Mode & Beauty alle pijlers

frizz ease, not so easy

09-09-2014 19:45 50 berichten
Dus dan sta ik net bij de ah waar de frizz ease in de aanbieding is. Ahh, dacht ik, daar hebben ze op het viva forum altijd goede verhalen over. Dus laat ik eens proberen ook van mijn eeuwige pluizebos af te komen.

Sta ik daar dus, zijn het 8 producten, of meer... Uhh moet ik die nu allemaal nemen?? Ik dact, ik vraag het even na aan mijn peepz op napraat, maar toen dacht ik gelijk dat is ook niet handig... ;)

Even maar een eigen topic geopend omdat ik het niet in alle andere terug kon vinden. Welk product van frizz ease is essentieel wil je van de pluis af?? Shampoo, conditioner, serum, andere of alle??
Hier een gigantische pluizenbol. Ik zweer bij de haarolie Argan van De Tuinen. Sindsdien nog steeds mijn ruwe haarstructuur, maar die lelijke pluis is er eindelijk uit. Nu heb ik cool, volumineus haar
quote:fleetfox schreef op dinsdag 09 september 2014 21:24 Hier een gigantische pluizenbol. Ik zweer bij de haarolie Argan van De Tuinen. Sindsdien nog steeds mijn ruwe haarstructuur, maar die lelijke pluis is er eindelijk uit. Nu heb ik cool, volumineus haarDruppels, scheutjes of liters aanbrengen?? Vertel mij je geheim! Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook serum, original volgens mij die je op nat haar aan moet brengen. Voor mij werkt het heel fijn, maakt mijn haar zacht en pluisvrij. Naast shampoo en conditioner het enige wat ik gebruik in mijn haar. Maar het is denk ik ook afhankelijk van de mate van pluis/haarsoort, ik heb blond vrij stijl haar wat dus wel een beetje pluist als ik het niet gebruik.
Wat aanbrengen van de serum betreft: een paar pompjes (ik gebruik er 3 maar ik heb lang haar), op drijfnat haar (dus niet handdoekdroog) en niet op je hoofdhuid. Dat laatste voorkomt dat het er vet uit gaat zien. Ik heb net even je plaatje bekeken en ik denk dat ik iets fijner haar heb, dus ik vind het lastig te zeggen of het echt voor je werkt.

Ik heb trouwens laatst bij het kruidvat het serum gekocht in een kleine reisverpakkimg voor volgens mij een euro. Misschien is dat iets om eerst te proberen.
Van alle Frida producten werd mijn haar ongelukkig. Mijn menig is dat het dus niet goed. Alleen is iedere bos weer anders natuurlijk.
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 21:29:

[...]

Druppels, scheutjes of liters aanbrengen?? Vertel mij je geheim! Haha2 pompjes na het wassen in handdoekdroog haar. Soms, als het echt erg is, als het eenmaal is opgedroogd nog één pompje en verdelen door het haar. Werkt het beste eerst bij de punten te beginnen en dan pas boven op het hoofd (anders krijg je een erg vette hoofdhuid met vette haarslierten, zó sexy!)
quote:fleetfox schreef op 09 september 2014 @ 21:24:

Hier een gigantische pluizenbol. Ik zweer bij de haarolie Argan van De Tuinen. Sindsdien nog steeds mijn ruwe haarstructuur, maar die lelijke pluis is er eindelijk uit. Nu heb ik cool, volumineus haar klinkt goed!
Maar Fleetfox, hoe pluis waren jou haren dan?

Nederlands pluis of Afropluis?(gemengd haar) Als hieronder?

https://encrypted-tbn1.gs ... cSxtvUVp0JoI-dZJt-OKSLYfs

Ik heb dus gemengd haar en olie erin dat gaat em uit ervaring niet worden vrees ik. Maar als je wel gemengd pluishaar hebt, dan is er nog hoop.
@TO: ik heb mijn heilige graal qua shampoo voor droog krullend en pluizend haar gevonden. Het is de Curly Wurly shampoo van Lush. Dit is echt het eerste product wat mij echt werkt zoals ze beloven. Mijn haar glanst meer,de krullen zijn niet meer pluizig maar iets gladder van structuur en het mooie is, ik hoef na het wassen er niets meer aan te doen. Het is wel gek spul om je haar mee te wassen. Het heeft een beetje de structuur van, tja waarvan eigenlijk... Je moet het in ieder geval uit een potje halen en dan goed verdelen op je handen en nat maken. En het schuimt niet of nauwelijks. Toch wordt je haar lekker schoon en in mijn geval blijft het ook ietsje langer vetvrij. Het is op basis van pure kokos en dat ruik je dan ook. Ik vind het een lekkere geur, maar je moet wel van kokos houden. De geur is niet heel erg penetrant aanwezig hoor.
Hoef je ook geen conditioner na het wassen MissPientje?
Ik heb erg droog haar met een slag erin en vind de serum van frizz ease heerlijk. Het pluist niet meer en blijft lekker in model (ook zonder ander spul of föhn te gebruiken).

Ik verdeel ongeveer drie druppels in de puntjes van mijn haar, niet bij de wortels, dan is het binnen een dag vettig en slap.
quote:havertje schreef op 10 september 2014 @ 15:38:

Hoef je ook geen conditioner na het wassen MissPientje?Nee, ik was het alleen met Curly Wurly en laat het daarna opdrogen. En het zit eigenlijk gewoon goed. Ben eindelijk blij met mijn krullen Nog een tip, je haar alleen "kammen" met je vingers. Door kammen en borstelen, werden mijn haren nog pluiziger van.
quote:MissPientje schreef op woensdag 10 september 2014 14:39 @TO: ik heb mijn heilige graal qua shampoo voor droog krullend en pluizend haar gevonden. Het is de Curly Wurly shampoo van Lush. Dit is echt het eerste product wat mij echt werkt zoals ze beloven. Mijn haar glanst meer,de krullen zijn niet meer pluizig maar iets gladder van structuur en het mooie is, ik hoef na het wassen er niets meer aan te doen. Het is wel gek spul om je haar mee te wassen. Het heeft een beetje de structuur van, tja waarvan eigenlijk... Je moet het in ieder geval uit een potje halen en dan goed verdelen op je handen en nat maken. En het schuimt niet of nauwelijks. Toch wordt je haar lekker schoon en in mijn geval blijft het ook ietsje langer vetvrij. Het is op basis van pure kokos en dat ruik je dan ook. Ik vind het een lekkere geur, maar je moet wel van kokos houden. De geur is niet heel erg penetrant aanwezig hoor.Mm ik ga hier eens naar opzoek, al vind ik lush ook duur
Iedereen bedankt voor de reacties!!
quote:larva schreef op 10 september 2014 @ 16:45:

[...]

Mm ik ga hier eens naar opzoek, al vind ik lush ook duurLush is inderdaad prijzig. Voordeel is wel dat ik naast dit product geen andere producten meer nodig heb. En je doet echt lang met zo'n potje. En nee, ik heb geen aandelen bij Lush maar ben over dit product wel erg tevreden.
quote:havertje schreef op 10 september 2014 @ 14:29:

Maar Fleetfox, hoe pluis waren jou haren dan?

Nederlands pluis of Afropluis?(gemengd haar) Als hieronder?

https://encrypted-tbn1.gs ... cSxtvUVp0JoI-dZJt-OKSLYfs

Ik heb dus gemengd haar en olie erin dat gaat em uit ervaring niet worden vrees ik. Maar als je wel gemengd pluishaar hebt, dan is er nog hoop.

Nederlands pluis, dat wel. Zoiets als de linkerkant van het plaatje in onderstaande link, alleen nog wat pluiziger. Maar ik heb ook een ruwe haarstructuur van mezelf. Soms heb ik ook meer nodig dan die twee pompjes, maar het werkt hier wel goed.

klik!
Ik heb even n testpotje bij Lush gehaald van die Curly Wurly. Lekker spul is dat, maakt je haar zwaarder. Nu nog even kijken hoe t opdroogt. Kreeg ook testpotje R & B leave inn conditioner mee. Maar zoals Miss Pientje schreef zou je idd niets meer nodig hebben na het wassen met de Curly Wurly. Echt n gouden tip idd. Ik ga mij een pot aanschaffen.
quote:havertje schreef op donderdag 11 september 2014 16:48 Ik heb even n testpotje bij Lush gehaald van die Curly Wurly. Lekker spul is dat, maakt je haar zwaarder. Nu nog even kijken hoe t opdroogt. Kreeg ook testpotje R & B leave inn conditioner mee. Maar zoals Miss Pientje schreef zou je idd niets meer nodig hebben na het wassen met de Curly Wurly. Echt n gouden tip idd. Ik ga mij een pot aanschaffen.Wij hebben alleen geen lush in de stad waar ik woon:( ik wist niet dat ze ook testpotjes hebben. Ik ga zo naar de tuinen om argan haarolie te kopen om mee te beginnen
Ja bij de Lushwinkels kun je n testpotje krijgen. Benieuwd wat de Arganolie bij je gaat doen.
Heb ook de arganolie vd tuinen geprobeerd, dat maakte het weer lekker pluis. Olie en mijn haar gaan niet samen, iemand n idee hoe t kan dat olie nog pluiziger kan maken dan t al is? Heb dus nu alleen goede shampoo en nog steeds geen stylingprodukt wordt ondertussen moedeloos, heb zo'n beetje alles geprobeerd wat er te koop is.
Ik had arganolie bij de Kruidvat gekocht (nog geen 3 euro geloof ik) en tegelijk zo'n fles van Frizz Ease (15 euro?) met het idee dat dat laatste wel beter zou zijn voor mijn krullenbol. Maar nee, ik ben inmiddels fan van de goedkope arganolie! Geen pluis en het blijft de hele dag goed. En ook al gebruik ik twee keer de aanbevolen 3x pompen, het is wel een stuk goedkoper.
Jouw kapper heeft vast en zeker wel een goedje voor je 'pluizenbol' Want ik sluit me volledig aan bij alles wat al is gezegd. Succes!
Dress like you're gonna meet your worst enemy today
quote:ikeaverslaafde schreef op donderdag 18 september 2014 11:05 Ik had arganolie bij de Kruidvat gekocht (nog geen 3 euro geloof ik) en tegelijk zo'n fles van Frizz Ease (15 euro?) met het idee dat dat laatste wel beter zou zijn voor mijn krullenbol. Maar nee, ik ben inmiddels fan van de goedkope arganolie! Geen pluis en het blijft de hele dag goed. En ook al gebruik ik twee keer de aanbevolen 3x pompen, het is wel een stuk goedkoper.Hoe ziet die eruit?
Helaas heeft mijn kapper dat niet nikky.n123, anders had ik het allang daar gevonden
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2014 10:19
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven