Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
en om te laten zien dat ik niet overdrijf als ik praat over kliekjesgedrag op dit forum..

een paar weken geleden werd er door een forummer hier in dit topic geschreven dat zij met een aantal andere forummers achter de schermen hadden afgesproken om de mods te mailen over mij. zij wilden pertinent niet dat ik plaatjes kon plakken en daarvoor zijn ze met zijn alleen bij de mods gaan JANKEN WEH WEH WEH.

later heeft een andere forummer ook toegegeven een uitgebreide klaagzang betoog te hebben geschreven naar de mods over mij en dat ze mij toegang zouden moeten weigeren tot dit forum. reden; ik had haar een drama queen genoemd. gezien haar banhunt gedrag denk ik dat ik toch gelijk had.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Doortje en tbl1966

Prima groepjesvorming zo!

Ik heb nog katjoeks en tijgerogen in de aanbieding.

Graaft iemand effe een kuuleke?
Huts!
quote:tbl1966 schreef op 06 september 2014 @ 22:49:

Wie gaat er mee elastieken of touwtje springen?

Leuk!

Tenminste dat denk ik......

Dit topic lijkt net op een kroeg....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier gebeurt ook nooit eens wat hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:55:

en om te laten zien dat ik niet overdrijf als ik praat over kliekjesgedrag op dit forum..

een paar weken geleden werd er door een forummer hier in dit topic geschreven dat zij met een aantal andere forummers achter de schermen hadden afgesproken om de mods te mailen over mij. zij wilden pertinent niet dat ik plaatjes kon plakken en daarvoor zijn ze met zijn alleen bij de mods gaan JANKEN WEH WEH WEH.

later heeft een andere forummer ook toegegeven een uitgebreide klaagzang betoog te hebben geschreven naar de mods over mij en dat ze mij toegang zouden moeten weigeren tot dit forum. reden; ik had haar een drama queen genoemd. gezien haar banhunt gedrag denk ik dat ik toch gelijk had.

Best nog wel een verhaal voor iemand die niks meer toe te voegen had...

quote:Nouschi schreef op 06 september 2014 @ 22:56:

Hier gebeurt ook nooit eens wat hè.

Nee, weinig.

Zin om mee te elastieken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 22:49:

[...]

Zit je nog niet op 200? Toch wel gauw nu?

Ik heb vandaag geen leven gehad. Dus antwoord is: ja!

Ga zo maar eens een verzoek indienen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2014 @ 22:55:

Doortje en tbl1966

Prima groepjesvorming zo!

Ik heb nog katjoeks en tijgerogen in de aanbieding.

Graaft iemand effe een kuuleke?Ik zal het kuuleke graven, mag ik dan bij het groepje dat geen groepje is?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 22:33:

Maar wie is nu het groepje, en waar kan ik mij inschrijven? Je moet eerst nog door de ballotagecommissie !

wah wah wah wah wah wah....wah wah wah wah wah...huilie huilie...stokpaardje kliekjes en groepjesvorming...huilie huilie.....wah wah wah wah wah.....huilie huilie....wah wah wah wah wah....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
De reden voor de terughoudendheid voor jou plaatjesplakrechten zijn al uitentreuren besproken. En ik heb gezien wat jij met je recht doet, dus helemaal ongelijk hebben ze niet... Het zijn geen grappige plaatjes, maar alleen maar plaatjes om anderen onderuit te halen.
quote:Enn schreef op 06 september 2014 @ 22:56:

[...]

Leuk!

Tenminste dat denk ik......

Dit topic lijkt net op een kroeg.... Dan is touwtjespringen best raar...
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:40:

[...]

Echt Linaisa, fuck back off.

Ga lekker ergens anders zitten zieken en zuigen. Is Fok niks voor je? Of lekker je gal spuien op Dumpert ofzo? Tussen al die randdebielen die ook allemaal denken de wijsheid in pacht te hebben.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.

Goh, ben benieuwd wat je allemaal zou opschrijven als je er wel nog wat aan toe te voegen had.

Je bent zo dom, echt je kunt het waarschijnlijk zelf niet helpen, maar tjee wat laat jij kennen zeg.
Haha net zo raar als de rest

Ik zal niet opvallen hoor.
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 22:58:

De reden voor de terughoudendheid voor jou plaatjesplakrechten zijn al uitentreuren besproken. En ik heb gezien wat jij met je recht doet, dus helemaal ongelijk hebben ze niet... Het zijn geen grappige plaatjes, maar alleen maar plaatjes om anderen onderuit te halen.Binnen 2 minuten 1 minuut had je bewijs.
Ik ben nog geen oppermachtige Dan graaf ik dus wel de kuule...
Doornroosje

Tuurlijk.

Knikkers.

Elastieken.

Ik mis alleen nog stoepkrijt om piemels mee te krijten!
Huts!
quote:_isis_ schreef op 06 september 2014 @ 22:58:

[...]

Je moet eerst nog door de ballotagecommissie !Wow, jouw nieuwe ava . Waar vind ik de commissie?
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:00:

[...]

Wow, jouw nieuwe ava . Waar vind ik de commissie? in het groepje
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:59:

[...]

Dan is touwtjespringen best raar...

De reden voor de terughoudendheid voor jou plaatjesplakrechten zijn al uitentreuren besproken. En ik heb gezien wat jij met je recht doet, dus helemaal ongelijk hebben ze niet... Het zijn geen grappige plaatjes, maar alleen maar plaatjes om anderen onderuit te halen.Ik kan waarzeggen Ik ben Oppermachtig!

De reden voor de terughoudendheid voor jou plaatjesplakrechten zijn al uitentreuren besproken. En ik heb gezien wat jij met je recht doet, dus helemaal ongelijk hebben ze niet... Het zijn geen grappige plaatjes, maar alleen maar plaatjes om anderen onderuit te halen.Ik tast even in het duister. Wie was linaisa eerst?
quote:Nouschi schreef op zaterdag 06 september 2014 22:56 Hier gebeurt ook nooit eens wat hè.Het is net GTST.
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 23:00:

Ik ben nog geen oppermachtige Dan graaf ik dus wel de kuule...Ik zal jou wel helpen graven.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven