Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 6 september 2014 om 22:16
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:13:
[...]
ik ben om precies diezelfde reden gebanned omdat ik toen gestaft werd door een stuk of 15 forummers in dit zelfde topic. waar was jij toen met je grote bek om kinderachtigheid aan te kaarten??
Ik was het met ze eens.
Ik heb alleen niet gestaft. Dat deden de anderen al.
Trouwens, jij kunt helemaal niet weten hoeveel forummers jou gestaft hebben, dus je lult wederom weer uit je nek.
[...]
ik ben om precies diezelfde reden gebanned omdat ik toen gestaft werd door een stuk of 15 forummers in dit zelfde topic. waar was jij toen met je grote bek om kinderachtigheid aan te kaarten??
Ik was het met ze eens.
Trouwens, jij kunt helemaal niet weten hoeveel forummers jou gestaft hebben, dus je lult wederom weer uit je nek.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 september 2014 om 22:18
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 22:17:
Forumjuffrouw annex opoe.
Linaisa, doe niet zo irritant.
Met wie wordt de blauwe bloem nu vergeleken?
Rozemarijn en Linaisa zijn offspring van die blauwe bloem.
Omdat ze het zelfde zuig-, ziek- en trekgedrag vertonen en dan vingerwijzend huilie huilie gaan doen.
Met wie wordt de blauwe bloem nu vergeleken?
Rozemarijn en Linaisa zijn offspring van die blauwe bloem.
Omdat ze het zelfde zuig-, ziek- en trekgedrag vertonen en dan vingerwijzend huilie huilie gaan doen.
zaterdag 6 september 2014 om 22:20
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 22:17:
Met wie wordt de blauwe bloem nu vergeleken?Met zij die niet genoemd mag worden en met diegene die zegt dat zij het zelf is op haar profielfoto.
Met wie wordt de blauwe bloem nu vergeleken?Met zij die niet genoemd mag worden en met diegene die zegt dat zij het zelf is op haar profielfoto.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 6 september 2014 om 22:20
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
allemaal tegen Linaisa aanschoppen, omdat het kan! met sommige heb ik geloof ik nooit 'gesproken' en toch 'mogen' ze mij niet. geweldig!
jullie bevestigen datgene wat ik al een hele tijd zeg.
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
allemaal tegen Linaisa aanschoppen, omdat het kan! met sommige heb ik geloof ik nooit 'gesproken' en toch 'mogen' ze mij niet. geweldig!
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
zaterdag 6 september 2014 om 22:22
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:20:
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
en nog twee andere
Echt, nou moet je ophouden over je kliekjesvorming.
Ik heb inmiddels gewoon een pesthekel aan je omdat je zo'n vreselijk irritante zuiger bent. Meer niet. Minder ook niet.
Wat een irritant wijf ben jij zeg. Net zolang door gaan zitten zieken en zuigen tot je je gelijk krijgt. Ook al is het niet zo.
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
en nog twee andere
Echt, nou moet je ophouden over je kliekjesvorming.
Ik heb inmiddels gewoon een pesthekel aan je omdat je zo'n vreselijk irritante zuiger bent. Meer niet. Minder ook niet.
Wat een irritant wijf ben jij zeg. Net zolang door gaan zitten zieken en zuigen tot je je gelijk krijgt. Ook al is het niet zo.
zaterdag 6 september 2014 om 22:23
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 22:19:
Rozemarijn? Is dat die alcoholverslaafde 'rechtenstudente' met issues?Even teruglezen. Rozemarijn is de alias voor die andere huilie die hier zelf zat te verkondigen wat haar vorige nick was omdat ze herkend was.
Rozemarijn? Is dat die alcoholverslaafde 'rechtenstudente' met issues?Even teruglezen. Rozemarijn is de alias voor die andere huilie die hier zelf zat te verkondigen wat haar vorige nick was omdat ze herkend was.
zaterdag 6 september 2014 om 22:23
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 22:18:
Ik ben verdorie nog nooit geband. Nog nooit gewaarschuwd en ik heb geen idee of ik ooit gestaft ben. En ik kom hier al 11 jaar en zo heel mild ben ik niet vaak.
Oh wacht, 1 waarschuwing wegens off topic gaan een aantal jaren geleden. Ik ben echt bad ass Nou, bij deze, als je nu niet ophoudt dan zwaait er wat hoor! Ik waarschuw maar 1 x!!!
Ik ben verdorie nog nooit geband. Nog nooit gewaarschuwd en ik heb geen idee of ik ooit gestaft ben. En ik kom hier al 11 jaar en zo heel mild ben ik niet vaak.
Oh wacht, 1 waarschuwing wegens off topic gaan een aantal jaren geleden. Ik ben echt bad ass Nou, bij deze, als je nu niet ophoudt dan zwaait er wat hoor! Ik waarschuw maar 1 x!!!
zaterdag 6 september 2014 om 22:25
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
Dat maakt het net zo irritant, dat je dat de hele tijd blijft zeggen. Ik weet dat nu wel.
Ik weet niet hoe jij in het echte leven bent, maar hier vind ik jou niet leuk reageren. Dat is MIJN mening.
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
Dat maakt het net zo irritant, dat je dat de hele tijd blijft zeggen. Ik weet dat nu wel.
Ik weet niet hoe jij in het echte leven bent, maar hier vind ik jou niet leuk reageren. Dat is MIJN mening.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 6 september 2014 om 22:26
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
jullie bevestigen datgene wat ik al een hele tijd zeg.En ik dan? Waarom sta ik er niet bij? Gossamme, zit ik WEER niet bij het groepje.
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
jullie bevestigen datgene wat ik al een hele tijd zeg.En ik dan? Waarom sta ik er niet bij? Gossamme, zit ik WEER niet bij het groepje.
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
jullie bevestigen datgene wat ik al een hele tijd zeg.Het is geen kwestie van niet mogen, ik constateer gewoon dat je op dezelfde manier reageert als een voormalig forumster.
doornroosje
lady valdemort
miss inuendo
mamavk
thordis
en nog twee andere
jullie bevestigen datgene wat ik al een hele tijd zeg.Het is geen kwestie van niet mogen, ik constateer gewoon dat je op dezelfde manier reageert als een voormalig forumster.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:16:
[...]
Ik was het met ze eens.
dus wacht, je was het met ze eens dat ze mij gestaft hadden omdat ik de oude naam van rdvv had genoemd maar dat van stora vind je onterecht omdat rdvv zelf haar oude nick had genoemd??
mag ik nogeens zeggen dat ik hier wederom gelijk krijg? hahaha wat een simpele zielen
[...]
Ik was het met ze eens.
dus wacht, je was het met ze eens dat ze mij gestaft hadden omdat ik de oude naam van rdvv had genoemd maar dat van stora vind je onterecht omdat rdvv zelf haar oude nick had genoemd??
mag ik nogeens zeggen dat ik hier wederom gelijk krijg? hahaha wat een simpele zielen
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
zaterdag 6 september 2014 om 22:27
zaterdag 6 september 2014 om 22:28
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:26:
[...]
Pffffffff, als je de kronkels in je hoofd maar ingewikkeld genoeg maakt ga je er zelf in geloven he?
Echt meid, verlaat dit topic en bij voorkeur dit forum en ga lekker ergens anders bijdehand zitten doen waar ze het wel willen aannemen.
Ik vraag me werkelijk af hoe jij IRL bent. Lijkt me een heel lastig leven.
[...]
Pffffffff, als je de kronkels in je hoofd maar ingewikkeld genoeg maakt ga je er zelf in geloven he?
Echt meid, verlaat dit topic en bij voorkeur dit forum en ga lekker ergens anders bijdehand zitten doen waar ze het wel willen aannemen.
Ik vraag me werkelijk af hoe jij IRL bent. Lijkt me een heel lastig leven.