Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ga naar bed en ik weet op welke pagina ik ben gebleven.

Pagina 5. Dus nu niet weer 30 pagina's vollullen zonder mij he?

Trusten scamp
Trusten lieve Isis
Nav forummer Pumps ( ok, napraattopic 2)

Ging ze altijd al zo los bij het kledingtopic? Bijna manisch

( bijna hè!, géén diagnose)

Koopziek?
Je bent zelf een theepot
quote:Scamp schreef op 08 september 2014 @ 23:19:

Ik ga naar bed en ik weet op welke pagina ik ben gebleven.

Pagina 5. Dus nu niet weer 30 pagina's vollullen zonder mij he?

[afbeelding]Truste Scamp, we doeken het forum op tot...hoe laat word je wakker?
Slaap lekker, Scamp.
Life is short. Eat dessert first.
Weltrusten scamp! En goedenavond de rest!

Net 'sex met naaldhakken' 'klaarkomen over hakken' seks met een spiegel' allemaal in de top 15 (hoeveel topics staan er op de beginpagina?). Heeft viva een thema-avond georganiseerd?

Die pumps (past ook weer in het thema!) heb ik even opgezocht, maar doet inderdaad een beetje vreemd... Geen touw aan vast te knopen...
RTL-zoveul heeft toch binnenkort zo'n zielige-mannen-programma? Zou daar die nieuwe aanwas vandaan komen, van al die zielige mannen die het zo zwaar hebben met hun dominante, niet-geile kenau-vrouwen?
Teveel ' mijn vrouw wil geen seks'. Kan daar niet gewoon 1 topic over gemaakt worden èn sticky?

Net als bij als die kindernamentopics...
Je bent zelf een theepot
Zielige vrouwen huilen hier toch ook? Ik vind dat de mannen dat recht ook hebben.
dit is al de tweede keer in 24 uur tijd dat ik serieus reageer en flatsj OP weg. Eerste keer de grote verdwijntruc van tepel en nu weer de TO met de problematische vriendin
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 september 2014 @ 00:01:

dit is al de tweede keer in 24 uur tijd dat ik serieus reageer en flatsj OP weg. Eerste keer de grote verdwijntruc van tepel en nu weer de TO met de problematische vriendin
bedankt
Troost voor Meds:

"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Sensy12 schreef op 09 september 2014 @ 00:00:

Zielige vrouwen huilen hier toch ook? Ik vind dat de mannen dat recht ook hebben.Oh zeker wel, ze gaan hun gang maar wat mij betreft. De timing viel me alleen op, die promo's voor dat programma i.c.m. de toename aan mannen-klaag-topics
quote:tallyho schreef op 09 september 2014 @ 00:12:

Troost voor Meds:

[afbeelding]Ballonnen Pietje is dat
quote:Star schreef op 08 september 2014 @ 22:09:

[...]

Niet altijd. Sommigen pikte je er zo uit. Ik noem een zekere dame uit Groningen
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 september 2014 @ 00:15:

[...]

Ballonnen Pietje is datHet lijkt wel of hij eruit komt aan de bovenkant, bij zijn schouders.
quote:tallyho schreef op 09 september 2014 @ 00:26:

[...]

Het lijkt wel of hij eruit komt aan de bovenkant, bij zijn schouders. Dat idee heb ik ook altijd haha, dat een ''normale'' man uit en muscle man pak probeert te kruipen.
Oh en goedemorgen allemaal, jullie hebben je allemaal gedragen vannacht zie ik
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 12:07:

Oh en goedemorgen allemaal, jullie hebben je allemaal gedragen vannacht zie ik We mochten toch niet teveel meer posten? Dus dat doen wij dan hè
Zo blij dat Scamp wakker is, we kunnen weer!
Ik ga jullie natuurlijk niet vertellen dat dit topic het eerste was, wat in me op kwam, nadat ik wakker werd. Want dat is natuurlijk wel heel erg sneu
Ik check wel vaker eerst het Napraattopic. Sneu? I do not care.
quote:Sensy12 schreef op 09 september 2014 @ 14:42:

Ik check wel vaker eerst het Napraattopic. Sneu? I do not care.+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven