Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 04 september 2014 @ 19:21:

Maxima meldt zich.

*niet verder vertellen hoor*
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2014 @ 18:57:

[...]

Zo sta ik er ook in. Het lijkt me dat ik erg herkenbaar ben als je al mijn berichten achter elkaar leest, maar wie neemt de moeite nou om twaalfduizend berichten door te ploegen en er dan ook nog de contexten bij op te zoeken. Bovendien heb ik niks geschreven wat ik mijn schoonmoeder niet zou vertellen, als zij niet zo'n kreng was .

Ik heb laatst wel de posts van onze disneyprinses achter elkaar gelezen ( het loepje). Ik las zelden de topics waarin ze postte en zag niet de missers. Maar toen wel.

Och, ik heb in het begin ook geregeld zelf een topic geopend, veranderde weleens de leeftijd van mijn kinderen, de mensen om wie het ging etc. En ergens ga je het forummen leren

Maar om nou een tweede leven te verzinnen

In haar topics loopt een logische rode draad, die zal waar zijn. Maar mèn, het loepje liet me wat rare zaken lezen.
Je bent zelf een theepot
Ik vind al die nick-changes ook maar niets. Ik herken echt vrijwel niemand. Heb gelukkig van Marisi meegekregen wie ze was, en dat vind ik dan toch wel fijn om te weten. Juist de mensen die hier al zolang schrijven, daar heb je toch een soort van "gevoel" bij. En die mis ik dan, als ze er niet meer zijn (of ik hen niet herken).

PS Mijn inbox staat nog steeds open voor iedereen die zich bekend wil maken!
Ik ga weer mee met Zoveel!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op donderdag 04 september 2014 19:58 Ik ga weer mee met Zoveel!En ik weet gelukkig wie het zegt, Bella!
quote:NummerZoveel schreef op 04 september 2014 @ 19:54:

Ik vind al die nick-changes ook maar niets. Ik herken echt vrijwel niemand. Heb gelukkig van Marisi meegekregen wie ze was, en dat vind ik dan toch wel fijn om te weten. Juist de mensen die hier al zolang schrijven, daar heb je toch een soort van "gevoel" bij. En die mis ik dan, als ze er niet meer zijn (of ik hen niet herken).

PS Mijn inbox staat nog steeds open voor iedereen die zich bekend wil maken!

Eens.

En een tip: Probeer niet al teveel persoonlijke info te posten dan kan de nick blijven bestaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nah.... dat meisje van 14 zit daar nu alleen en is verwijderd van dit forum. En dat met een vader die haar niet gelooft en zonder moeder want die is er niet meer. Hopelijk gaat ze iemand die ze wel vertrouwt even appen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 04 september 2014 @ 20:05:

[...]

Eens.

En een tip: Probeer niet al teveel persoonlijke info te posten dan kan de nick blijven bestaan.Over mijn nick en de nickchanges bestaan mythologische verhalen schijnt
quote:sabbaticalmeds schreef op donderdag 04 september 2014 23:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Enn in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Enn schreef op 04 september 2014 @ 20:05</a>:</b>

[...]

Eens.

En een tip: Probeer niet al teveel persoonlijke info te posten dan kan de nick blijven bestaan.</div></blockquote>Over mijn nick en de nickchanges bestaan mythologische verhalen schijnt Illlillullinaasi
Overduidelijk trolltopic: "Sauna avontuur" op de pijler seks.
quote:SuzanneSuus schreef op 04 september 2014 @ 19:46:

[...]

Ik heb laatst wel de posts van onze disneyprinses achter elkaar gelezen ( het loepje). Ik las zelden de topics waarin ze postte en zag niet de missers. Maar toen wel.

Och, ik heb in het begin ook geregeld zelf een topic geopend, veranderde weleens de leeftijd van mijn kinderen, de mensen om wie het ging etc. En ergens ga je het forummen leren

Maar om nou een tweede leven te verzinnen

In haar topics loopt een logische rode draad, die zal waar zijn. Maar mèn, het loepje liet me wat rare zaken lezen.

Heb ik laatst op een nacht ook eens gedaan toen ik niet kon slapen..

Tjonge wat een fantast is die Yadan..
Dat ging snel met ons Snoesje.........Heb even gegoogled en de winkel zit in Groningen en dus niet in Schubbekutteveen, zoals een poster snedig riep.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:larva schreef op 04 september 2014 @ 23:14:

[...]

IlllillullinaasiHet heeft nogal indruk op je gemaakt zie ik...
Bij mij is het geen geheim wie ik was. Giulietta Capuletti, Sjors van de Tabac en Ring1981.

Af en toe een nickchange is wel lekker. Alleen deze is wel het minst: ik word wel eens voor kerel aangezien.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 05 september 2014 @ 18:20:

Bij mij is het geen geheim wie ik was. Giulietta Capuletti, Sjors van de Tabac en Ring1981.

Af en toe een nickchange is wel lekker. Alleen deze is wel het minst: ik word wel eens voor kerel aangezien.

Guilietta herinner ik me nog wel!

Ben je fan van Italië?
quote:Merisi schreef op 04 september 2014 @ 16:00:

Ja, jammer is dat.

(Al heb ik het idee dat ze er nog is onder een nieuwe nick)

+1

GeorgetteDansLeTabac heb ik verzonnen omdat ik fan ben van de film Amélie. GiuliettaCapuletti en SeBastassaUnaCanzone eigenlijk omdat ik in dezelfde stijl wilde blijven: belachelijk lange (soms onuitspreekbare) dramatische namen. Hahaha.

Verder vind ik Italië een fantastisch vakantieland en vind ik Franse films doorgaans erg leuk.

O en Italiaans is uiteraard een prachtige taal, vandaar Eros.
Eros is ook niet echt vervelend om naar te kijken
quote:GateKeeper schreef op 05 september 2014 @ 18:57:

[...]

+1

Is dit een bekentenis?
Je bent zelf een theepot
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 05 september 2014 @ 19:10:

GeorgetteDansLeTabac heb ik verzonnen omdat ik fan ben van de film Amélie. GiuliettaCapuletti en SeBastassaUnaCanzone eigenlijk omdat ik in dezelfde stijl wilde blijven: belachelijk lange (soms onuitspreekbare) dramatische namen. Hahaha.

Verder vind ik Italië een fantastisch vakantieland en vind ik Franse films doorgaans erg leuk.

O en Italiaans is uiteraard een prachtige taal, vandaar Eros.Giulietta herinner ik me nog wel
Je bent zelf een theepot
quote:larva schreef op 04 september 2014 @ 23:14:

[...]

Illlillullinaasi
quote:Ismene schreef op 05 september 2014 @ 01:24:

Overduidelijk trolltopic: "Sauna avontuur" op de pijler seks.Zo slecht dat ik gisteren al geen zin had om energie aan te verspillen
quote:Bieb2.0 schreef op 05 september 2014 @ 19:33:

[...]

Zo slecht dat ik gisteren al geen zin had om energie aan te verspillen

Op een weekendavond was het vast echt hilarisch geworden

Verkeerde timing dus
Je bent zelf een theepot
Ben ik de enige die Kiki1987 met de minuut ongeloofwaardiger vindt worden? De ene keer is ze heel fel op mensen die random seks hebben, de kuisheid en burgerlijkheid zelve, seks en liefde enzo, en one night stands zijn vies, en dan heeft ze opeens bij een seksdatingsite gewerkt.
Ah en een zwangere mevrouw die zich afvroeg of ze zwanger was geworden van het voorvocht van meneer 1 of toch van het sperma van meneer 2 een weekje later. En toen was het topic weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven