Wat verzamel jij?
woensdag 3 september 2014 om 23:34
Zelf ben ik een vogelliefhebster en heb de w.c ingericht met afbeeldingen van vogels. Voornamelijk tegels zoals deze:
Het is niet zozeer een verzameling als in zoveel mogelijk hebben, maar het moet wel een bepaalde tegel zijn (Delftsblauw is niet goed).
De tegels vind ik via marktplaats en tweedehandswinkels.
Wat verzamelen jullie zoal?
Het is niet zozeer een verzameling als in zoveel mogelijk hebben, maar het moet wel een bepaalde tegel zijn (Delftsblauw is niet goed).
De tegels vind ik via marktplaats en tweedehandswinkels.
Wat verzamelen jullie zoal?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
donderdag 4 september 2014 om 17:24
donderdag 4 september 2014 om 17:33
quote:Ephina schreef op 04 september 2014 @ 09:01:
[...]
Hahaha nee! Na een 21 diner van een jaargenootje, kregen we allemaal ons kopje mee (mad hatters teaparty thema. Erg leuk!) en toen ben ik begonnen . Stiekem vind ik ze dus écht heel mooi.
M'n eerste kopje was die rechts achter. Het kopje met die witte bloemen links achter, kwam ik ooit een keer tegen in de serie Supernatural. *TROTS* .
M'n lievelings is de 3e van rechts, vooraan ! Bladgoud en pioenrozen .Kan het kloppen dat jij bij het eerste kopje geen matchend schoteltje hebt? Mogelijk heb ik dat namelijk hier liggen...
[...]
Hahaha nee! Na een 21 diner van een jaargenootje, kregen we allemaal ons kopje mee (mad hatters teaparty thema. Erg leuk!) en toen ben ik begonnen . Stiekem vind ik ze dus écht heel mooi.
M'n eerste kopje was die rechts achter. Het kopje met die witte bloemen links achter, kwam ik ooit een keer tegen in de serie Supernatural. *TROTS* .
M'n lievelings is de 3e van rechts, vooraan ! Bladgoud en pioenrozen .Kan het kloppen dat jij bij het eerste kopje geen matchend schoteltje hebt? Mogelijk heb ik dat namelijk hier liggen...
donderdag 4 september 2014 om 22:51
Leuke verzamelingen komen hier langs.
Desperate housewife had het over badeendjes en toen moest ik denken aan de duizenden badeendjes die wetenschappers in de oceaan hadden gedaan om de stromingen te meten.
Op een of andere manier vond dat aandoenlijk, al die eendjes in het water
Desperate housewife had het over badeendjes en toen moest ik denken aan de duizenden badeendjes die wetenschappers in de oceaan hadden gedaan om de stromingen te meten.
Op een of andere manier vond dat aandoenlijk, al die eendjes in het water
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
donderdag 4 september 2014 om 23:12
quote:baukje schreef op 04 september 2014 @ 07:56:
Gebruiksvoorwerpen met motief van varkens of in de vorm van varkens.
geen spelletjes dus: heb nog een dobbelspelletje met varkens ipv dobbelstenen
(en terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat ik ooit een kaasmesje met een heft in de vorm van een varken heb weggegeven aan een kennis van een chatkanaal. Dus of er zijn meer mensen die varkens sparen, of jij bent die kennis.
Ik ga maar uit van de eerste optie, de 2de zou heel toevallig zijn
Gebruiksvoorwerpen met motief van varkens of in de vorm van varkens.
geen spelletjes dus: heb nog een dobbelspelletje met varkens ipv dobbelstenen
(en terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat ik ooit een kaasmesje met een heft in de vorm van een varken heb weggegeven aan een kennis van een chatkanaal. Dus of er zijn meer mensen die varkens sparen, of jij bent die kennis.
Ik ga maar uit van de eerste optie, de 2de zou heel toevallig zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 4 september 2014 om 23:15
Ik verzamel
Boekenweekgeschenken. Ik moet alleen 1934 (mapje ansichtkaarten) nog. En ook de jeugdboekenweekgeschenken.
Suske en Wiske albums, mijn moeder is daarmee begonnen en toen ik 16 was heb ik het overgenomen.
Asterix albums, ook een waar mijn moeder mee begonnen is, na haar overlijden overgenomen.
Atlassen, van elk land waar ik geweest ben neem ik een atlas mee.
Boeken van Annie MG Schmidt en Dick Bruna
En verder had mijn moeder nog meer boekencollecties die ik nu verder afmaak, ze staan wel nog in mijn vaders huis, wij kunnen geen boekenkast meer kwijt... We hebben ze zelfs op de overloop staan...
Boekenweekgeschenken. Ik moet alleen 1934 (mapje ansichtkaarten) nog. En ook de jeugdboekenweekgeschenken.
Suske en Wiske albums, mijn moeder is daarmee begonnen en toen ik 16 was heb ik het overgenomen.
Asterix albums, ook een waar mijn moeder mee begonnen is, na haar overlijden overgenomen.
En verder had mijn moeder nog meer boekencollecties die ik nu verder afmaak, ze staan wel nog in mijn vaders huis, wij kunnen geen boekenkast meer kwijt... We hebben ze zelfs op de overloop staan...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 4 september 2014 om 23:38
quote:GateKeeper schreef op 04 september 2014 @ 07:43:
Goede wijnen, terwijl ik zelf geen wijn drink.
Schiet lekker op ...... Ik wil wel komen helpen hoor.
Verkeerboetes hier. Nog een jaar of twee schat ik zo, dan kan ik een scan van alle boetes maken en daar behang papier van laten maken. Origineel niet ?
Goede wijnen, terwijl ik zelf geen wijn drink.
Schiet lekker op ...... Ik wil wel komen helpen hoor.
Verkeerboetes hier. Nog een jaar of twee schat ik zo, dan kan ik een scan van alle boetes maken en daar behang papier van laten maken. Origineel niet ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
donderdag 4 september 2014 om 23:45
"Oehh waar koop je zo'n rek?"
Zelf maken. Ik heb de mijne zelf gemaakt met fotoplankjes van ikea. Ff googlen en je krijgt een filmpje ( hier in versieren ze m oerlelijk maar dan heb je een idee hoe).
Ik heb bij de mijne de fotoplankjes op een plaat hout gemaakt omdat mijn potjes groot zijn en ze er anders niet op pasten.
Ik verzamel ook nagellak ( ben nagelstyliste).
En Jan Jans en de kinderen.
Elk jaar op de Libellebeurs laat ik er een signeren met een mooie tekening.
Verder ben ik gek op alles van Harry Potter, daar wil ik buiten de boeken ( diverse soorten van heb al verschillende kaften) en films op den duur andere dingen van gaan verzamelen.
Zelf maken. Ik heb de mijne zelf gemaakt met fotoplankjes van ikea. Ff googlen en je krijgt een filmpje ( hier in versieren ze m oerlelijk maar dan heb je een idee hoe).
Ik heb bij de mijne de fotoplankjes op een plaat hout gemaakt omdat mijn potjes groot zijn en ze er anders niet op pasten.
Ik verzamel ook nagellak ( ben nagelstyliste).
En Jan Jans en de kinderen.
Elk jaar op de Libellebeurs laat ik er een signeren met een mooie tekening.
Verder ben ik gek op alles van Harry Potter, daar wil ik buiten de boeken ( diverse soorten van heb al verschillende kaften) en films op den duur andere dingen van gaan verzamelen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
vrijdag 5 september 2014 om 09:15
vrijdag 5 september 2014 om 10:24
quote:suzyqfive schreef op 04 september 2014 @ 23:15:
Ik verzamel
En verder had mijn moeder nog meer boekencollecties die ik nu verder afmaak, ze staan wel nog in mijn vaders huis, wij kunnen geen boekenkast meer kwijt... We hebben ze zelfs op de overloop staan...Het boekenweekgeschenk is hier te koop: http://www.boekwinkeltjes.nl/singleorde ... =138614796
Ik verzamel
En verder had mijn moeder nog meer boekencollecties die ik nu verder afmaak, ze staan wel nog in mijn vaders huis, wij kunnen geen boekenkast meer kwijt... We hebben ze zelfs op de overloop staan...Het boekenweekgeschenk is hier te koop: http://www.boekwinkeltjes.nl/singleorde ... =138614796
vrijdag 5 september 2014 om 11:25
quote:Annapalona schreef op 04 september 2014 @ 17:27:
Kleurboeken en potloden en potlodenkistjes, DVDtjes met films van Johnny Depp, foto's van mijn kinderen en boeken en bordspelletjes. Al is de verzamelwoede op de kleurspullen na wel over.. geen ruimte en geen geld meer voor
Kleurboeken en potloden en potlodenkistjes, DVDtjes met films van Johnny Depp, foto's van mijn kinderen en boeken en bordspelletjes. Al is de verzamelwoede op de kleurspullen na wel over.. geen ruimte en geen geld meer voor
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 5 september 2014 om 15:12
quote:lionlily schreef op 05 september 2014 @ 10:24:
[...]
Het boekenweekgeschenk is hier te koop: http://www.boekwinkeltjes.nl/singleorde ... =138614796
325 euro ?!!!
[...]
Het boekenweekgeschenk is hier te koop: http://www.boekwinkeltjes.nl/singleorde ... =138614796
325 euro ?!!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"