Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mij boeit het ook niet wie de juuns zijn, zolang ze geen misbruik maken van hun positie.
quote:Scamp schreef op zaterdag 06 september 2014 20:10 Ik weet 1 Juun en denk de andere te weten. Daar heb ik me nu nog nooit mee bezig gehouden. Wie angels waren , wie juuns zijn.

Het maakt me niks uit namelijk. Ik heb het topic wel gezien maar de nick zei me niets, ben hem alweer grotendeels vergeten.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 10:55:

[...]

Jij bent echt niet normaal! Wat doe je hier nog? Niemand zit op jou te wachten, met je obsessieve aandachttrekkerij. Blijf lekker weg hier.jeetje wat een kinderachtig gedoe. jij bepaalt niet wie mag blijven of gaan.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Goh, had er iemand gerammeld met een voerbak?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 21:08:

Goh, had er iemand gerammeld met een voerbak? kippenvoer of rattenbrokjes?
Meer een bak met bijdehandjes en mosterd.

Maar het lag voor de hand dat zij er ook nog even een mening over moest laten horen
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 21:08:

Goh, had er iemand gerammeld met een voerbak?

maak je verder geen zorgen om mij want ik ben niet van plan om jullie te entertainen.

het verbaasd mij alleen dat vrouwen van jullie leeftijd zo kinderachtig kunnen doen op een forum. klikjesvorming en meer van dat gedoe wat je eerder op een schoolplein verwacht tegen te komen.

zo van; wij mogen jou niet / wat doe je nog hier blijf weg / je bent een zuigert ga weg troll boe boe boe enz enz.

grow the hell up!
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:18:

[...]

maak je verder geen zorgen om mij want ik ben niet van plan om jullie te entertainen.

het verbaasd mij alleen dat vrouwen van jullie leeftijd zo kinderachtig kunnen doen op een forum. klikjesvorming en meer van dat gedoe wat je eerder op een schoolplein verwacht tegen te komen.

zo van; wij mogen jou niet / wat doe je nog hier blijf weg / je bent een zuigert ga weg troll boe boe boe enz enz.

grow the hell up!

"Jullie".

Meid, je moet niet zo generaliseren. Zeker niet als je niet weet waar je het over hebt.

Als je hier ook 12 jaar zit praten we verder, okee?
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 21:16:

Meer een bak met bijdehandjes en mosterd.

Maar het lag voor de hand dat zij er ook nog even een mening over moest laten horen Zo Miss, vertel eens, heb jij vandaag al een klikje gevormd? En zo ja, kun je mij vertellen wat een klikje is? Want blijkbaar doen we dat hier volop, maar buiten een geluidje dat je met je mond kunt maken weet ik het ook niet. En ik ben zeker geen lid van het groepje dat samenkomt om klikkende geluidjes te maken.
Ik lees net bij. Heeft Stora nu weer een ban?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 06 september 2014 @ 21:30:

Ik lees net bij. Heeft Stora nu weer een ban? Yep, een hele week omdat ze iets had gezegd over die ene zuigert waarvan we de naam niet noemen omdat ze dan freakt. Echt te zot voor woorden.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 21:21:

[...]

"Jullie".

Meid, je moet niet zo generaliseren. Zeker niet als je niet weet waar je het over hebt.

Als je hier ook 12 jaar zit praten we verder, okee?ow, want je hebt pas recht van spreken als je een aantal jaar hier komt?
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 21:34:

[...]

Yep, een hele week omdat ze iets had gezegd over die ene zuigert waarvan we de naam niet noemen omdat ze dan freakt. Echt te zot voor woorden.Hè bah, idd te zot voor woorden.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 21:24:

[...]

Zo Miss, vertel eens, heb jij vandaag al een klikje gevormd? En zo ja, kun je mij vertellen wat een klikje is? Want blijkbaar doen we dat hier volop, maar buiten een geluidje dat je met je mond kunt maken weet ik het ook niet. En ik ben zeker geen lid van het groepje dat samenkomt om klikkende geluidjes te maken. kijk, hier weer een prachtige vertoning van dat schoolplein gedrag.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:39:

[...]

ow, want je hebt pas recht van spreken als je een aantal jaar hier komt?

Dat is jouw interpretatie.

Mijn interpretatie is dat je dan pas weet waar je het over hebt en hoe het hier werkt.

Jij hebt alleen maar een grote bek en denkt alles al te snappen.

Je kon er niet verder naast zitten.
quote:doornroosje9 schreef op 06 september 2014 @ 21:41:

[...]

Hè bah, idd te zot voor woorden.

en weer. precies wat ik al een hele tijd zeg.

je hebt dat bericht van stora dat haar een ban opleverde niet eens gelezen maar vind het 'te zot voor woorden' dat ze geband is omdat de rest dat ook vindt?
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 21:34:

[...]

Yep, een hele week omdat ze iets had gezegd over die ene zuigert waarvan we de naam niet noemen omdat ze dan freakt. Echt te zot voor woorden.Mogen we geen [..] zeggen?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2014 12:16
Reden: naam verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
quote:GateKeeper schreef op 06 september 2014 @ 21:48:

[...]

Mogen we geen [...] zeggen? Gate! Dat lijkt me een perfecte codenaam. Als we het over die ene hebben zeggen we gewoon [...]. Geen haan die ernaar kraait.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2014 12:18
Reden: Schending van privacy
% gewijzigd
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 21:42:

[...]

Mijn interpretatie is dat je dan pas weet waar je het over hebt en hoe het hier werkt.

Je kon er niet verder naast zitten.ten eerste weet jij niet hoe lang ik hier kom. ten tweede ik heb helemaal geen 'grote bek'. ik spreek jullie aan op jullie kinderachtig gedrag. ik vind het niet normaal dat volwassen vrouwen op een forum kliekjes gaan vormen om medeforummers aan te vallen en weg te pesten. daarnaast mag jij vinden dat ik het niet snap omdat wat ik zeg niet in jouw straatje past. het boeit me werkelijk geen raas.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:44:

[...]

je hebt dat bericht van stora dat haar een ban opleverde niet eens gelezen maar vind het 'te zot voor woorden' dat ze geband is omdat de rest dat ook vindt?Nee, omdat ik diegene 'ken' die haar een ban heeft opgeleverd. En als 'de rest' (wie is de rest eigenlijk?) zegt dat het onterecht is en dat diegene aan het zuigen was, geloof ik dat idd.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:44:

[...]

je hebt dat bericht van stora dat haar een ban opleverde niet eens gelezen maar vind het 'te zot voor woorden' dat ze geband is omdat de rest dat ook vindt?

Ik heb het bericht wel gelezen en vind het ook te zot voor woorden.

Ik wist niet wie rdvv was, maar heb haar 3 keer zelf haar oude nick naar boven brengen.
quote:doornroosje9 schreef op 06 september 2014 @ 21:51:

[...]

Nee, omdat ik diegene 'ken' die haar een ban heeft opgeleverd. En als 'de rest' (wie is de rest eigenlijk?) zegt dat het onterecht is en dat diegene aan het zuigen was, geloof ik dat idd.oke, duidelijk. bedankt voor je "objectieve" mening.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 21:42:

[...]

Je kon er niet verder naast zitten.Ik heb zo maar nog steeds het idee dat onze vriendin precies weet hoe het hier werkt, dat ze het daar al jaren niet mee eens is en dat ze daarom een nieuw account heeft aangemaakt. Gewoon zeiken om het zeiken dus, want ze had natuurlijk ook gewoon weg kunnen blijven. Dat zou ik tenminste doen als ik een forum echt kut met peren vond.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 21:50:

[...]

ten eerste weet jij niet hoe lang ik hier kom. ten tweede ik heb helemaal geen 'grote bek'. ik spreek jullie aan op jullie kinderachtig gedrag. ik vind het niet normaal dat volwassen vrouwen op een forum kliekjes gaan vormen om medeforummers aan te vallen en weg te pesten. daarnaast mag jij vinden dat ik het niet snap omdat wat ik zeg niet in jouw straatje past. het boeit me werkelijk geen raas.

Ik baseer me niet alleen op wat je hier zegt, maar op ál je postings.

En ik pest niemand weg en doe niet aan kliekjes of groepjes.

Ik ben wel heel direct en duidelijk.
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 21:52:

[...]

Ik heb het bericht wel gelezen en vind het ook te zot voor woorden.

Ik wist niet wie rdvv was, maar heb haar 3 keer zelf haar oude nick naar boven brengen.

en wat vind je precies te zot voor worden? dat ze gebanned is omdat haar bericht niet banwaardig zou zijn, of het feit dat ze gebanned is om iemand die kennelijk veel forummers hier niet 'mogen' (dus dan mag er over haar heen gepist worden)?

wezenlijk verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven