januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Tip het topic opslaan bij je favorieten.. heb ik hier ook gedaan anders vind ik het niet terug.

Hier gaan we voor borstvoeding, kleintje komt ook de eerste tijd bij ons op de slaapkamer, bij onze zoons ook zo gedaan. Het wiegje naast mijn bed, het is dat we al een wiegje hebben anders had ik zon co-sleeper bedje wellicht overwogen.

Kamertje is nog amper wat aan gebeurd, mijn man heeft het erg druk met zijn bedrijf momenteel dus schiet hier niet op..

Pff ik sukkel hier vanmorgen mijn bankpas bij de bakker in de pinautomaat gelaten, zij hadden het bij de bank afgegeven die mijn man belde (pas staat op zijn naam) wou ik het afhalen bij de bank krijg ik de pas niet mee gezien ie niet op mijn naam staat.. kreeg een hele preek daar dat ik niet een pas mag gebruiken wat niet op mijn naam staat bla bla ... sta ik echt op te wachten haha... nu als mijn man er is samen terug en rekening maar op twee namen laten zetten. Gedoe zo zeg..
Yadan en Daddycool hoe is het met jullie?
Even erg druk geweest, maar wow wat is er veel geschreven en wat een goed nieuws lees ik.

Gefeliciteerd vlinder met jullie dochter.

En zonnetje ook gefeliciteerd met de goede uitslag. Leuk trouwens dat je zelf kleding maakt, doe ik ook! Ik heb al wat romertjes gemaakt en ga van de week beginnen aan een nieuw boxpakje.

Hier gaat het goed. Heb weer energie en daar ben ik erg blij mee. Ben alleen zenuwachtig voor vrijdag, dan hebben we de 20 weken echo. Na wat berichten die mij met de voeten weer op aarde hebben gezet, ben ik toch een beetje nerveus. Duimen dat het goed is allemaal.

We hebben inmiddels ook voor wagens gekeken en twijfelen nu nog tussen 2. Nog maar eens over nadenken en er nog eens mee rijden. Een draagdoek ga ik ook aanschaffen, maar die ga ik niet alleen maar gebruiken.

Fijne woensdag!
Gefeliciteerd vlinder en zonnetje.

Leuk zelf kleren maken. Zou ik ook wil willen. Maar niet erg creatief en niet veel tijd.

Hier proberen we voor de derde keer borstvoeding. Maar eerste 2 x niet lekker gegaan. Dus snel gestopt. Hopelijk nu wel. Kleine komt bij ons op de kamer in soort van cosleeper. Bedje van Ikea. Kamertje nog niks aangedaan. Eerst kamer broers opknappen. Wagen lenen we van. Vriendin. Merk weet ik even niet. Wil wel draagdoek ook. Linkt me makkelijk in huis met de andere jongens. Zal ook proberen op te slaan. Want kon ons niet meer vinden.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hoe oud zijn jou jongens Draakjenoah? zijn ze ook zo betrokken bij je zwangerschap? Ik vind het wel leuk nu ze wat ouder zijn ze het bewust allemaal meemaken.

Hier de oudste bv gegeven, jongste niet op een of andere manier had ik daar niet zon fut voor echter kwam ook door mijn ervaringen met mijn oudste, erg onrustige baby ..

Nu nieuwe poging, kids gaan naar school dus hopelijk meer tijd dan voor de BV... cq ik moet het nog allemaal gaan beleen..

Mail ik net eens naar die babywinkel in duitsland waar we het babyspul afgelopen zaterdag zouden halen echter niet luktte door gesloten magazijn, blijkt nu dat ze het klaar hadden gezet in de winkel... (lekker communiceren zo...)... ze willen het nu gratis naar NL verzenden dan dat maar doen.
Mijn jongens zijn 5 en 7. Vinden het erg leuk allemaal. Fijn dat ze het gratis verzenden mv. Hoe oud zijn die van jou?
Nuo, ik ga voor je duimen aanstaand me vrijdag!

Naffie, ik vind het ook lastig hoor allemaal. Omdat het de eerste is, geen idee van spullen en wat ons te wachten staat:p

Ik wil borstvoeding geven en we hebben een wiegje voor de eerste tijd bij ons op de slaapkamer. Maar eerst maar eens zien of het in de praktijk wel werkt zo op de slaapkamer en of het bv geven lukt natuurlijk!

Mv38 en draakjenoah, leuk dat jullie zoons het zo bewust meemaken!

Netjes dat die winkel in Duitsland alles gratis verzend naar nl!
Ben ik ook weer even. Lees steeds mee op mobiel, maar reageren blijft er een beetje bij.

Zo blij dat vorige week de 20 weken echo goed was :D. Afgelopen weekend hebben we meteen een hele bestelling gedaan:

- kinderwagen (Joolz day Studio Griz)

- een kinderkamer (kast, ledikant + matras en commode)

- box met boxkleed

- triptrap (beetje vroeg, maar was in de aanbieding)

- maxicosi

Nu wordt het wel heel echt allemaal. Ik voel het ook steeds meer. Zo bijzonder. Hij/zij is nu ook lekker aan het bewegen. Ik wil wel proberen borstvoeding te geven, hopelijk gaat dat lukken. Dan zal de kleine eerst denk ik wel bij ons op de kamer slapen. De eerste weken denk ik in ieder geval. Afwachten hoe het zal gaan. Het is onze eerste, dus lastig te zeggen.

Mijn man moet nog een grote kast uit de 'babykamer' halen, zodat die kamer leeg komt. Die kast moet naar zolder, maar daarvoor moet eerst de zolder worden opgeruimd. Ik ben druk met studeren, ik heb gelukkig nog wel energie. Slapen wordt wel echt minder moet ik zeggen. Kramp in m'n kuiten en m'n buik zit al wat in de weg.. eerder last van m'n rug. Maar ik mag niet klagen, verder gaat t prima.

Zonnetje en Nuo, wat leuk dat jullie zelf kleding maken!

Nuo ik hoop dat de echo vrijdag goed is, spannend hoor! Doordat wij met 16 weken een pretecho hadden gehad waarbij ook al het één en ander was bekeken was ik minder zenuwachtig voor de 20 weken, maar het blijft spannend!

Naffie, ik heb ook geen idee van alles. Ik vraag gewoon in de winkels om advies en m'n zus kan ik gelukkig alles vragen, haar zoontje is 1 jaar. Ik moet alle lakentjes enzo nog aanschaffen. Mijn voordeel is dat ik het wiegje (met alles er op en dr aan) van m'n zus ga lenen. Haar man heeft het wiegje waar wij ook in hebben gelegen helemaal opgeknapt.
Bijna 4 en 8 zijn de kids hier..

Mmm viva via mijn telefoon doet raar.
Dag dames,

best een hele poos niet op het forum geweest. Ondanks dat ik het supergezellig vind om zo lekker ongegeneerd te kletsen over mn zwangerschap (zonder dat mn vriend of vriendinnen er gek van worden;)) ben ik dol op. Gek genoeg afgelopen tijd geen behoefte aan gehad. Nu ik al jullie gezellige verhalen lees, ga ik toch weer even proberen dit weer wat bij te houden.

Wat hebben jullie al veel gedaan, geklust en gekocht zeg! Wij weten sinds vorige week (20-weken echo) dat alles goed lijkt te zijn en ook weten we dat het een meisje is! Helemaal blij dat alles goed lijkt. Straks even met vriendlief langs de bouwmarkt en naar de babywinkels! Ben benieuwd waar we mee thuis komen.

Tot nu toe hebben we eigenlijk nog niks gekocht voor de baby, ook nog niet met de babykamer bezig geweest. Denk dat het nu daar wel zo langzamerhand tijd voor is. Vandaag echt een superleuk rompertje met de post gekregen van maxomorra. Echt een superleuk merk!
Le-lies en Marielle, fijn dat jullie echo's goed waren! Wat leuk een meisje Marielle!

Le-lies al veel aangeschaft dus

Hier hebben we ook alles al in bestelling bij babydump staan. Kinderwagen, maxicosi etc.

Babykamer hebben we af!

Ik heb al wel veel last van harde buiken, vooral de laatste week. ( heb ook veel werkstress deze week dus misschien daardoor) ik baal er behoorlijk van. jullie ook al last van?
Leuk van je te horen Marielle, en ook een meisje, leuk zeg.. je eerste kindje? nog iets gekocht in de babywinkel?

Hier kwam vandaag de bugaboo bekleding binnen fucsia roze.. erg gaaf.. geruild met iemand voor mijn kobaltblauwe set.. ik zeg goede deal haha.. erg blij mee.. nou moet ik de wagen dan maar wel wat vaker gaan gebruiken bij mijn jongste echt amper gebruikt.. komt denk echt doordat wij buitenaf wonen en ik alles met de auto moet doen.. ik vond het dan handiger om voor korte stukjes de maxi-cosi op het onderstel te klikken van de buggy.. gezien zoonlief ook een winterbaby was gingen we eigenlijk geen hele dagen weg en stond de bugaboo werkeloos te wezen.. tegen de tijd dat het zomer was en ie ruim een half jaar alweer was ging ie al snel in de maclaren en maar enkele keren bij echt dagjes weg in de bugaboo..

heel idioot maar snachts hier regelmatig harde buiken.. weet niet zo goed hoe te liggen en merk dat mijn buik dan gevoeliger is..

en verder als ik heel druk geweest ben
Bedankt Sealight en le-lies.

We mogen "pas" om 11 uur. Even geduld nog. Ik ben zoó benieuwd. Ik heb gisteren wel alvast weer wat babykleding gekocht. H&M had nieuwe dingen en ik vond ze erg leuk!

Binnenkort moeten wij toch ook eens de keuze gaan maken voor een kinderwagen. We komen er maar niet uit. Ik vind de Bugaboo Buffalo en de Joolz Day mooi/leuk/fijn. Mijn man vind de Bugaboo een betere keus, ik de Joolz. Binnenkort dus nóg eens testen en hopen dat we eruit komen.

Fijne dag allemaal, ik ga even aftellen tot 11.00
Spannend Nuo..
Wat was dát leuk om te zien! Alles zit erop en eraan en de punten waar naar werd gekeken waren allemaal goed. Baby liep mooi op schema qua groei. Dat was wel een geruststelling, want ik kom nog steeds niet echt aan, dus maakte mij wat zorgen. (Aangezien mijn zus dan weer een ander uiterste was met haar 27 kilo erbij..). Heb hem ook schopjes zien en voelen geven, echt heel mooi. Ik ga heeeeeerlijk het weekend in!

Over harde buiken: geen last van gelukkig. Niet weten hoe ik moet liggen had ik wel last van, maar slaap nu met zo een body pillow. (voedingskussen?..) Slaapt erg lekker op je zij met dat kussen dan langs je.

We zijn er ook uit qua kinderwagen. Na de goede echo zijn we meteen maar doorgereden naar de prenatal en het gaat de Joolz Day Earth worden.
Super Nuo! Fijn om te horen hè!? En Joolz is mooi hè .

Ik heb geloof ik geen harde buiken. Vandaag was ik wel super moe. Vanavond lekker vroeg op bed!

Fijn weekend allemaal.
Gefeliciteerd Vlinder en Mariëlle met jullie dochters.

Drukke week gehad en merk wel dat ik nu echt moe ben. Nog een weekje heel hard doorwerken en dan lekker vakantie!

Vanmiddag de box opgehaald (lenen we van familie). Wel leuk, het eerste grote babyding in huis.

En volgend weekend met mijn schoonmoeder stof uitzoeken voor het wiegje.

Fijn weekend!
Gefeliciteerd nuo! Fijn dat alles goed is. Ben je nog niks aangekomen? Das wel lekker. Hoeft het er ook niet af 😉. Hier nu 5 kg erbij. Moet zeggen dat ik ook meer dan goed eet en ook wel snoep. Nou ja, na de bevalling maar mijn best doen.

Hier niet echt harde buiken. Misschien toch wat meer rust nemen mv?
Gefeliciteerd met de goede echo nuo! Leuk een kinderwagen gekocht!

Pff hier een erg drukke werkweek gehad. Nu gelukkig weekend!

Fijn weekend allemaal!
Bedankt le-lies, draakjenoah en sealight!

Joolz is heel mooi. Ik moest mijn man overhalen, die wilde de Bugaboo buffalo, maar nadat hij vanmiddag nog eens met de Joolz reed, vond hij die toch eigenlijk ook wel mooier en minder massief.

Draakje: Ik ben nu 600 gram (haha ) aangekomen. Opzich vind ik het ook geen ramp. Maakte me meer druk om het kindje, of die wel genoeg kreeg zeg maar.

Fijn weekend dames!
Joolz vind ik ook zo mooi! Hele stijlvolle wagen. Vind het zelf alleen wel heel veel geld voor zo'n wagen. Wij zijn er nog niet echt uit welke het wordt. Bugaboo vind ik ook mooi' maar ook duur. Dus twijfelen hier ook nog of het een nieuwe of tweedehands wordt. Maar even MP afstruinen!
SUper Nuo dat alles goed was... en de Joolz is zo mooi... het is dat we hier al de bugaboo hebben en eigenlijk vind ik hem ook wel erg mooi nu met de roze bekleding erop en de luiertas staat er ook geweldig bij..

volgens mij een kilo of 3 hier erbij..

Net nog via Mp een 2e boxkleed bijgekocht van baby's only in het grijs.. weer eens wat anders dan roze haha.. (dat trekken we haar dan wel aan lol)

fijn weekend..
vergeet ik bijna.. geniet moment van vanmorgen.. mijn buik zag ik omhoog ploppen.. zo leuk.. dacht het al eerder gezien te hebben echter wist het niet zeker tot vanmorgen..

echt geweldig..
Wat bijzonder mv38! Ik heb deze week de baby voor het eerst gevoeld. Soms voel ik wat plopjes en soms een enorme druk ergens in m'n buik en op die plek is dan m'n buik ook hard. Bijzonder hoor! Ben benieuwd wanneer mn vriend het ook kan voelen en wanneer ik het echt kan zien bewegen!
Slaapt een baby snachts ook gewoon in kleertjes die ze overdag aanhad? Dat deed ik bij de jongens in het begin wel echter kan ze ook in jurkje/legging of mailot slapen is dat wel wat of pyjama kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven