Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:geordie schreef op 06 september 2014 @ 00:47:

Bah! wat baal ik er van dat de mods mijn topic over" Kaartje voor Mees" naar het prikbord hebben verbannen. Het topic stond in "overig"

Ik vroeg of er dames waren die een kaartje zouden willen sturen naar een 6 jarig jongetje wat binnenkort overlijdt. Na aanleiding van een emotionele oproep van zijn ouders op facebook. Blijkbaar mag dat ook niet meer, terwijl er van de week nog een hele tijd een oproep stond voor meiden die naar een bepaald seks feest gingen. Blijkbaar is dat belangrijker dan een terminaal kind!Oproepjes mogen nu eenmaal niet. Maar als die andere oproep er nog staat, die van dat seksfeest, dan klopt er natuurlijk echt iets niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Dat zou stom zijn van Viva. laten we voor straf allemaal een kaartje sturen naar Mees. Wat zeg ik? Twee!
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 05 september 2014 @ 23:46:

Jullie zijn grappig.

Ik ga me eens beraden over de opvolger van Sebas.Oh......maar laat je ons dan wel weten wie je geworden bent?
quote:GateKeeper schreef op 05 september 2014 @ 18:57:

[...]

+1

Echt?! Fijn
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 00:55:

[...]

Maar ze is zo te lezen anti-mannen, anti-seks, anti-one night stands en nog veel meer. Hoe kan ze dan een versie van mij zijn?

Obsessief weer, trouwens.

Huh, daar mochten we het toch niet meer over hebben? Je oude "jij"? Waarom kom je dan telkens zelf weer even alle aandacht erop vestigen?

En het is je nog steeds niet gelukt te mods te mailen zie ik? Hoe moeilijk kan het zijn.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-09-2014 10:39
Reden: provocerend
% gewijzigd
quote:StoraHuntur schreef op 06 september 2014 @ 09:43:

[...]

Huh, daar mochten we het toch niet meer over hebben? Je oude "jij"? Waarom kom je dan telkens zelf weer even alle aandacht erop vestigen?

Zolang je mijn oude username niet noemt, vind ik het alleen maar lachwekkend. Op deze username is er geen hond uit mijn privéleven die mij weet te koppelen aan mij. Maar dat had jij allang gelezen.
quote:ModeratorViva schreef op 05 september 2014 @ 23:41:

Het topic 'problemen met vriend' is verwijderd ivm weggehaalde OP.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forumIk blijf dit zo'n belachelijke trend vinden....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:27:

[...]

Zolang je mijn oude username niet noemt, vind ik het alleen maar lachwekkend. Op deze username is er geen hond uit mijn privéleven die mij weet te koppelen aan mij. Maar dat had jij allang gelezen.Tenzij de nickname rdvv iets te maken heeft met je eigen naam ofzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Schatje degene die deze nick niet weet te koppelen aan je oude is niet helemaal bij de tijd.. Ben je in je omgeving omringd door mensen die niet helemaal in orde zijn?
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 10:30:

[...]

Tenzij de nickname rdvv iets te maken heeft met je eigen naam ofzo?Nee, natuurlijk niet.
Tja, wij weten allemaal wel wie je was. Daar heb je zelf wel voor gezorgd met al je aandachttrekkerij.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 10:37:

Tja, wij weten allemaal wel wie je was. Dat kan mij weinig interesseren, het gaat mij om mijn privé en de posts op mijn oude nick. Ik denk ook dat dat het voornaamste doel is bij anonimiseren van namen voor de meeste mensen.
quote:Enn schreef op 06 september 2014 @ 10:30:

[afbeelding]

Amen Enn, wat een onvoorstelbare zuigert is dit.

En dan noemt ze anderen obsessief. De enige die obsessief is is zij zelf.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:39:

[...]

Dat kan mij weinig interesseren

Jij bent echt zó blondt.

Als je niet zelf had prijsgegeven wat je vorige nick was, had je met een schone lei kunnen beginnen. Nu weten we allemaal dat je die hysterische aandachtstrekster was.

Maar dat interesseert je dus niet? Dat iedereen hier denkt 'O, daar heb je haar weer?"
ONGELOFELIJK!!

Nu heeft Stora alweer een ban, een week deze keer omdat ze bovenstaande zuigert zou hebben geprovoceerd!

Maar dat die zuigert zelf constant provoceert dat mag dan gewoon.

Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden!!!!
Niet te filmen.

Maar dat is vaak zo hier, de zuigerts zoals bovenstaande kunnen doorgaan en diegenen die er wat van zeggen zijn de sjaak.
Ik provoceer toch echt nergens, lees maar gewoon terug, ik geef gewoon normale antwoorden op 'vragen'. Zodra je gaat spotten met ziektes en mensen uit gaat schelden (een paar pagina's terug), provoceer je gewoon. En bij Stora is het structureel, ook op mijn vorige nick deed ze dat. En nee, het kan mij echt niet interesseren dat jullie weten dat ik een andere forummer was. Het gaat mij om mijn privé en mijn berichten toen.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:39:

[...]

Dat kan mij weinig interesseren, het gaat mij om mijn privé en de posts op mijn oude nick. Ik denk ook dat dat het voornaamste doel is bij anonimiseren van namen voor de meeste mensen.

Jij moet niet voor anderen denken. Erg misplaatst.

Het is ook erg dom en infantiel als je je hele hebben en houwen, waarvan je niet wilt dat je privé het weet op een openbaar forum plaatst waar iedereen kan meelezen en het nooit meer verdwijnt.

Ook als je je nick verandert is alles nog terug te halen.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:50:

Ik provoceer toch echt nergens, lees maar gewoon terug, ik geef gewoon normale antwoorden op 'vragen'. Zodra je gaat spotten met ziektes en mensen uit gaat schelden (een paar pagina's terug), provoceer je gewoon. En bij Stora is het structureel, ook op mijn vorige nick deed ze dat. En nee, het kan mij echt niet interesseren dat jullie weten dat ik een andere forummer was. Het gaat mij om mijn privé en mijn berichten toen.Want zij zijn groot en ik is klein.
Niemand gaat 3000 berichten terughalen, dat denk ik. Dat was inderdaad stom en dat ga ik nooit meer doen, dat is mijn schuld. Maar ik vind wel dat ik niet provoceer, ik geef normaal antwoord op iemand die mij vergelijkt met iemand. Ik vind het juist provocerend om mensen uit te schelden, te spotten met ziektes, steeds van alles te herhalen en op de man te spelen. Wat Stora dus toch echt weer deed. Ook een paar pagina's terug, schold ze mij en nog iemand uit.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 10:43:

[...]

Jij bent echt zó blondt.

Als je niet zelf had prijsgegeven wat je vorige nick was, had je met een schone lei kunnen beginnen. Nu weten we allemaal dat je die hysterische aandachtstrekster was.

Maar dat interesseert je dus niet? Dat iedereen hier denkt 'O, daar heb je haar weer?"Nee joh, dat vindt ze juist leuk. Daarom anonimiseert ze nu ook niet, ze is bang dat we anders niet meer weten wie ze was.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 10:54:

[...]

Nee joh, dat vindt ze juist leuk. Daarom anonimiseert ze nu ook niet, ze is bang dat we anders niet meer weten wie ze was.
quote:rdvv schreef op 06 september 2014 @ 10:50:

Ik provoceer toch echt nergens, lees maar gewoon terug, ik geef gewoon normale antwoorden op 'vragen'. Zodra je gaat spotten met ziektes en mensen uit gaat schelden (een paar pagina's terug), provoceer je gewoon. En bij Stora is het structureel, ook op mijn vorige nick deed ze dat. En nee, het kan mij echt niet interesseren dat jullie weten dat ik een andere forummer was. Het gaat mij om mijn privé en mijn berichten toen.Jij bent echt niet normaal! Wat doe je hier nog? Niemand zit op jou te wachten, met je obsessieve aandachttrekkerij. Blijf lekker weg hier.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 10:54:

[...]

Nee joh, dat vindt ze juist leuk. Daarom anonimiseert ze nu ook niet, ze is bang dat we anders niet meer weten wie ze was.Welnee, ik denk dat ik een herkenbare schrijfstijl heb en dat ik dan bezig kan blijven met anonimiseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven