Ook nog WAKKER? Klets hier mee.
maandag 1 september 2014 om 23:42
quote:Jonari schreef op 01 september 2014 @ 23:07:
[afbeelding]Ik neem er ook eentje van je Jo. Misschien ga ik dan even beter spelen met Wordfeud. Passie had net een woord van 217 punten, daar kan je toch niet tegenop? Mijn hoogste is maar 186 dacht ik.
[afbeelding]Ik neem er ook eentje van je Jo. Misschien ga ik dan even beter spelen met Wordfeud. Passie had net een woord van 217 punten, daar kan je toch niet tegenop? Mijn hoogste is maar 186 dacht ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 1 september 2014 om 23:46
dinsdag 2 september 2014 om 00:02
dinsdag 2 september 2014 om 00:03
quote:MocyMoos schreef op 02 september 2014 @ 00:00:
Die voorraad raakt ook nooit op ook. Volgens mij is het een soort buizenpost vanuit de bAH bij jouw in de buurt.Gelukkig dat ze niet hier woont, hier is de Bah opeens uit het niets gesloten.
Die voorraad raakt ook nooit op ook. Volgens mij is het een soort buizenpost vanuit de bAH bij jouw in de buurt.Gelukkig dat ze niet hier woont, hier is de Bah opeens uit het niets gesloten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 2 september 2014 om 00:15
Wat een gezelligheid hier!
Vannacht zal ik weer een oogje in het zeil houden. Heb weer nachtdienst (de laatste paar voor mijn vakantie). Best wel wat werk aan de winkel hier, dus heel aanwezig ben ik denk ik niet vannacht.
Proost dames! Doe hier mee met een theetje.
Vannacht zal ik weer een oogje in het zeil houden. Heb weer nachtdienst (de laatste paar voor mijn vakantie). Best wel wat werk aan de winkel hier, dus heel aanwezig ben ik denk ik niet vannacht.
Proost dames! Doe hier mee met een theetje.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 2 september 2014 om 00:16
quote:MocyMoos schreef op 02 september 2014 @ 00:07:
[...]
Mis je toch niks aan mits er een andere in komt tenminste.
Schattig die katjes.
Komt een internationale supermarkt in.
Oh enig die katjes. Gelukkig hebben ze al een baasje
[...]
Mis je toch niks aan mits er een andere in komt tenminste.
Schattig die katjes.
Komt een internationale supermarkt in.
Oh enig die katjes. Gelukkig hebben ze al een baasje