers van (de digitale) Viva?Welk plaatje? Zit die soms achter mijn adblock...? (yes!)
Even serieus: ik erger me groen en geel aan dat idiote plaatje. Hoort het bij de nieuwe koers van (de digitale) Viva?Welk plaatje? Zit die soms achter mijn adblock...? (yes!)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht