Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 19:44:

[...]

Roosje en ik hadden bijna een trio gearrangeerd. En we waren niet de enigen!Ik wilde ook best meedoen hoor!
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 19:51:

[...]

En die gaat balen als ze alweer allerlei fun heeft gemist. (hier op het topic dan. We hebben niets gedaan Scamp, echt niet!)Inderdaad.
Life is short. Eat dessert first.
Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.
quote:Merisi schreef op donderdag 11 september 2014 19:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Sensy12 in "Napraattopic 3"" class="messagelink">Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:41</a>:</b>

[...]

Kon Roosje de verleiding bijna niet weerstaan?</div></blockquote>Roosje en ik hadden bijna een trio gearrangeerd. En we waren niet de enigen! Wat hoor ik daar??
quote:GrumpyCat1983 schreef op donderdag 11 september 2014 19:54 Ja sorry dames ik had de hengelaar inderdaad gestaft.Jammerrrrr
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 19:49:

[...]

Wil ook niet in een groepje zitten. Ben een uniek persoon, en praat enkel voor mezelf. Maar hier durfde ik te posten. Andere topics zijn als newbie soms moeilijk.Begrijp ik ook wel. Dit topic vind ik echt wel heel leuk.
quote:larva schreef op 11 september 2014 @ 19:57:

[...]

Wat hoor ik daar??Je kan zo'n jongen toch niet aan zijn lot overlaten? Wij wilden hem wel helpen.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:55:

Grumpy today Grumpy?
quote:larva schreef op 11 september 2014 @ 19:57:

[...]

Wat hoor ik daar??Het was maar seks schat, echt waar. Je weet toch dat mijn hart alleen voor jou klopt
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 19:56:

[...]

Ik wilde ook best meedoen hoor!Hier vormt zich een heel nieuw groepje!
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 20:09:

[...]

Het was maar seks schat, echt waar. Je weet toch dat mijn hart alleen voor jou klopt Er is niets gebeurd, echt niet.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:57:

Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.Is echt denk ik .
Sommige dingen zijn zó van de pot gerukt debiel dat ze wel echt moeten zijn!
Zei iemand trio?

En nu stoppen met praten. Ik heb weer 5 pagina's gelezen net en nu is het filmavond.

Met Scampman.. sorry Doorntje

Ik verwacht jullie morgen braaf te zien napraten, over nuttige zaken en gebanden.

Dank u
Nou, we kunnen ook rustig een ladiesnight organiseren, zo te lezen

Jammer joh, TAM
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:57:

Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.Ik lees de OP net
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 20:12:

[...]

Is echt denk ik .Als dat zo is dan vind ik het echt zielig voor haar. Wat een idioot leeft ze mee samen dan.
quote:Scamp schreef op 11 september 2014 @ 20:15:

Zei iemand trio? [afbeelding]

En nu stoppen met praten. Ik heb weer 5 pagina's gelezen net en nu is het filmavond.

Met Scampman.. sorry Doorntje

Ik verwacht jullie morgen braaf te zien napraten, over nuttige zaken en gebanden.

Dank u

Fijne filmavond, Scamp!

Zie je wel, Merisi, Scamp vindt dat niet erg. Wij hebben een open relatie.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 20:15:

Nou, we kunnen ook rustig een ladiesnight organiseren, zo te lezen

Jammer joh, TAM

leuk! Een meeting!

Ik heb overigens bij 'slecht voor teken' steeds het idee dat het gaat om een anti-teken middeltje.

En bij 'prikkelregulatie bij peuter met Asperger' denk ik steeds: alle cactussen uit de buurt halen!
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 20:20:

[...]

leuk! Een meeting!

Ik bedoelde meer een ladiesnight zoals daar op de sekspijler altijd gesproken werd
en bij WFT opleiding lees ik WTF maar dat hoort op verkeerd begrepen topictitels
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 20:18:

[...]

Fijne filmavond, Scamp!

Zie je wel, Merisi, Scamp vindt dat niet erg. Wij hebben een open relatie.Fijn, nu Larva nog overtuigen en een lekker jong knulletje zoeken en we zitten gebeiteld!
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 20:22:

[...]

Ik bedoelde meer een ladiesnight zoals daar op de sekspijler altijd gesproken werd Ik ook
quote:GrumpyCat1983 schreef op 11 september 2014 @ 20:23:

en bij WFT opleiding lees ik WTF maar dat hoort op verkeerd begrepen topictitelsHaha, ik had hetzelfde, maar het gaat om een opleiding voor in de financiële branche.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 11 september 2014 @ 20:23:

en bij WFT opleiding lees ik WTF maar dat hoort op verkeerd begrepen topictitels+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven