Zaterdagmorgentopic.

06-09-2014 08:36 139 berichten
Hallo allemaal,

Wat een heerlijke week was het!

Vandaag ga ik schilderen. De blauwe muur krijgt een nieuw tintje. Ik twijfel alleen nog over de kleur en vraag me af of er nog een beetje oker doorheen moet. Het is nu grijsblauw en misschien nog net iets te hard. Ik zie wel. Eerst maar eens met een klein beetje uitproberen.

Wat gaan jullie doen vandaag? Hebben jullie plannen gemaakt of wordt het een dag vol spontane avonturen? Ik lees het graag.
quote:zipzap schreef op 06 september 2014 @ 12:30:

Het is een heerlijke dag! Ik geniet van de zon en straks ga ik met een vriendin mee naar een bruidswinkel om hopelijk te slagen..ik ben zooooooooooo benieuwd!

Alle jarigen, van harte gefeliciteerd Wat leuk! Zal je niet vergeten ook een paar jurken te passen? Al is het maar voor de fun. Je bent er toch.
I'm watching paint dry.

Stressvol!
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste dochter gaat vandaag af zwemmen.Hier zit een trotse moeder.
Dat is inderdaad iets om trots op te zijn Hillybilly.

Heel veel succes gewenst en een fijne dag.
Goede kleur Cateau! Past mooi bij je vloer!

Inmiddels opgeruimd, was gedraaid, even naar de winkel geweest. Nu verplicht op de bank want kat op schoot
*
quote:lechatrose schreef op 06 september 2014 @ 14:22:

Goede kleur Cateau! Past mooi bij je vloer!

Inmiddels opgeruimd, was gedraaid, even naar de winkel geweest. Nu verplicht op de bank want kat op schoot Een waar bewegingsverbod. Wat een rare beesten zijn het toch en wat worden wij mensen toch raar van ze.
Jup. Goed excuus wel om man kopjes thee ed. te laten brengen
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 14:02:

Dat is inderdaad iets om trots op te zijn Hillybilly.

Heel veel succes gewenst en een fijne dag. Ze is geslaagd
Fijn Hillybilly!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:hillybilly schreef op 06 september 2014 @ 17:11:

[...]

Ze is geslaagd
Sorry dames dat ik er niet was.

Ik was vanmorgen al vroeg uit de veren en vroeg weg ivm de Airborne-wandeltocht.

Dat is een wandelevenement wat hier ieder jaar gehouden wordt ivm. de market garden herdenking/2e wereldoorlog.

Het is overigens het grootste 1daagse wandelevenement van de wereld en ik loop vrijwel ieder jaar mee.

Je kan daar verschillende afstanden kiezen, ik heb 15 KM gelopen.

Om eerlijk te zijn: ik heb flinke pijn in de beentjes maar het was weer heel gezellig!

Ben nu heel erg moe dus duik er vroeg in...
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 10:02:

[...]

Ach, het huis kan wachten. Komt vast goed.

Altijd leuk, een braderie. Ik hoop dat je iets vind waar je blij van wordt.

Fijne dag!

Ik vond niets helaas, maar zoon was dolgelukkig bij het dierenhoekje, nijntje aaien. Na kwartier, ga je mee? Nee nijntje blijven. Blijf je dan bij de konijnen meneer? Nee dat deed hij toch maar niet :P

Gelukkig goed opgeschoten in huis.

Inmiddels is man ook weer veilig thuis, dus morgen lekker weer met zijn drieen (en 2 kattenbeesten dan )
Hallo allemaal!

Het is inmiddels al zaterdagavond maar ik wil graag nog even vertellen wat ik heb gedaan. Ik heb uitgeslapen, want doooodmoe van m'n eerste schoolweek, en 's middags met een vriendin dozen ingepakt voor mijn verhuizing! Dat wordt komende weken leven tussen de dozen, maar zooo blij dat ik ga verhuizen!

Iedereen nog een goed weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven