Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 15:32:

[...]

Oh ja dergelijke relaties bestaan. En ik weet ook niet precies wat hier wél van klopt. Maar ik vind die opsomming zo raar, zo van 'ze heeft Prada en Gucci en geld voor nieuwe tieten en we gaan naar een vijfsterrenhotel....' Wat heeft dat in godsnaam met seks te maken? Alsof je dan vanzelf geil wordt?

Misschien omdat hij daarmee de relatie probeert te omschrijven?

Zo van: we hebben het luxe en alles wat ons hartje begeert, maar er ontbreekt wat mij betreft iets?

Ik geloof zelfs dat ie zoiets zegt toch?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 08 september 2014 @ 15:43:

Teveel onnodige details, daar merk je het altijd aan.Ik dacht dat de hij die details schreef om duidelijk te maken dat zij niets tekort kwam op financieel gebied. Beetje onhandig, dat zeker.
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 08 september 2014 @ 15:43:

Teveel onnodige details, daar merk je het altijd aan.En het feit dat hij zichzelf tegenspreekt met zijn 'overschot aan geld' en de angst voor een vechtscheiding. Ik begin een radar te ontwikkelen voor flauwekul.
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2014 @ 15:46:

[...]

Ik dacht dat de hij die details schreef om duidelijk te maken dat zij niets tekort kwam op financieel gebied. Beetje onhandig, dat zeker.Dan schrijf je gewoon:"Financieel komen we niets tekort." Hij had 4 alinea's nodig om uit te wijden over waar ze het geld allemaal aan besteden terwijl hij gezien zijn gebrek aan seks wel andere dingen aan zijn hoofd zou moeten hebben, denk ik dan.
Okee, maar wát als het nou wel waar is?

Best sneu dan.
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 september 2014 @ 15:49:

Okee, maar wát als het nou wel waar is?

Best sneu dan.Dan zitten er alsnog hele goede adviezen tussen. Eldorado heeft een paar rake posts geschreven. En mochten mannen meelezen die in het zelfde schuitje zitten dan zijn ze er hopelijk mee geholpen.
Sensy, ik heb 't volgens mij gemist, maar jij bent ook een oudgediende toch?
Een man die seks wil begint niet over Gucci en Prada. En als ie dat wél doet dan geeft dat alleen maar aan dat er idd iets scheef zit: je hebt je Guccitas, dus wat zeur je nou, kun je ook wel met me naar bed.

Zoiets.

Ik weet niet, het kán waar zijn, maar het klopt niet. Dus of de to is gewoon raar, of het is niet waar. Of deels waar.
Ik kan me er wel eens over verwonderen - en zie dat in dat topic nu ook weer gebeuren- dat de ene vrouw tips geeft, die dan vólledig door een andere vrouw van tafel worden geveegd of de grond in worden geboord.

Iedereen vindt zichzelf blijkbaar deskundig op haar eigen manier.

Maar wat voor de één werkt, werkt voor een ander niet, dat blijkt daar dan ook weer uit
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 september 2014 @ 16:03:

Sensy, ik heb 't volgens mij gemist, maar jij bent ook een oudgediende toch?Helaas wel
Okeej, 'mag ik even' topic krijgt een leuke wending door de komst van ene misalexia die even lekker olie op het vuur gooit
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 16:12:

[...]

Helaas wel Hoezo, 'helaas wel'?
Verraadt hoe oud/fossielerig ik ben Miss.Innuendo
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 16:33:

Verraadt hoe oud/fossielerig ik ben Miss.Innuendo

He getver, het groepje zeker...

quote:Miss.Innuendo schreef op 08 september 2014 @ 16:12:

Ik kan me er wel eens over verwonderen - en zie dat in dat topic nu ook weer gebeuren- dat de ene vrouw tips geeft, die dan vólledig door een andere vrouw van tafel worden geveegd of de grond in worden geboord.

Iedereen vindt zichzelf blijkbaar deskundig op haar eigen manier.

Maar wat voor de één werkt, werkt voor een ander niet, dat blijkt daar dan ook weer uit

Prima toch? Juist goed.

Dan kan iemand eruit halen wat bij hem/haar past. Als een to dan nog daarop reageert kan er nog wat bijgestuurd worden, extra vragen worden gesteld etc

Bij dit soort zaken is er toch geen waarheid?
Je bent zelf een theepot
Kan het trouwens kloppen dat ik Isa al een tijdje niet voorbij hebt zien komen?
quote:Scamp schreef op 08 september 2014 @ 16:36:

[...]

He getver, het groepje zeker...

Ik zweer op het graf van mijn overleden kat dat ik niet tot het groepje behoor. *spuugt op de grond*
Sorry hoor, maar de TO uit Mag ik even!

Ik mag niet, ik mag niet, ik durf niet, anders is ze boos, ik mag niet.....huilie, huilie.

Zo'n vent wil je toch gewoon niet in je bed. Dat is geen man, dat is een slaappil!

quote:millefleur schreef op 08 september 2014 @ 16:50:

Ik mag niet, ik mag niet, ik durf niet, anders is ze boos, ik mag niet.....huilie, huilie.

Zo'n vent wil je toch gewoon niet in je bed. Dat is geen man, dat is een slaappil!

quote:millefleur schreef op 08 september 2014 @ 16:50:

Van een huilende man komt geen enkele vrouw klaar. Ik vermoed dat deze 'man' een giechelende vrouw van in de 30 is.
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 16:57:

[...]

Van een huilende man komt geen enkele vrouw klaar. Ik vermoed dat deze 'man' een giechelende vrouw van in de 30 is.

Zou zo maar kunnen!

quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 16:50:

[...]

Ik zweer op het graf van mijn overleden kat dat ik niet tot het groepje behoor. *spuugt op de grond*Jij had geen kat, maar een poedel. En hij is gecremeerd.
06 september 2014 @ 23:31: Thordis heeft gelijk.

Wat gebeurd er in het control freak topic? Is dat echt de laatste posts?
Ik begin een hekel te krijgen aan niet reagerende TO's. Trol of niet; een beetje interactie wordt wel op prijs gesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven