Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 01:03:

Scamp gaat het niet leuk vinden dat ze dit gemist heeft!

Slaap lekker allemaal, ik ga mijn bed opzoeken.Sweet dreams Doornroosje!
.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 01:03:

Scamp gaat het niet leuk vinden dat ze dit gemist heeft!

Slaap lekker allemaal, ik ga mijn bed opzoeken.Trusten ! droom maar als een roosje
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 01:04:

Vind de trol origineel, maar niet echt goed. Ze valt nog te vaak uit haar rol. Heeft een beetje meer oefening nodig.

Ben nog steeds aan het wachten op het troltopic van Yas. Yasmijn kennende komt ze met een intellect trol topic
.
Oh nee!

Jullie liggen natuurlijk allemaal lekker te slapen. Ik niet, werd net wakker van een hoop herrie in mijn slaapkamer. Vliegt er een vleermuis in de rondte.

Ik ben maar even naar de woonkamer gevlucht en hoop dat ie zometeen vanzelf weer door het raam naar buiten vliegt, want ik geloof niet dat ik kan slapen met zo'n beest dat rondjes vliegt boven mijn hoofd. Stel je voor dat ie op me landt?!
.
Ja joh, ik werd wakker van gefladder en toen ik het raam wat verder open wilde doen vloog hij helemaal mijn kamer in.

Heel snel rondjes boven mijn bed!!

Maar ik heb even gekeken nu net en hij is weer uit het raam naar buiten gevlogen gelukkig.

Dus ik kan zo meteen weer naar bed
Dat is wel heel bijzonder! (Was het geen vampier?)
quote:ikeaverslaafde schreef op 11 september 2014 @ 02:06:

Dat is wel heel bijzonder! (Was het geen vampier?)En bedankt! Met dat beeld in mijn hoofd slaap ik vast veel beter
Och, met zo'n onderschrift zal dat vast meevallen!

Niet verder vertellen hoor, maar ik ben straks met mijn dekbed over mijn hoofd mijn slaapkamer uitgevlucht!

Maar nu ga ik mijn bed toch weer opzoeken, over een paar uurtjes gaat de wekker weer.

Fijne nacht, slaap lekker.
Slaap lekker, held!
quote:GateKeeper schreef op 10 september 2014 @ 23:24:

mijn vriend geeft me geslagen voor een paraplu

Zo dan TO gaat heulemaal los.

Ik heb het niet gezien maar was dit topic nu/gister geopend? Want dan is het de tweede keer.

Of was het een oud topic?
Je bent zelf een theepot
Het was haar oude topic, waar ze al twee weken niet meer in gereageerd had. Ik heb het nog net gezien voor het verwijderd werd, ongezellig tiepje.
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 september 2014 @ 07:28:

Het was haar oude topic, waar ze al twee weken niet meer in gereageerd had. Ik heb het nog net gezien voor het verwijderd werd, ongezellig tiepje.Ok. De topictitel kwam me al bekend voor
Je bent zelf een theepot
Waar had de parapludame last van dan? Net weer gemist
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 september 2014 @ 22:25:

[...]

Haha, o ja?

Had jij toen ook deze nick al?

Nee, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat mijn vorige nick was.. Met deze schrijf ik nu mee sinds 2012, maar ben niet zo'n actieve poster. Eerlijk, ik vind het soms gewoon niet bij te houden

Maar dat van jaren terug op de sekspijler, dan zat ik soms echt met rooie oortjes te lezen. Heeft me wel de ogen geopend, hoe sommige mensen heel open spraken over bijvoorbeeld BDSM/open relaties. Als die mensen zich daar samen gelukkig bij voelen, dan moeten ze dat blijven doen. Sommige topics waren heel mooi transparant, mooi vind ik dat!
Huh? Waar ging het mis bij gatekeeper?
Huh Iones en Gatekeeper geband...

Van Gatekeeper begrijp ik de ban werkelijk niet. Heb zitten terugzoeken, maar echt géén idee.

En van Iones eigenlijk ook niet, die heeft ergens één opmerking gemaakt die misschien niet kon, maar daar krijg je toch niet direct een ban voor?

Ik zie wel vaker posts die door de mods worden aangepast, die personen hebben ook niet direct een ban gekregen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Gatekeeper attendeerde de mods op dat topic met die paraplu, misschien heeft ze daarin gereageerd en is dat niet meer terug te vinden omdat het topic verwijderd is?
O, scherp van jou, dat zou kunnen.

Topic is overigens net pas verwijderd dan, want dat heb ik vanmorgen nog wel zitten lezen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Koeien herkauwen.
Ik kan me niet herinneren dat Gatekeeper in dat topic een kwetsende opmerking gemaakt heeft?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Annapalona schreef op 11 september 2014 @ 09:07:

Waar had de parapludame last van dan? Net weer gemist Ze ging enorm te keer tegen iedereen, in hoofdletters, veel schrijffouten, schelden en overdreven gebruik van smiley's. Ze reageerde ook alleen maar op het negatieve en bleef maar doorgaan.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven