parkeren Utrecht centrum

07-09-2014 07:59 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Aangezien mijn trein vandaag niet / vreemd rijdt had ik bedacht met de auto naar Utrecht te gaan. Nu heb ik allemaal parkeergarages etc via Google gevonden en ik zie op 1 site staan dat het maximale dagtarief 10euro is op zondag.

Wie kan mijn vertellen of dat klopt? Als het namelijk 30 euro is dan denk ik er toch over om met de trein te gaan ondanks spoor-gedoe.

Thanks!
Parkeer je auto bij P&R westraven en pak daar het ov naar de stad.

Voor maar 4euro50 kun je je auto een hele dag parkeren én met 4 (of 5) personen gratis met het ov.

Ideaal, zo doe ik het altijd. De ov verbinding is prima!
Wat Rubber Ducky zegt. Bij de p+r pak je de tram naar het centrum. Ideaal!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ja dat heb ik bekeken alleen dat is tijdtechnisch niet gunstig voor me, woon vrij dicht bij Utrecht en ik ben bang dat ik m'n reistijd dan weer een stuk langer maak...
En anders je auto in Overvecht parkeren. Bijboorbeeld op de Carmendreef. Allemaal gratis. En je pakt daar de trein naar Centraal. Ritje duurt drie minuten.
Was dus benieuwd of die parkeergarages in de stad op zondag echt 10e per dag kosten of dat dat niet klopt ;)

Voor een andere stad waren de P en r tips perfect ;)
quote:minnimouse schreef op zondag 07 september 2014 08:25 En anders je auto in Overvecht parkeren. Bijboorbeeld op de Carmendreef. Allemaal gratis. En je pakt daar de trein naar Centraal. Ritje duurt drie minuten.Tussen Overvecht en centraal rijden geen treinen vandaag, daar zit mijn probleem
Wat is dit nu weer voor geneuzel??

Je vroeg het je af, je zocht het op en je hebt je antwoord gevonden!!

Waarom dan nu weer second guessen??
quote:Anthonius schreef op zondag 07 september 2014 08:32 Wat is dit nu weer voor geneuzel??

Je vroeg het je af, je zocht het op en je hebt je antwoord gevonden!!

Waarom dan nu weer second guessen??

Doe niet zo ontzettend raar.

Ik vraag me af of het klopt die 10e per dag. Als het niet klopt dan is het dus 30e per dag.

Dat is voor mij nogal een groot verschil. Misschien heeft iemand hier wel eens in de parkeergarages geparkeerd en kan diegene dit voor mij bevestigen of juist niet.

Als je goed had gelezen had je gezien dat dat de vraag is ipv 'second guess'
Vanuit Overvecht ben je ook zo met de bus in de stad.
quote:minnimouse schreef op zondag 07 september 2014 08:55 Vanuit Overvecht ben je ook zo met de bus in de stad.Ah top, daar heb ik wat aan, dat doe ik dan misschien wel... In Overvecht kan ik nog wel gewoon komen met de trein namelijk
Of je parkeert bij het tolsteegplantsoen en loopt tien min. Je parkeert daar gratis en staat binnen vijf min op ledig erf.
Eens met Anthonius: wat zit je te mutsen?!? Als het op de site van die P staat waarom zou dat dan niet kloppen???
Het klopt hoor, bij parkeergarage Rijnkade is het op zondag max 10¤
quote:nieuwsbrief schreef op 07 september 2014 @ 08:56:

[...]

Ah top, daar heb ik wat aan, dat doe ik dan misschien wel... In Overvecht kan ik nog wel gewoon komen met de trein namelijk Als er aan het spoor gewerkt wordt, dan rijden er toch ns bussen?
Wellicht mosterd, maar ook in Lunetten parkeer je gratis, en ook daar gaan zowel bus als trein.

En bij station Lunetten is een mega-parkeerterrein.
Hoi!

Op zondag kan je beter om het centrum parkeren. Dat is gewoon gratis. Bijvoorbeeld achter Tattooshop SkinArt. Dan loop je zo de stad in.
Never Give Up & Fight Like Hell

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven