Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 september 2014 om 01:23
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 01:20:
Oh God, natuurlijk ken ik jou! Jeetje, ik weet zelfs nog je avatar!
Oh echt? Ik zit regelmatig te twijfelen om mijn oude avatar weer te nemen,
Ik mis mij eigenlijk, kan er maar niet aan wennen aan de nieuwe gedaante. Ik hou eigenlijk helemaal niet van verandering
Oh God, natuurlijk ken ik jou! Jeetje, ik weet zelfs nog je avatar!
Oh echt? Ik zit regelmatig te twijfelen om mijn oude avatar weer te nemen,
Ik mis mij eigenlijk, kan er maar niet aan wennen aan de nieuwe gedaante. Ik hou eigenlijk helemaal niet van verandering
maandag 8 september 2014 om 01:36
maandag 8 september 2014 om 09:19
maandag 8 september 2014 om 09:23
Pfffff, 22 pagina's sinds mijn laatste posting om 21.38 uur, met bijna alleen maar off topic kletsgroepjestopic-gedoe
Ik wil geen azijnpisser zijn, maar ik verwijs weer even naar de OP
Maar goed, positief bekeken: er waren blijkbaar geen rare, irritante, schokkende dingen om over na te praten. Lekker rustig op het forum
Maar goed, positief bekeken: er waren blijkbaar geen rare, irritante, schokkende dingen om over na te praten. Lekker rustig op het forum
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 8 september 2014 om 09:44
maandag 8 september 2014 om 09:45
quote:Miss.Innuendo schreef op maandag 08 september 2014 09:23 Pfffff, 22 pagina's sinds mijn laatste posting om 21.38 uur, met bijna alleen maar off topic kletsgroepjestopic-gedoe
Maar goed, positief bekeken: er waren blijkbaar geen rare, irritante, schokkende dingen om over na te praten. Lekker rustig op het forum Dacht dat je geen azijnpisser wilde zijn
Maar goed, positief bekeken: er waren blijkbaar geen rare, irritante, schokkende dingen om over na te praten. Lekker rustig op het forum Dacht dat je geen azijnpisser wilde zijn
maandag 8 september 2014 om 09:57
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 september 2014 @ 09:45:
[...]
Dacht dat je geen azijnpisser wilde zijn
Dat klopt, maar het zou zonde zijn als dit napraattopic geen lang leven beschoren is omdat het wordt gebruikt als (het zoveelste) kletstopic en niet op de manier zoals het bedoeld is. Toch?
Dan maar even de zeikerd. Er is te lang behoefte geweest aan een topic als dit.
[...]
Dacht dat je geen azijnpisser wilde zijn
Dat klopt, maar het zou zonde zijn als dit napraattopic geen lang leven beschoren is omdat het wordt gebruikt als (het zoveelste) kletstopic en niet op de manier zoals het bedoeld is. Toch?
Dan maar even de zeikerd. Er is te lang behoefte geweest aan een topic als dit.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 8 september 2014 om 10:19
maandag 8 september 2014 om 11:51