Roestvlek in kleding

08-09-2014 19:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op vakantie op een roestig bankje gezeten met als gevolg roestvlekken in mijn witte en gekleurde kleding.

Ik heb met vanish gewassen , met citroensap en zout geprobeerd de vlek te verwijderen.

Helaas blijft de vlek er in zitten.

Wie heeft er nog een tip?

Iris
Bij de drogist kan je van die kleine flesjes kopen. Vroeger heette die Vlekkentovenaar. Het is een hele serie. Je had ze tegen kauwgom, bloed, balpen etc. Misschien hebben ze ook een flesje tegen roestvlekken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Kansloos.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Coca Cola lost roest op maar ik weet niet of dat ook in kleding werkt maar als helemaal niets anders lukt kun je het proberen.

Wel de echte orginele Coca Cola.
quote:wilmaiy schreef op 08 september 2014 @ 22:42:

Coca Cola lost roest op maar ik weet niet of dat ook in kleding werkt maar als helemaal niets anders lukt kun je het proberen.

Wel de echte orginele Coca Cola.Want?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:wilmaiy schreef op 08 september 2014 @ 22:42:

Wel de echte orginele Coca Cola.Werkt met alle koolzuurhoudende dranken. Weet niet of het voor kleding werkt. Het is het proberen waard toch
Volgens mij alleen met de echte Coca Cola daar zit wat in wat roest oplost.Anders dan andere merken.

Als je een verroeste schroef los moet hebben werkt het best het orginele merk cola.
quote:stala schreef op 08 september 2014 @ 21:15:

Bij de drogist kan je van die kleine flesjes kopen. Vroeger heette die Vlekkentovenaar. Het is een hele serie. Je had ze tegen kauwgom, bloed, balpen etc. Misschien hebben ze ook een flesje tegen roestvlekken.

Dit werkte bij mij goed!

Ze hebben idd een variant speciaal tegen roestvlekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven