Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 21:25
zondag 7 september 2014 om 21:25
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 21:22:
[...]
Neeej want dan had ze al minstens een foto van haarzelf geplaatst en aangegeven dat ze naar de mac ging.. Maar dan moest haar vriend haar wel brengen ;)En had ze OF een heel extreem topic geopend of een topic over het afscheren van haar bij vrouwen.
[...]
Neeej want dan had ze al minstens een foto van haarzelf geplaatst en aangegeven dat ze naar de mac ging.. Maar dan moest haar vriend haar wel brengen ;)En had ze OF een heel extreem topic geopend of een topic over het afscheren van haar bij vrouwen.
zondag 7 september 2014 om 21:29
zondag 7 september 2014 om 21:29
quote:Thordis schreef op zondag 07 september 2014 21:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 21:21</a>:</b>
[...]
Hahahaha </div></blockquote>Ik maakte eigenlijk geen grapje. Aangezien ik niet denk dat verder iemand haar zo missen. Wel! Want het was allemaal zo lekker radicaal! Haha
[...]
Hahahaha </div></blockquote>Ik maakte eigenlijk geen grapje. Aangezien ik niet denk dat verder iemand haar zo missen. Wel! Want het was allemaal zo lekker radicaal! Haha
zondag 7 september 2014 om 21:30
zondag 7 september 2014 om 21:30
quote:Merisi schreef op zondag 07 september 2014 21:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 21:17</a>:</b>
Ik mis TM</div></blockquote>
Ha Larv, hoe istie? Alles goed in onze stad?
Wie is TM?
Jaa beetje aangetrokken allemaal..
Truffelmania uh maffia haha
Ik mis TM</div></blockquote>
Ha Larv, hoe istie? Alles goed in onze stad?
Wie is TM?
Jaa beetje aangetrokken allemaal..
Truffelmania uh maffia haha
zondag 7 september 2014 om 21:36
Truffel....Goh, ja.
Achteraf zijn bepaalde forummers ineens héérlijk irritant. Op het moment zelf waren ze alleen maar irritant.
Wie herinnert zich Gnoom nog, van 100 jaar geleden? Die kreeg toen verkering met Jolantje ( Truf haar zus, denk ik, of anders wel haar tante ).
Achteraf zijn bepaalde forummers ineens héérlijk irritant. Op het moment zelf waren ze alleen maar irritant.
Wie herinnert zich Gnoom nog, van 100 jaar geleden? Die kreeg toen verkering met Jolantje ( Truf haar zus, denk ik, of anders wel haar tante ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 7 september 2014 om 21:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 21:36:
Truffel....Goh, ja.
Wie herinnert zich Gnoom nog, van 100 jaar geleden? Die kreeg toen verkering met Jolantje ( Truf haar zus, denk ik, of anders wel haar tante ).O, er gaat wel een belletje rinkelen, die namen zeggen me wel wat!
Truffel....Goh, ja.
Wie herinnert zich Gnoom nog, van 100 jaar geleden? Die kreeg toen verkering met Jolantje ( Truf haar zus, denk ik, of anders wel haar tante ).O, er gaat wel een belletje rinkelen, die namen zeggen me wel wat!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 7 september 2014 om 21:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 21:36:
Truffel....Goh, ja.
Wie herinnert zich Gnoom nog, van 100 jaar geleden? Die kreeg toen verkering met Jolantje ( Truf haar zus, denk ik, of anders wel haar tante ).Ik dacht altijd dat truffel en jolantje dezelfde waren.
Truffel....Goh, ja.
Wie herinnert zich Gnoom nog, van 100 jaar geleden? Die kreeg toen verkering met Jolantje ( Truf haar zus, denk ik, of anders wel haar tante ).Ik dacht altijd dat truffel en jolantje dezelfde waren.
zondag 7 september 2014 om 21:41
zondag 7 september 2014 om 21:43
zondag 7 september 2014 om 21:53
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 18:44:
En Eleonora met haar BEO was er toen nog. Begreep ik bij binnenkomst geen bal van. Er is ook nog een tijd het Landhuis geweest, waren nogal cryptische praatgroepjes.
De BEO is niet cryptisch hoor babe....
In de BEO zitten de allerduidelijkste types van het hele VF zo'n beetje
En Eleonora met haar BEO was er toen nog. Begreep ik bij binnenkomst geen bal van. Er is ook nog een tijd het Landhuis geweest, waren nogal cryptische praatgroepjes.
De BEO is niet cryptisch hoor babe....
In de BEO zitten de allerduidelijkste types van het hele VF zo'n beetje
zondag 7 september 2014 om 21:55