Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 19:52
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 19:46:
[...]
Dat ze blijkbaar het halve " brandende geslachtentopic" heeft afgezogenlebberd.
Nee joh, volgens mij niet.
Die mannen daar, enkelen dan, die deden het met wel meer forummers. Een vriendinnetje/ neukkie vóór Iris heeft nog weleens een boekje opengedaan.
[...]
Dat ze blijkbaar het halve " brandende geslachtentopic" heeft afgezogenlebberd.
Die mannen daar, enkelen dan, die deden het met wel meer forummers. Een vriendinnetje/ neukkie vóór Iris heeft nog weleens een boekje opengedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 7 september 2014 om 19:53
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 september 2014 @ 19:52:
het klonk als een geslachtsziekte en dat was het ook. Af en toe na middernacht probeerden BGB en ik nog wat orde op zaken te stellen, maar eenmaal herpes...Geweldig! Wat hadden ze er altijd de ziekte in als wij binnen kwamen vallen.
het klonk als een geslachtsziekte en dat was het ook. Af en toe na middernacht probeerden BGB en ik nog wat orde op zaken te stellen, maar eenmaal herpes...Geweldig! Wat hadden ze er altijd de ziekte in als wij binnen kwamen vallen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 19:52:
[...]
Ohwwww ja, wie was dát nog maar weer.
Bieb jij had altijd ruzie daar toch?
[...]
Ohwwww ja, wie was dát nog maar weer.
Bieb jij had altijd ruzie daar toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 7 september 2014 om 19:54
zondag 7 september 2014 om 19:55
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 19:53:
[...]
Geweldig! Wat hadden ze er altijd de ziekte in als wij binnen kwamen vallen.En dan kwam onze toenmalige forumdichter ook steevast.
[...]
Geweldig! Wat hadden ze er altijd de ziekte in als wij binnen kwamen vallen.En dan kwam onze toenmalige forumdichter ook steevast.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 7 september 2014 om 19:56
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 19:55:
[...]
Oh ja? Vertel..Dat jij daar binnenviel en dat ze een wachtwoord hadden, zo van daar zijn ze weer.Maar misschien haal ik forummers door elkaar.
[...]
Oh ja? Vertel..Dat jij daar binnenviel en dat ze een wachtwoord hadden, zo van daar zijn ze weer.Maar misschien haal ik forummers door elkaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 7 september 2014 om 19:57
quote:consuelabananahammok schreef op 07 september 2014 @ 19:56:
[...]
Laat maar, ik kan niet kwaad worden op roze billetjes.
We hebben het niet meer in ons
Ik heb het nooit in me gehad
Doe je toch gewoon mee met het volgende gesprek:
[...]
Laat maar, ik kan niet kwaad worden op roze billetjes.
We hebben het niet meer in ons
Ik heb het nooit in me gehad
Doe je toch gewoon mee met het volgende gesprek:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 7 september 2014 om 19:58
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 19:56:
[...]
Dat jij daar binnenviel en dat ze een wachtwoord hadden, zo van daar zijn ze weer.Maar misschien haal ik forummers door elkaar.
Dat was ik niet eh...was wel een bekende maar ik weet zo ook niet meer wie
Al kwam ik op afroep graag even mee zieken daar als het wachtwoord weer geroepen was
[...]
Dat jij daar binnenviel en dat ze een wachtwoord hadden, zo van daar zijn ze weer.Maar misschien haal ik forummers door elkaar.
Dat was ik niet eh...was wel een bekende maar ik weet zo ook niet meer wie
Al kwam ik op afroep graag even mee zieken daar als het wachtwoord weer geroepen was
zondag 7 september 2014 om 19:58
quote:consuelabananahammok schreef op 07 september 2014 @ 19:57:
Met de nachtploeg heb ik altijd zo vreselijk gelachen. Man wat een onzin kraamden we vaak uit en wat werden topics soms finaal om zeep geholpen.
Ik mis dat, of ben ik gewoon altijd in de verkeerde topics tegenwoordig?Volgens mij mag mocht dat niet meer, op straffe van een ban.
Met de nachtploeg heb ik altijd zo vreselijk gelachen. Man wat een onzin kraamden we vaak uit en wat werden topics soms finaal om zeep geholpen.
Ik mis dat, of ben ik gewoon altijd in de verkeerde topics tegenwoordig?Volgens mij mag mocht dat niet meer, op straffe van een ban.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 7 september 2014 om 19:59
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 19:57:
[...]
Ik heb het nooit in me gehad Doe je toch gewoon mee met het volgende gesprek:
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8x82 ... r2_500.gif[/img]Ik volgens mij ook niet, ben heus niet altijd aardig maar ik heb serieus nog nooit een ban gehad, zelfs nog nooit een waarschuwing
[...]
Ik heb het nooit in me gehad Doe je toch gewoon mee met het volgende gesprek:
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8x82 ... r2_500.gif[/img]Ik volgens mij ook niet, ben heus niet altijd aardig maar ik heb serieus nog nooit een ban gehad, zelfs nog nooit een waarschuwing