De bitch en de schone

04-09-2014 22:35 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, ik ben een beetje laat .......... Geeft niets, ik had zin in deze topic. Zoals veel anderen zit ik 2 keer per dag in de auto geen f.... te doen en dan word je vanzelf fantasierijk. Ik ben dus naar auto's gaan kijken en wie er in zit. Al een tijd is mijn aandacht gevestigd op Mini's en Fiatjes 500, want de kans om een mokkel te treffen is statistisch groot. En mij is opgevallen dat bijna alle Mini's donkere (stoere) kleuren hebben, terwijl de Fiatjes vaak pastelkleurig zijn. Zou er ook een verschil bestaan in het profiel van de rijdsters , dacht ik ? Ja. De Mini rijdster heeft een pittig rijgedrag, bijna asociaal soms terwijl de Fiat rijdster relaxter is. Braaf zeg maar. In het fysiek van de dame's ontdek je ook verschillen. De Mini rijdster heeft vaak lang haar, een trendy zonnebril (al schijnt de zon niet). De Fiat rijdster vertoont meer het profiel van een nuchtere dame. Ik ben snel gaan concluderen dat de bitch in een Mini rondrijdt en de schone in een Fiat 500. Een goede investering / schoonheidsverhouding is de Citroën C1 rijdster: relax, valt niet te veel op, "doe normaal" type. Maar goed, ik ben blijkbaar niet alleen: ook de dame's kijken (leuk hoor) en het valt op dat de C1 rijdster gemiddeld veel vaker om zich heen kijkt dan bijv. de Mini of Fiat rijdster. Hoe dat komt is mijn raadsel van het moment .......Herkenbaar ? Zal heus niet ......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Fijn voor je.
Een mokkel???????, daar scoor je mee....NOT!
zo, jij doet aan type casting.
it's a big club and you ain't in it
quote:vivamam schreef op 04 september 2014 @ 22:38:

Een mokkel???????, daar scoor je mee....NOT!Een mooie dame, een mooie dame bedoel ik. Niets meer en niets minder. Mini rijdster !?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Ik rijd in een Hummer, dus ...?
verba volant, scripta manent.
Boeiend hoor.
Ik dacht, eindelijk een topic dat ergens over gaat. Weer teleurgesteld.
Jeetje wat een gezwets over niks..
dusquote:MarianneDavids schreef op 04 september 2014 @ 22:42:

Ik rijd in een Hummer, dus ...?Dus niets. Ik kom ze bijna nooit tegen en dus wegens gebrek aan representatief statistisch materiaal kan ik helaas geen conclusies trekken ........... Sorry
Goh.....
Life is good!
quote:MarianneDavids schreef op 04 september 2014 @ 22:42:

Ik rijd in een Hummer, dus ...?Een patser
Frankly my dear, I don"t give a damn
.
quote:calvijn1 schreef op 04 september 2014 @ 22:49:

[...]

Een patser Pantser !?
Haha vind m wel grappig :D
Wat voor type is een vrouw in een Peugeot 206?
Ik kijk ook altijd, ben nuchter en rijd pittig (hoor ik). Wat nu? 😁
Ik kijk alleen naar de vrachtwagens, lelijke daf's met van die naamplaatjes "Destiny enzo"
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:rdvv schreef op 04 september 2014 @ 22:57:

Ik kijk ook altijd, ben nuchter en rijd pittig (hoor ik). Wat nu? 😁Jij bent een hybride
Ondanks dat het sexisme van je OP druipt, moest ik er wel om grinniken. Ik herken het wel dat bepaalde types vaak in bepaalde auto's rijden. Heb jarenlang bij de helpdesk van een leasemaatschappij gewerkt en na een poosje kun je aan het begin van een telefoongesprek redelijk goed voorspellen wat voor merk auto degene die je aan de telefoon hebt rijdt. BMW-rijders zijn vaak blaaskaken die vrezen dat niemand zo goed voor de auto kan zorgen als zij zelf en de auto wegbrengen voor onderhoud/reparatie levert gegarandeerd narigheid op, Mercedes-rijders hebben geen tijd om de auto weg te brengen want daar zijn ze zelf te belangrijk voor, Volvo-rijders moet je niet lastig vallen met last minute veranderingen en bestuurders van kleine bedrijfsauto's (vaak servicemonteurs) zien de auto als onderdeel van hun gereedschap en behandelen 'm ook zo waarbij ze niet kijken op een deukje meer of minder.

BMW-rijders hebben de meeste snelheidsbekeuringen, Volvo-rijders de minste. De kleine bedrijfswagens zijn weer goed voor de meeste parkeerboetes.

De grote vraag is natuurlijk of de auto het gedrag uitlokt of dat de chauffeur de auto uitzoekt bij zijn gedrag.
Sexisme ? Neuuuuh, humor, bij_zonder, humor. Alsjeblieft zeg ..... Maar goed, je bevestigt wel mijn theorieën, vind ik leuk !

En de Audi rijder ?
quote:bij_zonder schreef op 04 september 2014 @ 23:00:

De grote vraag is natuurlijk of de auto het gedrag uitlokt of dat de chauffeur de auto uitzoekt bij zijn gedrag.Hihi ! In mijn geval past de auto bij mijn persoonlijkheid en daarnaast zou het zomaar kunnen dat de auto inderdaad het gedrag uitlokt, wat die ook mag zijn voor Audi rijders (ik vrees het ergste ...... )
Ik ken anders een bitch van een vrouw met een Fiat 500

En heb zelf een Citroën C1 omdat ik een paar jaar geleden perse een nieuwe auto wilde en niet genoeg geld had voor een Fiat 500.

In welk hokje hoor ik nu?
Ik vond je best grappig. Maar ik fiets.

Jammer van de 'hihi'. Verpest je alles mee.

Audi-rijders kunnen de techniek heel erg waarderen en genieten van het gebruik van de auto. Maar als die auto dan stuk gaat kunnen ze dat soms maar moeilijk accepteren. Oh ja, dat genieten gaat nogal eens gepaard met een zware rechtervoet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven