Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hij heeft iig zijn OP alweer weggehaald

Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 08 september 2014 @ 17:18:

Hij heeft iig zijn OP alweer weggehaald

Zijn vrouw leest natuurlijk mee.
Misschien was het een uitkeringstrekkende Onslow van een vent, die gefrustreerd raakt van zijn Hannah Tokkie achtige vrouw idd geen seks wil en alle andere vrouwen die óók geen seks met hem willen, en verzon hij dit verhaaltje voor zijn eigen plezier
Hij heeft zijn OP niet weggehaald, maar aangepast. Daarin schreef hij heel netjes iets te doen met de constructieve bijdragen en de rest van de reacties uitermate jammer en onnodig te vinden. Hij weet in ieder geval wat hem te doen staat. Jammer dat hij daar ver niet over uitweidt
Die cry smiley vind ik echt grappig haha!

quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2014 @ 17:21:

[...]

Zijn vrouw leest natuurlijk mee.

Ok girls, wie herkent zich?

Mag ook via de PM, ik zweer op die blijkbaar dode poedel dat ik het niet op het topic zal posten
Je bent zelf een theepot
quote:lucky82 schreef op 08 september 2014 @ 17:09:

Wat gebeurd er in het control freak topic? Is dat echt de laatste posts?Sudden twist in the plot! TO blijkt zelf ook een control freak te zijn.
Is de Prada/Gucci vent dezelfde als de controlfreak?
Suus, geen PM nodig. Iedereen mag het weten: mijn ultrasuccesvolle man die iedere maand een nieuw Kuchie tassie voor me koopt, bakt er niets van in bed. Daarom wil ik geen seks meer hem.
Iedere maand een tas van hetzelfde merk, daar zou die van mij ook pikstraf voor krijgen.
quote:yasmijn schreef op 08 september 2014 @ 17:29:

Is de Prada/Gucci vent dezelfde als de controlfreak?Lijkt me sterk. Control-freak dude spreekt over isoleerprojectjes, ukkies en Jumbo. Ik ruik geen Chanel en 5-sterrenhotels in het topic van control-freak.
Pikstraf hahaha!
quote:yasmijn schreef op 08 september 2014 @ 17:29:

Is de Prada/Gucci vent dezelfde als de controlfreak?Ik denk dat het vandaag gewoon De Internationale Dag is van de Zijen Sok.
EDIT: ja, ja. Trollen en bitches. Negeren is beter. ik haal alles weg wat ik wil bewaren.

Lang leve de trollen en de bitchfighters met ballen.

--------------------------------------------------------------------------------

Pumps_italiaans wijzigde dit bericht op 08-09-2014 12:51 met 41%

klinkt niet echt aardig voor de forummers die bezorgd zijn.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 08 september 2014 @ 13:24:

[...]

Nou, het heeft me dus een weekend gekost om weer online te mogen komen... De nick die ik had bedacht doet het niet. Toen kwam ik op het briljante idee om gewoon weer de oude te nemen waar ik me toch het best bij thuis voel...

Helaas wel met k op het eind, maar een kniesoor die daar op let.Hoi! Leuk dat je er weer bent.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2014 @ 17:33:

[...]

Ik denk dat het vandaag gewoon De Internationale Dag van de Zijen Sok.

Amen!

quote:Merisi schreef op 08 september 2014 @ 17:31:

Iedere maand een tas van hetzelfde merk, daar zou die van mij ook pikstraf voor krijgen. kom eens met een Hermès Birkin bag voor de verandering
GeorgetteDansLeTabak mis je avatar van weleer
Mijn man is pas een juweeltje. Hij komt iedere dag thuis met een tas van Albert Heijn.
Oh, en welkom terug Sjors
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2014 @ 17:41:

Mijn man is pas een juweeltje. Hij komt iedere dag thuis met een tas van Albert Heijn.Dat zijn de beste! Hamsteren!
quote:_isis_ schreef op 08 september 2014 @ 17:34:

EDIT: ja, ja. Trollen en bitches. Negeren is beter. ik haal alles weg wat ik wil bewaren.

Lang leve de trollen en de bitchfighters met ballen.

--------------------------------------------------------------------------------

Pumps_italiaans wijzigde dit bericht op 08-09-2014 12:51 met 41%

klinkt niet echt aardig voor de forummers die bezorgd zijn.wat heb ik gemist? Een paar dagen geleden las ik al iets in een ander topic dat ze niet meer wilde dat er reacties op haar kwamen (in een topic van iemand anders) omdat ze van het forum af wilde.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2014 @ 17:41:

Mijn man is pas een juweeltje. Hij komt iedere dag thuis met een tas van Albert Heijn.

Oh, wat een verwennert

Je bent een gezegend mens.
quote:Thordis schreef op 08 september 2014 @ 17:43:

[...]

wat heb ik gemist? Een paar dagen geleden las ik al iets in een ander topic dat ze niet meer wilde dat er reacties op haar kwamen (in een topic van iemand anders) omdat ze van het forum af wilde.Ze klinkt erg van het padje af. En wil van het forum af.
Zat ik er niet ver vandaan dan met mijn ''op meltdown'' van de geen seks man

Pumps is echt van het padje af zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven