januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Geen dekbed je mag wel een speciale ademende deken in een hoesje.. dit zijn oa de Vellux dekens.. daar wil ik er zelf ook een van aanschaffen.. ik ben niet zon held met laken/dekentje.. alhoewel ik dat wel mooier vind staan.

Zon heerlijk weekend gehad in limburg.. kinderen samen met hun neefje/nichtje naar de binnenspeeltuin geweest.. opa en oma lette op..

Dus wij konden gaan winkelen.. vooral erg lang bij prenatal geweest.. winterjas gekocht.. zeker noodzaak om echt te passen in de winkel.. de ene ooh zo leuk ogend op het plaatje was toen ik hem aanhad net zon tent..

Uiteindelijk is het een eenvoudige halflange jas geworden gladde stof.

Luiertas gekocht superleuk van Lief.. erg mooi.

Nog wat kleertjes

Dik boxkleed

Kapsetje. Nagelschaartje.. tummytub roze!! met sierstandaard.. babybadje ook roze.. enz.

Weer paar honderd euries armer maar zo leuk allemaal.

Zal straks eens kijken of ik foto's online ervan kan vinden!
http://www.prenatal.nl/sh ... rzorgingstassen/Lief-Lief!-verzorgingstas-104600.htm?level=product&id=104600&LS=&gclid=Cj0KEQjwhLCgBRCf0fPH043IlJwBEiQAf8P8U31DJU1kXsifjFVH3_tTDL8W-QYesm4ANowTFRt9zhYaAsk88P8HAQ

Deze luiertas.. erg blij mee en in het echt nog veel mooier..

Helaas babyspul in Duitsland niet opgehaald moest in magazijn opgehaald bleek ander adres dan de winkel en magazijn op zaterdag gesloten... beetje apart.
Volgens mij geen dekbedje inderdaad, maar dekentje in hoes of een slaapzakje!

Ik vind die tassen van Lief! echt supermooi, maar zo prijzig! Bij mij doet je link het niet MV.. Jammer ben wel benieuwd!

Na morgen gaan wij als het goed is ook helemaal los met shoppen! De spanning begint hier inmiddels wel toe te nemen...hopelijk slaap ik een beetje goed vannacht
http://www.lieflifestyle. ... 5/l539738-701_kleur55.jpg
Zonnetje morgen de 20 wk echo? spannend.

deze jas had ik gekocht, de ceintuur laat ik denk ik eraf.

http://www.prenatal.nl/sh ... lue=&prevVisit=&id=103010

deze ook met muziek en licht op het plafond

http://intertoys-media-nl ... oducts/Article/568738.jpg

en nog veel veel meer

nog steeds in twijfel overigens, roze maxi-cosi weer eens in het echt bekeken is toch wel erg roze hihi... alhoewel de luiertas er erg leuk bij staat... echter vind deze stiekum ook heel leuk en was mijn keuze als het een jongentje was geweest...

http://www.kiddies24.de/s ... /big_images/1012499_0.jpg

maar ja deze voor een meisje? kleur is overigens in het echt iets donkerder dan de foto weer geeft, denim dieper van kleur.
Ik heb morgen 20 weken echo, mv!

Wow die luiertas is erg mooi! Heb je m met korting kunnen kopen of voor de volle prijs?
@mv38 Leuk die luiertas heeft mijn vriendin ook, super gaaf!!!

Zij heeft trouwens een blauwe joolz kinderwagen met cognac ook erg mooi voor een meisje.

Wij hebben een brocante ledikant gekocht op mp, moet nog wel geschilderd worden maar goed, ben er erg blij mee! morgen maar eens schuren en schilderen.

Verder nog niet super veel gekocht!

Mijn moeder wil een babyshower organiseren dus ze wil weten wat ik allemaal nodig heb, ook wel weer handig :-)
Vlinder succes morgen! Ik ga duimen voor een goede echo! Veel plezier!

Mv38, erg leuke spullen heb je gekocht! Wat raar van die winkel in Duitsland..

Ik vind die maxicosi eigenlijk wel voor wen meisje en een jongen kunnen. Wij hebben een donkerblauwe gekocht, nog voor we het geslacht wisten.
Miracle, dekbedjes mogen niet. Wel katoenen of wollen dekentjes en die eventueel in een dekbedovertrekje.
ooh leuk zeg babyshower, gezellig..

Vlinder bedoelde ik idd zie dat ik zonnetje schreef hihi... kan me voorstellen dat je een beetje zenuwen hebt.

nee helaas luiertas volle prijs betaald, echter manlief vond het allemaal prima geloof ik ik heb gewoon alles wat ik leuk vond ingeladen en had zoiets van ik hoor het wel als het te duur is etc.. echter gezien ik nergens tegengas hoorde zal het wel goed zijn, cq volgens mij heeft ie het prijskaartje ervan geenszinds gezien...

Ook nog een roze babybadje aangeschaft, we hadden wel al een badje wat gratis bij die spulletjes zat die ie onlangs opgehaald had, is ie denk ook vergeten... wou erg graag roze haha... en is er nu dus ook.
Mv, leuke tas!

Vlinder, succes morgen!
Deze mogen in het ledikant met hoesje

http://www.baby-dump.nl/i ... 9&groep_id=185&merk=24909

ga ik zelf ook kopen, maar dan via MP ze blijven mooi ook na tig x wassen. Het is heel licht ademend spul.

Sharry leuk zon brocant bedje, had ik hier ook gekocht via MP echter nadat ik een leukere 3 delige kinderkamer op MP zag cq die set gekocht, dus dat bedje hier maar weer op MP. Succces met schilderen/schuren vandaag.
,@ vlinder, succes vandaag!

@ mv, leuke tas, past idd mooi bij de maxicosi. Vind al dat rose zo leuk!!! Ik heb een knalroze boxkleed gekocht en een hoes voor om het aankleedkussen. Zo leuk dat shoppen. Ik zal idd ook maar op zoek naar die velluxdekentjes.....mp ff afstrunen, zijn best prijzig zag ik wel maar dan heb je ook wat.

Ik zal vandaag de kasten opruimen, plaats maken voor alle spullen voor ons meisje. Geloof dat we het eindelijk ook eens zijn over haar naam, zo leuk!

Iedereen fijne dag!
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
boxkleed hier ook, in eerste instantie wou ik graag het roze kabel kleed van Baby's only, echter het is heel licht roze soort gehaakt spul... volgens manlief heel besmettelijk..

Uiteindelijk zag ik een ander kleed van Jollein wat vooral superdik was en goed wasbaar, roze met stipjes en een uil... zal straks eens naar foto kijken.

ooh leuk jullie dus uit over de naam Miracle, hier nog niet.
lijkt op deze maar volgens mij is die van ons nog iets anders, zit in een opbergzak moet eens kijken..

http://www.greenjump.nl/F ... -Organic-Uil-85-x-105.jpg
Leuk boxkleed. Ik heb er nu twee, een knalroze en een blauwe met gekleurde balonnen erop. Mocht ze nu spugen dan heb ik altijd een extra.

Nu nog op zoek naar een kamerscherm, ikea misschien? En we hebben een kinderwagen gekregen van vrienden, een quinny. Mist alleen een wiel vanaf, dus nu druk zoekende naar een nieuw wiel. Kinderwagen is verder hartstikke goed, kan buggy van worden gemaakt en de maxi cosi past er ook op.

De kleine is er nog niet eens maar houd ons nu al bezig.

Maar zal nu echt wat gaan doen, zit alweer veel te lang op mijn kont. Vanmiddag met onze hond naar de dierenarts, meisje is ziekjes....zo zielig. Druk genoeg weer. LATERSSSSS
Hoe was je echo vlinder?

Hopelijk gaat het weer met je hond Miracle? wat voor hond hebben jullie?

Hier een duitse herder echter alleen dan ook omdat wij buiten wonen en hier een hond echt nodig is haha.. zelf niet zon hondenmens nl.

Zag vandaag overigens de Maxi-cosi van Lief in het echt, nu afgesprijsd voor 69 euro.. heel leuk ding... echter gelukkig bedacht ik me op tijd dat ie ws geenszinds op het onderstel past van de wagen en niet op de easyfix voor in de auto.. (aanrader overigens een easyfix of easybase voor in de auto - erop klikken klaar... afhalen net zo makkelijk en tig x sneller dan het vastzetten met de gordels.
@MV Haha, kan me voorstellen , verwarring alom met al die nicks

Flink ingeslagen ook, leuk hoor! Jij bent er al bijna helemaal klaar voor volgens mij :-)

@Vlinder, hoe was je echo?

@Miracle, sterkte met de hond, hopelijk knapt ze snel weer op!

En, wat leuk dat jullie al een naam hebben! Dat is al best snel toch? En mag ik vragen hoe jullie het hebben gedaan? Wij zijn hier nog niet verder dan een lijstje met namen die 1 van ons wel leuk vind maar daar staan er ook nog op die eigenlijk al afvallen wegens al aanwezig in onze directe omgeving, lastig hoor!

@Sharry, leuk, een brocante ledikant! En ook leuk om het een beetje zelf te doen lijkt mij, zelf een kleurtje kiezen enzo :-) En ga je dan de rest van het kamertje ook in die stijl doen?

Hier zaterdag wel deel 2 van echo gehad, hele ochtend mijn plas opgehouden dus een lekker volle blaas, dat loonde direct de moeite, wat een mooie beelden! Ook haar hoofdje en aangezicht is nu helemaal goedgekeurd, hoofdje is wat kleiner dan gemiddeld maar nog keurig binnen de normen. En ze had nog tijd over om wat te showen, sinds ik haar live op het scherm zag trappelen begrijp ik ook dat die plopjes die ik een eindje onder mijn navel voel toch wel degelijk mijn dochter is die lekker in de lucht fietst

Van mams een breiboek gekregen met daarin een super schattige salopette, ik was al aan het haken geslagen om straks een mooie boernoes te kunnen maken (soort vest met capuchon en rits aan de achterkant) maar nu ga ik dus ook breien! Mams zelf is superhandig en gaat een speelkleed maken, we hebben samen de stofjes uitgezocht op de markt, zo leuk om helemaal zelf te kunnen bedenken hoe het moet worden Ik heb zelf de eerste tien jaar van mijn leven bijna exclusief in zelfgemaakte kleding gelopen en vind dat nog steeds echt cool, ik heb lang niet zoveel tijd als mijn moeder toen maar een paar dingen zelf maken vind ik toch wel erg leuk.

Qua vervoer de knoop doorgehakt, voorlopig komt er geen wagen, we beginnen met een draagdoek en zien dan wel of we 'm echt nodig hebben, hele volksstammen doen het zonder zo'n ding en je hoort toch wel vaak dat mensen 'm amper gebruiken.

Nog 4 daagjes werken en dan is het alweer vakantie, gek hoor om alweer weg te gaan, zeker wetende dat het de allerlaatste keer met zijn tweetjes is (voor de komende 14-16 jaar dan )
Mv38, leuk boxkleed! Die moeten we nog kopen, maar dat komt nog wel.

Sharry, leuk een brocant bedje! Leuk om dingen op te knappen

Vlinder hoe was je echo?

Zonnetje, heerlijk weer op vakantie!

Miracle, beterschap met je hond! Ik kan me ook altijd zo'n zorgen maken om m'n hond als ze een beetje ziekjes lijkt. Wordt nog wat met ons kind straks :p
Hoi! Even een snelle reactie van mij. De echo was helemaal goed! Alles er op en er aan en goed qua grootte. En... We krijgen een meisje!!! Mijn gevoel klopte dus! We zijn direct doorgereden naar de Prenatal voor een roze pakje, hihi!

Pfff jullie willen niet weten hoe opgelucht ik was dat alles goed was. Nu kunnen we tenminste echt gaan genieten van onze vakantie!

Later reageer ik even uitgebreider.
Super zeg gefeliciteerd met jullie dochter Vlinder... leuk hé roze winkelen!! Fijne vakantie.

Miracle hoe gaat het met je hond nu?

Zonnetje, grappig hoe iedereen weer andere keuzes maakt, hier zou alleen een draagdoek niets voor mij zijn. Echter dan ook rugpatient en moet er echt op letten. Fijn dat je echo verder goed was en leuk dat je zelf kleding gaat maken!!
Zonnetje en vlinder. SUPER nieuws!!! Nu lekker genieten! En zonnetje, wat leuk dat je die spullen zelf maakt. Wou dat ik zo crea was maar ben echt een ramp met naald en draad.

Met onze hond viel het gelukkig mee. Ze is loops geweest en nu schijnzwanger. Dikke tepels en plekjes in de vacht, volgens da hormonen die opspelen. Was nl bang dat er een ontsteking zat. Gelukkig was dit niet het geval. Over paar maanden laten we haar steriliseren om dit te voorkomen. Ze is nu tien maanden. Het is een pitbull maar echt de liefste knuffelkont die er rond loopt. We hebben er drie, liggen nu gestapeld bij elkaar te knorren.

Vandaag weer verder met project kast en opruimen slaapkamer. Wat verzameld een mens een troep zeg!

Fijne dag iedereen!
Vlinder, gefeliciteerd met de goede echo en met jullie meid! Heerlijk shoppen nu!

Fijn dat het niks ernstigs is met je hondje Miracle. Hopelijk knapt ze snel op! Wij hebben ook een pitbull teefje, ook zo'n schatje.

Alleen een draagdoek lijkt me ook niks, dus sowieso een wagen hier. De hond moet er ook een aantal keer per dag uit. Dus dan lijkt me een wagen wel ideaal.
Oh en net weer goedgekeurd bij de vk! Buik groeide precies volgens het boekje en onze man maakte een dansje tijdens het hartje luisteren ;) lekker druk!
Wow! Ik moest t topic echt zoeken!

Leuk, allemaal goede echo's en duidelijke plaatjes van de jongens of meisjes!

Le-lies en ik zijn duidelijk in de minderheid!

Hoe staat t bij jullie met de kamertjes? Al veel gekocht? Of juist veel aan de klus, opruimen?

Ik vind t wel lastig om m'n eigen koers te bepalen, vooral ook met spulletjes, dekentjes, dekbedjes, hoeslaken, kruiken, borstvoeding, flessenvoeding etc.

Ik probeer veel te lezen en dan daar uiteindelijk m'n mening uit te vormen, maar das nog niet zo makkelijk!

Weten jullie al of je borst of flessenvoeding wilt gaan geven? En als jullie borstvoeding willen gaan geven, zijn jullie dan van plan om de baby bij je in de slaapkamer te laten slapen?
Be kind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven