Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
je kunt het
En dan lees ik iets op het scherm waarvan ik denk dat het belangrijk is, en dan? Kan moeilijk met een markeerstift mijn scherm vol kladden.

haha, kun je het niet uitprinten?
Ghe, ik moet eerst maar eens rustig kijken wat het allemaal is. Vind het gewoon dood-griezelig, na 15 jaar weer echt iets leren enzo. En door dat gedoe met inloggen, ben ik nu best laat begonnen en het is best veel wat ik moet doen. Ach ja.
Zucht, studeren in het forum-tijdperk moet ik ook nog even onder de knie krijgen.....
quote:Splinter_ schreef op 07 september 2014 @ 21:22:

Zucht, studeren in het forum-tijdperk moet ik ook nog even onder de knie krijgen.....

haha

Grr 10 minuten geleden kotstte Joris zijn hele ochtendhap eruit, dus ik dacht dat de arme ziel zich niet lekker voelde. Grr nou, die arme ziel staat nu gewoon weer een muis weg te knagen

Druk bezig met de laatste was, inpakken enz enz enz. Vannacht vertrekken we naar Kretaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Slof, hier kotst Fido ook regelmatig zijn eten (incl. haarbal) eruit en loopt vervolgens naar de etensbak om het ontstane gat weer op te vullen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Pff kom net thuis.

Haha Olijf, en hoe het eruit kwam zag er precies hetzelfde uit als toen het erin ging! Kon zo terug in het zakje, gewoon als een bezetene naar binnen geslokt

Maar meis, hartstikke veel plezier gewenst! Geniet er van

Olijfje, heeeeel veeeeel plezier op Kreta! Geniet er van en maak ons vooral jaloers met mooie foto's.

Veel plezier Olijf, en vlieg voorzichtig!
haha toen ik het plaatje zag moest ik eerst denken aan een bepaalde "groet" hehe
Fijne vakantie Olijf!

En ondertussen ben ik ook alweer aan het aftellen.

Haha, heb je een ticker gemaakt? Had je al een bestemming gevonden? Ik weet het niet meer.....

Slof, dat zag ik er niet in hoor! En het is de verkeerde arm. Gelukkig.

Ik had vandaag mijn eerste dag van de coachopleiding. Superleuk! Een groep van ongeveer 20 mensen, allerlei achtergronden. Morgen naar BoZ, dus het is een leuke week zo.

Maar BoZ is wel vroeg opstaan. En het potdorie tegenwoordig nog niet eens helemaal licht als ik mijn bed uit moet. Dat vind ik zo lastig. Nou ja, het is niet anders.
Ik ga over 8 weken en 2 dagen. Kijk er nu al enorm naar uit.

Oh, Haan heeft de nieuwe werkafspraken op de mail gezet. Waarom was ik niet verbaasd dat hij er niet in heeft gezet dat hij zelf ook aan de bak moet? Dat ga ik dus nog maar even aanpassen.
Leuk van opleiding Splint. Is het allemaal gelukt met inloggen en voorbereiden?

Haan al weer gezien sinds laatst?

En jaaaa vakantie-tje vandaag geboekt. 6 dagen Ibiza.

Linkje op FB
Ah ja Haan dus crosspost.

Wat een slappo.

Waar ga je ook alweer naar toe Splint?
Ik zag je foto's ja. En nu ben ik jaloers.

Haan had ik gisteren al gezien, we hebben zowaar samengewerkt, hoe gezellig is dat.

Het inloggen voor de opleiding is niet meer gelukt. De helpdesk had alles gereset en mijn wachtwoord aangepast en toen lukte het nog niet. En toen heb ik nog 2 verkeerde pogingen gedaan en mocht ik het een uur niet meer proberen. En toen was ik het zat en ben ik er maar mee gestopt. Maar dat was voor de bijeenkomst vandaag niet erg gelukkig.

Wij gaan in november weer naar ons vaste adresje in de Ardennen. Lekker stil en rust en helemaal niks. Ik denk dat ik zelfs geen smartphone meeneem, dat lijkt me wel wat.
Nog 11 nachtjes

Ik kijk er naar uit en zie er tegen op

Ziet er goed uit je vakantie Bieb. Ik zag dat Olijf de cocktails al had gevonden en vakantie zonder telefoon is ook een goed plan Splint. Even lekker samen

Ik denk dat ik vast geplakt zit aan mijn telefoon in de vakantie want alleen en gps

Haan is een eikol. Goed om het even aan te passen ja.

Hier wordt er nog 3 nachten gedraaid en dan gaat de tent dicht hier. Dan zit ik hier volgende week nog 3 dagen alleen om alles af te sluiten.
Wat een vakantieplannen allemaal! Leuk

Zonder smartphone lijkt mij een goed idee, Splinter! Terug naar vroeger Ik heb trouwens geen Wifi in het appartement. Nog 1 nachtje

Enne stomme Haan tsss, probeert er zeker nog onderuit te komen. Stel je voor dat hij zelf aan de bak moet! Dat kan natuurlijk niet!

En gezellig Bieb, met je ma op vakantie.

Ik zie altijd tegen vakanties op, Pilou. Heb er heel veel moeite mee om de poezzels gedag te zeggen en de deur achter me dicht te doen en alles achter te laten. Ik heb zelfs een keer bijna een vakantie hierdoor afgezegd . Maar ik weet dat alles goed verzorgd wordt door pa en ma en als ik eenmaal op pad ben vind ik het ook weer leuk!

Heb je die boskat trouwens nog gezien??

Nou, ik ga weer ff aan de slag, moet nog veel doen
Lief!

Skattig!
Veel plezier Slof!

De katten mis ik niet btw. Het is meer dat ik helemaal alleen in het vliegtuig/bus/Vancouver ben.

Ik zie hem af en toe wel lopen voor, maar nooit meer achter. Dus hij komt niet binnen
quote:Slofje schreef op 10 september 2014 @ 09:50:

Ik zie altijd tegen vakanties op, Pilou. Heb er heel veel moeite mee om de poezzels gedag te zeggen en de deur achter me dicht te doen en alles achter te laten.

Ik mis mijn monster altijd wel maar laatste 3 vakanties was Tonks er en dan weet ik dat het goed is.

Nu blijft MO thuis. Dat kan er ook mee door

Dat je het alleen reizen lastig vindt snap ik Plou. Alles zelf regelen en ontdekken en in de gaten houden.

Maar jij kunt dat Wordt vast haske gaaf!
Bweuhhhh...nog voor ik een slok koffie heb gehad gooi ik 'm om.

Net laptop gemist gelukkig maar wel tafel, broek,shirt en vloer ...

Nah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven