Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
mamavk, jouw avatar deed me ineens weer denken aan iets ontzettends goors. Ik had in een doos van 10 eieren één rotte tussen zitten. Ik wilde een omelet maken, breek één eitje in de kom en de hele zwarte gore stinkende inhoud kwam in één gore vloeiende gore vieze beweging uit het ei. Ik ging zowat over mijn nek. Nog nooit meegemaakt! GATVER! Heb kokhalzend mijn hele keuken met bleek schoongeboend. Wilde zelfs het kommetje wegflikkeren, zo naar was die hele ervaring.
Bah sensy!

Wat naar voor je dat nu, door mijn plaatje, deze traumatische ervaring weer boven komt drijven...

Wat heb je uiteindelijk met het kommetje gedaan?
met wie zou hij bellen?

Kek sjaaltje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
met zichzelf

ja hoor, ik kan plaatsjes plakken.

Maar de borst maar nat
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 september 2014 @ 23:36:

[img]http://nederlandvrij.com/wp-content/upl ... 35-500.jpg[/img]...sommige mensen zijn beter met letters dan met plaatjes...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wet T-shirt contest?

Echt niet.

Ik ga slapen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sow hee............die is erg.

ik deel je fetishj.....
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps

Wat is jullie lievelingsfoto van Peter?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Ik heb ooit twee keer (!) een ban gehad omdat ik over Peter R. begon. Dat was dan Off Topic.
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 23:42:

[afbeelding]Wauw, hier lijkt hij op Martin Brozius
ik ben een gelukkig mens
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 23:44:

[afbeelding]deze neem ik als screensaver
Het is best wel een engerd eigenlijk, die Peter Rrrrrr....brrrrrr!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:mamavk schreef op 07 september 2014 @ 23:48:

[afbeelding]
quote:mamavk schreef op 07 september 2014 @ 23:36:

Bah sensy!

Wat naar voor je dat nu, door mijn plaatje, deze traumatische ervaring weer boven komt drijven...

Wat heb je uiteindelijk met het kommetje gedaan?Ik heb me vermand en het kommetje goed schoongemaakt. Aanstellen is ook een vak he. Vandaag gewoon doodleuk weer een omelet gemaakt, smaakte heerlijk. Oh ja, dat doosje eieren heb ik in z'n geheel weggeflikkerd. De nieuwe doos komt van de AH en niet van het dubieuze groenteboertje waar ik dus nooit meer mijn eieren haal.

Voor meds. Wordt ze gelukkig van, zegt ze zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven