sauna avontuur

04-09-2014 21:05 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi peopeltjes, ik was me laatst toch in een mooie spa in Londen. Loop ik daar binnen, staat er ineens zon naakte kerel voor me. Met zn pielewielie naakt en alles! Na wat hevig geflirt heen en weer, eindigde we saampies in dezelfde sauna. Alleen. Just me en him! Jullie raaien het natuurlijk al; vanzelfsprekenderwijs hebben wij flink lopen rampetampen. Na die heerlijke beurt in de sauna, heb ik mijn prins met het enorme aanhangsel nooit meer gezien. Tot ik vorige week de daily mail opende en tot mijn schrik vaststelde, dat mister sauna een bekende acteur is! Like, heel erg bekent. Natuurlijk heb ik meteen al mijn vriendinnetjes meteen op de hoogte gebracht want ik met een beroemdheid, dat had niemand verwacht. Maar nu komt mijn probleem. Ik dacht dat je in een sauna niet zwanger kon worden dus hebben we het zonder bescherming gedaan. Nu heb ik ontdekt dat ik zwanger ben.... Van hem. En hij heeft een vrouw. Ik heb geen geld voor nog een koter, nou heb ik gehoord dat zulke verhalen veel geld waard zijn. Moet ik naar de daily mail stappen met mijn saunaverhaal? Wat denken jullie?
quote:Fame schreef op 04 september 2014 @ 21:30:

Peopeltjes?Poepeltjes.
verba volant, scripta manent.
Trouwens......Jeetje een naakte man in de sauna!
Nou ja Doereia daar zeg je wat, want in Engeland is het dan per definitie een sex-sauna, want in een spa gaat badkleding aan. Dus denk dat ze zelfs bij de daily snail niet zo van dit enorm geloofwaardige verhaal zullen opkijken.
Pieliewielie?

Je hebt hebt toch niet over Victor of Deef??
Je bent zelf een theepot
quote:Doreia schreef op 04 september 2014 @ 21:42:

Trouwens......Jeetje een naakte man in de sauna!

Getsie echt? Naakte mensen in een sauna? Blij dat ik die nog nooit ben tegengekomen peopeltjes.

En TO, succes met de zwangerschap van deze beeb.
Ik mis een poll,

Wie was de BN'er...
Je bent zelf een theepot
Nou, vast geen BN'er, meer een bekende buitenlander..

Maar wist je niet dat inspanning in die hitte hartstikke slecht is? Zeker met 'behoorlijk rampetampen' Of overdrijf je misschien een beetje?

En dat jij zo dom bent, jaa.. dat geloof ik wel, maar een bekende acteur die zomaar onveilig seks heeft, tuurlijk joh.. die is helemaal niet bang voor buitenechtelijke kinderen en / of SOA's.. oh wacht, die komen natuurlijk ook niet in een sauna voor

Maar goed, voordat je e.e.a. de Engelse media inslingert, zou ik eerst de bekende acteur zélf op de hoogte stellen en kijken wat je eruit kunt halen. Het gaat je tenslotte om het geld, dat is wel duidelijk. Eerst de pers en dan de papa lijkt me een beetje de foute volgorde

~gaat weer terug op de bank en slaat ook eens gewoon casual de daily mail open, die hier natuurlijk op de side table ligt~
Later is nu
Paardenlover89 👎
Bquote:Dreamer schreef op 04 september 2014 @ 22:28:

Nou, vast geen BN'er, meer een bekende buitenlander..

Maar wist je niet dat inspanning in die hitte hartstikke slecht is? Zeker met 'behoorlijk rampetampen' Of overdrijf je misschien een beetje?

En dat jij zo dom bent, jaa.. dat geloof ik wel, maar een bekende acteur die zomaar onveilig seks heeft, tuurlijk joh.. die is helemaal niet bang voor buitenechtelijke kinderen en / of SOA's.. oh wacht, die komen natuurlijk ook niet in een sauna voor

Maar goed, voordat je e.e.a. de Engelse media inslingert, zou ik eerst de bekende acteur zélf op de hoogte stellen en kijken wat je eruit kunt halen. Het gaat je tenslotte om het geld, dat is wel duidelijk. Eerst de pers en dan de papa lijkt me een beetje de foute volgorde

~gaat weer terug op de bank en slaat ook eens gewoon casual de daily mail open, die hier natuurlijk op de side table ligt~Je bent te serieus mop
Je bent zelf een theepot
quote:kenza_b schreef op 04 september 2014 @ 22:41:

Paardenlover89 👎

Ik zeg 👍.

Het was maar saai hier de laatste dagen
Je bent zelf een theepot
Ik zit al te zoeken op You tube. Maar er is geen filmpje van? Apart.
Ik zou niet naar de Daily mail stappen,maar lekker in mn bed en gaan slapen.....dream on!
Ik had het al geraaid.
Je kunt het beste naar een psychiater gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven