Pax inloopkast
zondag 7 september 2014 om 19:51
Pff frustraties! Heel blij met ons nieuwe huis en nog blijer met de grote slaapkamer die we overhouden en als inloopkast willen inrichten.
Oog laten vallen op de open kasten van het Pax systeem van Ikea.. Alleen: dat plannerprogramma... Lukt me maar niet om een mooie kast te maken.
Iemand met meer ervaring of ideetjes?
Oog laten vallen op de open kasten van het Pax systeem van Ikea.. Alleen: dat plannerprogramma... Lukt me maar niet om een mooie kast te maken.
Iemand met meer ervaring of ideetjes?
zondag 7 september 2014 om 20:17
Wij hebben ook de pax als inloopkast .
Links hebben we dubbele hangdelen en in het midden een ladenblok met daarboven een hanggedeelte .
Rechts drie legdelen waarvan de middelste dieper is en dus uitsteekt . In het rechter deel onderin uitschuifkorven .
In het hangdeel voor mij een gedeelte wat langer is voor mijn jurken.
Aan beide kanten bovenin op dezelfde hoogte planken met pax schoenendozen.
Links hebben we dubbele hangdelen en in het midden een ladenblok met daarboven een hanggedeelte .
Rechts drie legdelen waarvan de middelste dieper is en dus uitsteekt . In het rechter deel onderin uitschuifkorven .
In het hangdeel voor mij een gedeelte wat langer is voor mijn jurken.
Aan beide kanten bovenin op dezelfde hoogte planken met pax schoenendozen.
zondag 7 september 2014 om 20:23
Ga naar de winkel en kijk welke opties er zijn en wat je mooi vindt, dus qua kleur, materiaal, deuren, handgrepen etc. Meet van te voren je kamer op, dan weet je hoe groot alles mag zijn. Bedenk ook wat voor soort kleding je hebt en hoe je die wil opbergen, dus hoeveel hangers/lades/planken/mandjes etc. Vervolgens zou ik in de winkel zelf, eventueel met hulp van een medewerker, de kast daar in elkaar 'plannen'.
zondag 7 september 2014 om 21:11