Zaterdagmorgentopic.
zaterdag 6 september 2014 om 08:36
Hallo allemaal,
Wat een heerlijke week was het!
Vandaag ga ik schilderen. De blauwe muur krijgt een nieuw tintje. Ik twijfel alleen nog over de kleur en vraag me af of er nog een beetje oker doorheen moet. Het is nu grijsblauw en misschien nog net iets te hard. Ik zie wel. Eerst maar eens met een klein beetje uitproberen.
Wat gaan jullie doen vandaag? Hebben jullie plannen gemaakt of wordt het een dag vol spontane avonturen? Ik lees het graag.
Wat een heerlijke week was het!
Vandaag ga ik schilderen. De blauwe muur krijgt een nieuw tintje. Ik twijfel alleen nog over de kleur en vraag me af of er nog een beetje oker doorheen moet. Het is nu grijsblauw en misschien nog net iets te hard. Ik zie wel. Eerst maar eens met een klein beetje uitproberen.
Wat gaan jullie doen vandaag? Hebben jullie plannen gemaakt of wordt het een dag vol spontane avonturen? Ik lees het graag.
zaterdag 6 september 2014 om 11:34
Sticky Toffee pudding is lekker! Echt Engels.
Als je google gebruikt krijg je vast een hoop recepten te zien.
http://www.bbcgoodfood.co ... ate-sticky-toffee-pudding
http://www.nigella.com/re ... sticky-toffee-pudding-180
Als je google gebruikt krijg je vast een hoop recepten te zien.
http://www.bbcgoodfood.co ... ate-sticky-toffee-pudding
http://www.nigella.com/re ... sticky-toffee-pudding-180
zaterdag 6 september 2014 om 11:45
Bak een appeltaart, en vries de punten apart van elkaar in. Dat kan prima!
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
zaterdag 6 september 2014 om 11:51
zaterdag 6 september 2014 om 11:58
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 11:56:
[...]
Heb een foto gemaakt, maar het lijkt er op de foto echt niet op, veel te flets en een heel andere teint blauw. Anders had ik het wel laten zien.
Dat is vaak zo op foto's. Wel jammer
Maar zolang je het zelf mooi vindt, dat is het belangrijkste.
[...]
Heb een foto gemaakt, maar het lijkt er op de foto echt niet op, veel te flets en een heel andere teint blauw. Anders had ik het wel laten zien.
Dat is vaak zo op foto's. Wel jammer
Maar zolang je het zelf mooi vindt, dat is het belangrijkste.
zaterdag 6 september 2014 om 12:05
quote:LadyZiva schreef op 06 september 2014 @ 12:00:
Je gaat goed Cateau
Ben even de namen kwijt, maar iedereen die jarig is Gefeliciteerd
En voor Ironwill [afbeelding] Leuk nieuws, geniet ervan!
Oh en als antwoord, ik ga allround visagie doen. Even uit mijn hoofd stappen en creatief bezig zijn
Dat is een heel mooie cursus en verslavend, zeker weten.
Je hebt in ieder geval een mooi model thuis waar je een goeie boeventronie op kan oefenen.
Veel succes ermee! Harststikke leuk!
Je gaat goed Cateau
Ben even de namen kwijt, maar iedereen die jarig is Gefeliciteerd
En voor Ironwill [afbeelding] Leuk nieuws, geniet ervan!
Oh en als antwoord, ik ga allround visagie doen. Even uit mijn hoofd stappen en creatief bezig zijn
Je hebt in ieder geval een mooi model thuis waar je een goeie boeventronie op kan oefenen.
zaterdag 6 september 2014 om 12:07
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 12:05:
[...]
Thanks! Hij gaat inderdaad mee als herenmodel. Maar alleen omdat het lokaal ernaast gebruikt wordt voor bodypaint
Als ik in de buurt ben mag ik vast ook op jou oefenen
Mooie kleur omschrijf je. Klinkt warm. Lijkt meteen het hele huis anders / nieuw. Leuk he?!!!
[...]
Thanks! Hij gaat inderdaad mee als herenmodel. Maar alleen omdat het lokaal ernaast gebruikt wordt voor bodypaint
Mooie kleur omschrijf je. Klinkt warm. Lijkt meteen het hele huis anders / nieuw. Leuk he?!!!
zaterdag 6 september 2014 om 12:20
quote:LadyZiva schreef op 06 september 2014 @ 12:07:
[...]
Dat is inderdaad een goede smoes en dan maar hopen dat het een spinoff is van de lokale bejaardensoos. Zal hem leren.
Tuurlijk, vermaak mij maar in een Aughra, vind het prima.
Ja, het wordt echt heel mooi. Ik ben nu de randjes van de tweede helft aan het schilderen, dus het duurt niet lang meer.
[...]
Dat is inderdaad een goede smoes en dan maar hopen dat het een spinoff is van de lokale bejaardensoos. Zal hem leren.
Tuurlijk, vermaak mij maar in een Aughra, vind het prima.
Ja, het wordt echt heel mooi. Ik ben nu de randjes van de tweede helft aan het schilderen, dus het duurt niet lang meer.
zaterdag 6 september 2014 om 12:20