Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 23:32
mamavk, jouw avatar deed me ineens weer denken aan iets ontzettends goors. Ik had in een doos van 10 eieren één rotte tussen zitten. Ik wilde een omelet maken, breek één eitje in de kom en de hele zwarte gore stinkende inhoud kwam in één gore vloeiende gore vieze beweging uit het ei. Ik ging zowat over mijn nek. Nog nooit meegemaakt! GATVER! Heb kokhalzend mijn hele keuken met bleek schoongeboend. Wilde zelfs het kommetje wegflikkeren, zo naar was die hele ervaring.
zondag 7 september 2014 om 23:40
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 september 2014 @ 23:36:
[img]http://nederlandvrij.com/wp-content/upl ... 35-500.jpg[/img]...sommige mensen zijn beter met letters dan met plaatjes...
[img]http://nederlandvrij.com/wp-content/upl ... 35-500.jpg[/img]...sommige mensen zijn beter met letters dan met plaatjes...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 7 september 2014 om 23:50
quote:mamavk schreef op 07 september 2014 @ 23:36:
Bah sensy!
Wat naar voor je dat nu, door mijn plaatje, deze traumatische ervaring weer boven komt drijven...
Wat heb je uiteindelijk met het kommetje gedaan?Ik heb me vermand en het kommetje goed schoongemaakt. Aanstellen is ook een vak he. Vandaag gewoon doodleuk weer een omelet gemaakt, smaakte heerlijk. Oh ja, dat doosje eieren heb ik in z'n geheel weggeflikkerd. De nieuwe doos komt van de AH en niet van het dubieuze groenteboertje waar ik dus nooit meer mijn eieren haal.
Bah sensy!
Wat naar voor je dat nu, door mijn plaatje, deze traumatische ervaring weer boven komt drijven...
Wat heb je uiteindelijk met het kommetje gedaan?Ik heb me vermand en het kommetje goed schoongemaakt. Aanstellen is ook een vak he. Vandaag gewoon doodleuk weer een omelet gemaakt, smaakte heerlijk. Oh ja, dat doosje eieren heb ik in z'n geheel weggeflikkerd. De nieuwe doos komt van de AH en niet van het dubieuze groenteboertje waar ik dus nooit meer mijn eieren haal.