De bitch en de schone

04-09-2014 22:35 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, ik ben een beetje laat .......... Geeft niets, ik had zin in deze topic. Zoals veel anderen zit ik 2 keer per dag in de auto geen f.... te doen en dan word je vanzelf fantasierijk. Ik ben dus naar auto's gaan kijken en wie er in zit. Al een tijd is mijn aandacht gevestigd op Mini's en Fiatjes 500, want de kans om een mokkel te treffen is statistisch groot. En mij is opgevallen dat bijna alle Mini's donkere (stoere) kleuren hebben, terwijl de Fiatjes vaak pastelkleurig zijn. Zou er ook een verschil bestaan in het profiel van de rijdsters , dacht ik ? Ja. De Mini rijdster heeft een pittig rijgedrag, bijna asociaal soms terwijl de Fiat rijdster relaxter is. Braaf zeg maar. In het fysiek van de dame's ontdek je ook verschillen. De Mini rijdster heeft vaak lang haar, een trendy zonnebril (al schijnt de zon niet). De Fiat rijdster vertoont meer het profiel van een nuchtere dame. Ik ben snel gaan concluderen dat de bitch in een Mini rondrijdt en de schone in een Fiat 500. Een goede investering / schoonheidsverhouding is de Citroën C1 rijdster: relax, valt niet te veel op, "doe normaal" type. Maar goed, ik ben blijkbaar niet alleen: ook de dame's kijken (leuk hoor) en het valt op dat de C1 rijdster gemiddeld veel vaker om zich heen kijkt dan bijv. de Mini of Fiat rijdster. Hoe dat komt is mijn raadsel van het moment .......Herkenbaar ? Zal heus niet ......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Bieb2.0 schreef op 04 september 2014 @ 23:11:

Ik ken anders een bitch van een vrouw met een Fiat 500

En heb zelf een Citroën C1 omdat ik een paar jaar geleden perse een nieuwe auto wilde en niet genoeg geld had voor een Fiat 500.

In welk hokje hoor ik nu?

Niet in een Mini in ieder geval. ........

Uit de post van bij_zonder lees ik overigens dat Volvo rijders nog steeds saaie muizen zijn .......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 04 september 2014 @ 23:13:

Ik vond je best grappig. Maar ik fiets.

Jammer van de 'hihi'. Verpest je alles mee. . Ja, sorry.....
quote:bij_zonder schreef op 04 september 2014 @ 23:15:

Audi-rijders kunnen de techniek heel erg waarderen en genieten van het gebruik van de auto. Maar als die auto dan stuk gaat kunnen ze dat soms maar moeilijk accepteren. Oh ja, dat genieten gaat nogal eens gepaard met een zware rechtervoet Verd......, het klopt ook nog .........
quote:churrro schreef op 04 september 2014 @ 23:16:

[...]

Niet in een Mini in ieder geval. ........

En ik heb ook nog eens lang haar en zonnebril.

Nah

*identiteitscrisis*
quote:churrro schreef op 04 september 2014 @ 23:19:

[...]

Verd......, het klopt ook nog .........
quote:Bieb2.0 schreef op 04 september 2014 @ 23:20:

[...]

En ik heb ook nog eens lang haar en zonnebril.

Na

*identiteitscrisis* . Je komt niet over als een bitch hoor.
De VW rijdsters zijn weg denk ik
Ik heb een gruwelijke hekel aan grijze Opels. Die rijden het langzaamst en het slechtst....
quote:churrro schreef op 04 september 2014 @ 23:06:

Sexisme ? Neuuuuh, humor, bij_zonder, humor. Alsjeblieft zeg ..... Maar goed, je bevestigt wel mijn theorieën, vind ik leuk !

En de Audi rijder ? Kleine piemel (compensatiegedrag) kortzichtig en niet door hebbend dat Audi echt niet meer hip is, en praat over 'mokkels'. Niet serieus te nemen dus.
Dan heb ik de verkeerde auto want ik heb een Fiat 500 en ben echt een race-eend. Ik heb lang haar en houd echt niet van mensen die traag voor me rijden.

Ik denk dat er maar 1 conclusie is: je kan niet alles over 1 kam scheren
I'm a goal digger.
quote:Thordis schreef op 04 september 2014 @ 23:49:

[...]

Kleine piemel (compensatiegedrag) kortzichtig en niet door hebbend dat Audi echt niet meer hip is, en praat over 'mokkels'. Niet serieus te nemen dus.

........... OK, als wij zo beginnen ......... : het gaat niet om de grootte van de piemel, ook niet wat je er mee doet, maar het standje die jij kiest versus de vorm van jouw geslacht.

Heeft "mokkel" zo een negatieve klank ? Ik wist het niet ,dacht dat het een compliment was ......
Ik ben een beauty met brains EN pittig rijgedrag,(kan ook zeeeeer goed achteruit inparkeren!), rij in een Hyundai I10.

Mijn advies aan TO: verleg je werkveld.....

(en pas je taalgebruik aan: met mokkel scoor je negatief....)
Een Audi rijder die denkt dat "mokkel" een compliment is? Het beeld wordt er niet beter op, vrees ik.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Echt? 'Mokkel' een compliment?
En als je geen auto hebt, maar elke dat met een sprinter trein naar je werk tuft?

Heb je dan weer een ander profiel, of juist helemaal niet? Eén grote leegte?
Ik heb een aftandse Hyundai Pony, in welk hokje hoor ik thuis?
quote:Naara schreef op 05 september 2014 @ 07:06:

Ik ben een beauty met brains EN pittig rijgedrag,(kan ook zeeeeer goed achteruit inparkeren!), rij in een Hyundai I10.

Mijn advies aan TO: verleg je werkveld.....

(en pas je taalgebruik aan: met mokkel scoor je negatief....)Zoooooo ......... Da's heel wat ! Ga voortaan meer op de Hyundai's letten. Althans, als ik ze van de andere Aziatische merken kan onderscheiden .
Ik voel me niet thuis in onze station... hij gaat niet zo snel als onze vorige auto... dat was prachtig, stond ik voor het stoplicht op de langzame baan, komt er zo'n 'petje' naast me op de snelle baan en kijkt naar mij. Ik doe casual, maar ben gefixeerd op het stoplicht. Du moment dat het groen is, geef ik met mijn automaat en turbo een dot gas en rij hem er zo uit Heeft me al een paar goedkeurende duimen opgeleverd... verlangt weer hevig terug naar die tijd...
quote:BWitched schreef op 05 september 2014 @ 07:22:

Een Audi rijder die denkt dat "mokkel" een compliment is? Het beeld wordt er niet beter op, vrees ik.

Ik wist eerlijk waar niet dat "mokkel" een negatieve klant had, dacht dat het op "woest aantrekkelijke dame" duidde. Komt doordat ik geen geboren Nederlander ben en af en toe vang ik een woord op dat mij best leuk klinkt en besef niet altijd de betekenis ervan. Sorry als ik jullie hiermee beledigd heb. Ik begrijp nu beter de verwijzing naar "sexistisch" en de combinatie met een Audi is niet best, hè ?

Dat gezegd hebbende, ik blijf achter mijn standpunt dat achter het stuur van de Mini vaak een bitch te vinden moet zitten
quote:Doreia schreef op 05 september 2014 @ 12:32:

Ik voel me niet thuis in onze station... hij gaat niet zo snel als onze vorige auto... dat was prachtig, stond ik voor het stoplicht op de langzame baan, komt er zo'n 'petje' naast me op de snelle baan en kijkt naar mij. Ik doe casual, maar ben gefixeerd op het stoplicht. Du moment dat het groen is, geef ik met mijn automaat en turbo een dot gas en rij hem er zo uit Heeft me al een paar goedkeurende duimen opgeleverd... verlangt weer hevig terug naar die tijd...Heerlijk Doreia!!! Doet me denken aan mijn 'jonge tijd' toen ik aan het stoplicht stond op mijn Harley Fatboy en de BMW rijder naast me stationair stond te gassen..... Hij heeft nog net van mijn wapperende paardenstaart mogen genieten
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Doreia schreef op 05 september 2014 @ 12:32:

Ik voel me niet thuis in onze station... hij gaat niet zo snel als onze vorige auto... dat was prachtig, stond ik voor het stoplicht op de langzame baan, komt er zo'n 'petje' naast me op de snelle baan en kijkt naar mij. Ik doe casual, maar ben gefixeerd op het stoplicht. Du moment dat het groen is, geef ik met mijn automaat en turbo een dot gas en rij hem er zo uit Heeft me al een paar goedkeurende duimen opgeleverd... verlangt weer hevig terug naar die tijd...

Nadat je de goedkeurende duim hebt gekregen ga je zeker weer doodgewoon 79 km/h rijden ?
Ik rijd in een mini en ik heb lang haar en vaak een zonnebril op. Ik vind mezelf erg aardig en zou mezelf geen bitch noemen, maar ik hou wel van hard rijden.
Cum non tum age
quote:Merisi schreef op 05 september 2014 @ 07:41:

En als je geen auto hebt, maar elke dat met een sprinter trein naar je werk tuft?

Heb je dan weer een ander profiel, of juist helemaal niet? Eén grote leegte?

Hangt ervan af of je vooruit of achteruit rijdt.

En of de de Sp!ts leest of de Metro of dat je met je telefoon ziet te spelen en ook welk merk telefoon dat is
Ik rijd in een 23 jaar oude mazda. Wat ben ik?
Ik vind het een leuk topic?

Rij in een C3 en nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven