frizz ease, not so easy
dinsdag 9 september 2014 om 19:45
Dus dan sta ik net bij de ah waar de frizz ease in de aanbieding is. Ahh, dacht ik, daar hebben ze op het viva forum altijd goede verhalen over. Dus laat ik eens proberen ook van mijn eeuwige pluizebos af te komen.
Sta ik daar dus, zijn het 8 producten, of meer... Uhh moet ik die nu allemaal nemen?? Ik dact, ik vraag het even na aan mijn peepz op napraat, maar toen dacht ik gelijk dat is ook niet handig...
Even maar een eigen topic geopend omdat ik het niet in alle andere terug kon vinden. Welk product van frizz ease is essentieel wil je van de pluis af?? Shampoo, conditioner, serum, andere of alle??
Sta ik daar dus, zijn het 8 producten, of meer... Uhh moet ik die nu allemaal nemen?? Ik dact, ik vraag het even na aan mijn peepz op napraat, maar toen dacht ik gelijk dat is ook niet handig...
Even maar een eigen topic geopend omdat ik het niet in alle andere terug kon vinden. Welk product van frizz ease is essentieel wil je van de pluis af?? Shampoo, conditioner, serum, andere of alle??
dinsdag 9 september 2014 om 20:08
dinsdag 9 september 2014 om 20:27
Zoals op de foto in de link is het :/ maar ook met lelijke uiteinde..
http://ditozine.drupalgar ... ent/droog-en-pluizig-haar
http://ditozine.drupalgar ... ent/droog-en-pluizig-haar
dinsdag 9 september 2014 om 21:02
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 20:44:
Ik ben bij argan olie altijd bang dat ik zo'n neppe koop (bv toen ik laatst in marokko was)
Marokkanen zijn goed in het flessen van de boel
Bij de Tuinen hebben ze pure arganolie, dus in die hoek kun je ook kijken. Ik klikte op de link en zag dat haar...ik vind het echt reuze meevallen als dat je haar is. Ik denk bij pluizenbol altijd aan dit soort haar:
Ik ben bij argan olie altijd bang dat ik zo'n neppe koop (bv toen ik laatst in marokko was)
Marokkanen zijn goed in het flessen van de boel
Bij de Tuinen hebben ze pure arganolie, dus in die hoek kun je ook kijken. Ik klikte op de link en zag dat haar...ik vind het echt reuze meevallen als dat je haar is. Ik denk bij pluizenbol altijd aan dit soort haar:
dinsdag 9 september 2014 om 21:20