sauna avontuur
donderdag 4 september 2014 om 21:05
Hoi peopeltjes, ik was me laatst toch in een mooie spa in Londen. Loop ik daar binnen, staat er ineens zon naakte kerel voor me. Met zn pielewielie naakt en alles! Na wat hevig geflirt heen en weer, eindigde we saampies in dezelfde sauna. Alleen. Just me en him! Jullie raaien het natuurlijk al; vanzelfsprekenderwijs hebben wij flink lopen rampetampen. Na die heerlijke beurt in de sauna, heb ik mijn prins met het enorme aanhangsel nooit meer gezien. Tot ik vorige week de daily mail opende en tot mijn schrik vaststelde, dat mister sauna een bekende acteur is! Like, heel erg bekent. Natuurlijk heb ik meteen al mijn vriendinnetjes meteen op de hoogte gebracht want ik met een beroemdheid, dat had niemand verwacht. Maar nu komt mijn probleem. Ik dacht dat je in een sauna niet zwanger kon worden dus hebben we het zonder bescherming gedaan. Nu heb ik ontdekt dat ik zwanger ben.... Van hem. En hij heeft een vrouw. Ik heb geen geld voor nog een koter, nou heb ik gehoord dat zulke verhalen veel geld waard zijn. Moet ik naar de daily mail stappen met mijn saunaverhaal? Wat denken jullie?
donderdag 4 september 2014 om 21:17
quote:troelalaaaatje schreef op 04 september 2014 @ 21:11:
Goed gefaked TO!Vind je? Ik vind het oer slecht gedaan. het is én niet eens een klein beetje geloofwaardig én het is ook niet een heel klein beetje grappig. Het is zelfs niet eens origineel.
Goed gefaked TO!Vind je? Ik vind het oer slecht gedaan. het is én niet eens een klein beetje geloofwaardig én het is ook niet een heel klein beetje grappig. Het is zelfs niet eens origineel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.