Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 september 2014 om 00:31
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2014 @ 00:29:
[...]
Ik ook niet, ik snap die hele hype rondom hem ook niet.Hij is niet lelijk én hij acteert. Dan ben je automatisch sexy voor velen. Stardom werkt erotiserend. Wie ik vroeger echt sexy vond en nog steeds wel is Tom Selleck en ik heb een pokkehekel aan snorren.
Alleen vroeger. Nu niet meer.
[...]
Ik ook niet, ik snap die hele hype rondom hem ook niet.Hij is niet lelijk én hij acteert. Dan ben je automatisch sexy voor velen. Stardom werkt erotiserend. Wie ik vroeger echt sexy vond en nog steeds wel is Tom Selleck en ik heb een pokkehekel aan snorren.
Alleen vroeger. Nu niet meer.
maandag 8 september 2014 om 00:33
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 00:30:
Erbij horen wordt zwaar overschat. Wacht maar tot je er echt bij hoort, dan hoop je weer dat je anders was. Het is allemaal een hoax.
Nou ik hoor inmiddels al bij het groepje, dacht ook dat dat tof was.
Maar eigenlijk best saai en ik moet ieder jaar de factuur van de kamer van koophandel betalen .
Erbij horen wordt zwaar overschat. Wacht maar tot je er echt bij hoort, dan hoop je weer dat je anders was. Het is allemaal een hoax.
Nou ik hoor inmiddels al bij het groepje, dacht ook dat dat tof was.
Maar eigenlijk best saai en ik moet ieder jaar de factuur van de kamer van koophandel betalen .
maandag 8 september 2014 om 00:35
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2014 @ 00:33:
Dit vind ik veel beter.
[img]http://img2-1.timeinc.net/ew/dynamic/im ... tour_l.jpg[/img]
Wie isda?
Eddy?
Dit vind ik veel beter.
[img]http://img2-1.timeinc.net/ew/dynamic/im ... tour_l.jpg[/img]
Wie isda?
Eddy?
maandag 8 september 2014 om 00:40
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 00:35:
Phoebe, je laat je naaien en je komt niet eens klaar. Dat is zo'n beetje het concept van in een groepje toegelaten worden. Ik zou de rekeningen verscheuren en niet meer omkijken.Nou dat is de valkuil van het groepje, je hebt geen idee en ineens hoor je erbij.
Phoebe, je laat je naaien en je komt niet eens klaar. Dat is zo'n beetje het concept van in een groepje toegelaten worden. Ik zou de rekeningen verscheuren en niet meer omkijken.Nou dat is de valkuil van het groepje, je hebt geen idee en ineens hoor je erbij.