Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben zooooooooooooooooooo blij pfffffff wordt er zelf gek van
quote:Slofje schreef op 06 september 2014 @ 17:19:

[...]

Oh fijn, gelukkig heb je weer koud water . Warm water is maar niks

Kom maar bij ons douchen hoor, Dee.
quote:Slofje schreef op 06 september 2014 @ 08:56:

zo niet meer sippen, zeurkous (zeg ik tegen mezelf, hoor, niet jullie haha). quote:Slofje schreef op 06 september 2014 @ 17:20:

Ik ben zooooooooooooooooooo blij pfffffff wordt er zelf gek van

Zoiets ja
Gelukkig nu weer
Ja en alles is geboekt en betaald, dus hopelijk komt er niet weer iets tussen grr. Zou niet de eerste keer zijn.

Dit hebben we geboekt, een appartementje

Appartment

Als je op Avon accomodation klik zie je de foto's
Mooi!
Leuk Slof! Heerlijk vooruitzicht

Splint, ik heb geen vaste plannen. Ik weet globaal wat ik wil zien allemaal maar het wordt geen renwedstrijd en het is geen vaste planning. Ik zie het daar allemaal wel

Straks komt poezenman

Vanmiddag een fotografiecursus gehad in Breda. Was wel grappig, niet bijzonder leerzaam maar leuke stad zeg!
quote:Slofje schreef op 06 september 2014 @ 16:42:

Olijfje, heb je nog meegelopen? Mijn zusje en haar zoon hebben de 15 km gedaan.Ik ben van huis naar het plein gelopen gefietst geslalomd

Ik heb gesupporterd zeg maar Nu net thuis, ik ben gesloopt! Nu lekker spullen klaar leggen/inpakken voor de vakantieeeeeeeeeeeeeee!!!

Fijn van reis naar nieuw thuisland Slof!
quote:Pilou schreef op 06 september 2014 @ 19:09:

Straks komt poezenman
quote:Olijfje_ schreef op 06 september 2014 @ 19:36:

[...]

Ik ben van huis naar het plein gelopen gefietst geslalomdSupporteren is zwaar werk hoor
quote:Slofje schreef op 06 september 2014 @ 17:19:

[...]

Oh fijn, gelukkig heb je weer koud water . Warm water is maar niks Euh... Wat een muts ben ik ook hahahaha
hehe eindelijk
Zjow, net terug van een verjaardag. Man en achterneef waren weer lekker op dreef met discussiëren. Zo dat het net geen ruzie is, maar ook niet meer gezellig. En de rest van het gezelschap zit wat verveeld om zich heen te kijken.

Zo leuk
Wat een zondagsrust hier

Ik ben een beetje de reis aan het plannen. Ik ga op 2 manieren: met de trein heen en het vliegtuig terug. Zie nu net dat ik London toch 2 keer met de ondergrondse moet om van Pancras op Waterloo Station te komen, zucht. Vandaar ga ik met de trein naar Southampton, alwaar mijn lief reeds smachtend staat te wachten .

Heb er zo'n zin in. Gelijk een beetje op huizenjacht. We gaan o.a. naar een super leuk huis op the Isle of Wight kijken.
Ik zie nu allemaal romantische Engelse filmtaferelen op een stationnetje voor me

Goed vooruitzicht, Slof!
mmmmmmm

Wat vervelend trouwens, Splinter, van verjaardag. Man en achterneef kunnen dus niet door 1 deur?
Op zich wel hoor. Maar hun denkbeelden lopen op sommige gebieden nogal uiteen en soms zijn ze minder goed in toegeven, of de discussie laten voor wat het is. En dat ze dan beide niet doorhebben dat de rest is afgehaakt, vind ik dan enorm irritant. En sneu voor mans broer, want het is zijn verjaardag.

Nja, het is zijn familie, hij zoekt het maar uit.
quote:Splinter_ schreef op 07 september 2014 @ 14:39:

Nja, het is zijn familie, hij zoekt het maar uit.

huh ik dacht dat we ook een soort van "amen" smiley hadden, maar niet dus.

Amen dus
quote:Slofje schreef op 07 september 2014 @ 15:50:

[...]

huh ik dacht dat we ook een soort van "amen" smiley hadden, maar niet dus.

Amen dus
nou lekker scheel gekeken, weer
Bweeh, ik voel me oud!

A.s. dinsdag heb ik de 1e bijeenkomst van een korte coachingsopleiding en nu moet ik bij de open universiteit naar de digitale leeromgeving. Ben al sinds gisteren bezig met inloggen, ik had iets fout gedaan en dat is nu eindelijk hersteld. Maar...... ik ben gewend om uit boeken en readers te leren en voel me nu echt zo'n sufdoos die iets nieuws, moderns, engs moet uitvinden.

Ik wil gewoon boeken waar opdrachten in staan!
Nu heb ik al moeten inloggen op open universiteit, studienet, het digitale werkboek en blackboard learn. Dat is toch niet overzichtelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven