Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 00:27:

Nee, om hulp vraagt ze niet, ze slaat alleen maar om zich heen.Ruim 2 weken is zij weggeweest en komt binnen en begint te schelden, kan toch niet serieus zijn? En op normale vragen geeft zij geen antwoord.
quote:_isis_ schreef op 11 september 2014 @ 00:32:

[...]

Ruim 2 weken is zij weggeweest en komt binnen en begint te schelden, kan toch niet serieus zijn? En op normale vragen geeft zij geen antwoord.Dat is idd vreemd. Toch denk ik dat het geen trol is. Dat zou wel een heel slechte zijn dan.
Life is short. Eat dessert first.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat t een trol is.
Ik ben echt veel te goedgelovig blijkbaar.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 00:34:

[...]

Dat is idd vreemd. Toch denk ik dat het geen trol is. Dat zou wel een heel slechte zijn dan.Ken jij een goeie trol dan?
En ze gaat weer door.

Ja! Het verhaal van Claudio vond ik heel goed.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 00:36:

Ik ben echt veel te goedgelovig blijkbaar. Dat denk ik niet wel heb je een groot
Isis, er zijn in het verleden echt goede trollen geweest. Een ordinaire scheldpartij is eigenlijk geen trol te noemen, maar gewoon een ordinaire scheldpartij.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 00:49:

En ze gaat weer door.

Ja! Het verhaal van Claudio vond ik heel goed. Hahaha! Ik las het. Ze valt nu ook Turken en Marokkanen aan en dat in één adem met het aanvallen van diegenen die reageren.
.
Ik heb op een zwarte middelbare school gezeten (ben zelf ook van buitenlandse afkomst) en dit soort types hadden we daar ook. Echt super aso en super agressief. Daar doet ze me aan denken. Zo iemand die geen lontje heeft, maar ontploft om het minste geringste en schelden hé.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 00:49:

En ze gaat weer door.

Ja! Het verhaal van Claudio vond ik heel goed. Was toch ook Cyntiao dezelfde persoon?
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 00:51:

[...]

Hahaha! Ik las het. Ze valt nu ook Turken en Marokkanen aan en dat in één adem met het aanvallen van diegenen die reageren.Er valt geen touw aan vast te knopen. Ze springt van het één naar het ander.
quote:_isis_ schreef op 11 september 2014 @ 00:49:

[...]

Dat denk ik niet wel heb je een groot Dat is lief!
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 00:54:

Ik heb op een zwarte middelbare school gezeten (ben zelf ook van buitenlandse afkomst) en dit soort types hadden we daar ook. Echt super aso en super agressief. Daar doet ze me aan denken. Zo iemand die geen lontje heeft, maar ontploft om het minste geringste en schelden hé.Jeetje, die mensen bestaan dus echt? brrrr
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 00:55:

[...]

Er valt geen touw aan vast te knopen. Ze springt van het één naar het ander.Nee, en daarom lekker geen energie in steken
quote:_isis_ schreef op 11 september 2014 @ 00:55:

[...]

Was toch ook Cyntiao dezelfde persoon?Ja en hij had ook nog een andere nick, die reageerde altijd heel vreemd, maar ik ben haar naam kwijt.
quote:_isis_ schreef op 11 september 2014 @ 00:56:

[...]

Jeetje, die mensen bestaan dus echt? brrrrJa, troubled minds, kunnen ze ook weinig aan doen. Maar daarom is met zo iemand echt niet normaal te praten.
.
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 00:58:

[...]

Zijn niet enkel "buitenlanders", ken genoeg "blanken" die zich ook zo gedragen.Tuurlijk, ik sprak alleen uit mijn ervaring met dat soort types, had ze in de klas. Ook vaak genoeg blanke hooligans op straat gezien die fietsen tegen winkelruiten aan gooiden en bushokjes sloopten. Same troubled minds
.
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 01:00:

Op bepaalde momenten vergeet de TO haar belabberd Nederlands vol te houden .Hahaha! En wat dacht je van het perfecte Engels out of the blue?!
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 00:57:

[...]

Ja en hij had ook nog een andere nick, die reageerde altijd heel vreemd, maar ik ben haar naam kwijt.Ja er staat mij iets van bij, die kwam ook telkens terug, meestal ging het al snel mis en begon ze vreselijk te schelden op iedereen.
Scamp gaat het niet leuk vinden dat ze dit gemist heeft!

Slaap lekker allemaal, ik ga mijn bed opzoeken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven