Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Merisi schreef op donderdag 11 september 2014 21:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 11 september 2014 @ 21:56</a>:</b>

Als napraat niet meer mag dan hoop

Ik dat we met ons groepje naar een nieuw topic gaan!

</div></blockquote>

Ik ga met je mee!

Maar dan wel een topic met wat spreekvrijheid. Dat is de grote waarde van dit topic vind ik. Jaa dat vind ik ook!
Goede actie, Merisi!

Ik ben benieuwd naar de reactie van de mods.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 22:00:

[...]

Ik denk dat ze iedereen bedoelt. Iedereen die napraat leuk vindt.Ja, dat je wel even oplet wat je zegt en hoe je het verwoordt hoor....voor je het weet krijg je op je donder.
Doornroosje, tuurlijk!

Ik verwachtte reacties al "ohhh zie nou wel napraat vormt een groepje" en andere bla bla. Hou wel van een beetje stangen;)

Maar i
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 22:01:

[...]

Ja, dat je wel even oplet wat je zegt en hoe je het verwoordt hoor....voor je het weet krijg je op je donder.If you can't stand the heat, get out of the kitchen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom zou je de beslissing aan de moderators over moeten laten? Jullui zijn toch grote mensen neem ik aan ( aan de schunnige avatars te zien ga ik er vanuit dat jullie 18+ zijn. Dan kun je toch bedenken dat het geneuzel hier geen napraten is maar gewoon gezellig kleppen? Er worden hier zelfs nieuwe topics getipt om lekker naar toe te gaan. Dat is in mijn ogen voorspel, geen nabeschouwing.
waarbij, doe dan even een nabeschouwing van een topic die jij interessant/raar/grappig vindt?
Tsja, waarbij dat is ook weer waar. Een beetje zelfregulerend vermogen hebben we toch wel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:22:

[...]

Joh, ik ben de laatste die je zal tegenspreken.

Maar toen ik dit zelf laatst opperde werd ik nog net niet met pek en veren besmeurd...

Nouschi opperde het vanavond nog en ik heb die post beaamd.

Ik heb jouw post wel gelezen maar liep toen heel veel pagina's achter en vond reageren toen wat zinloos. Op zich waren die vele pagina's achteraf typerend.

Ik vind het echt minder leuk merk ik.

Maakt niet uit dat ik dat vind natuurlijk maar de typische napraathumor en -oneliners mis ik. Dat geneuzel van afhelopen tijd mag wat mij betreft ergens anders.

Melig geneuzel over topics lees ik hier graag, serieus geneuzel ook trouwens
Je bent zelf een theepot
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 22:04:

Waarom zou je de beslissing aan de moderators over moeten laten? Jullui zijn toch grote mensen neem ik aan ( aan de schunnige avatars te zien ga ik er vanuit dat jullie 18+ zijn. Dan kun je toch bedenken dat het geneuzel hier geen napraten is maar gewoon gezellig kleppen? Er worden hier zelfs nieuwe topics getipt om lekker naar toe te gaan. Dat is in mijn ogen voorspel, geen nabeschouwing.Dus dit mag ook niet? Dat is toch napraten voor diegene die het gelezen hebben? Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 22:06:

waarbij, doe dan even een nabeschouwing van een topic die jij interessant/raar/grappig vindt?Waarom? Ik wil graag het beleid bespreken. En buiten dat, er zijn vrij weinig topics die ik het bespreken waard vind. We spreken elkaar rond half November nog wel wanneer het grote Zwarte Pieten begint.
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 22:04:

Waarom zou je de beslissing aan de moderators over moeten laten? Jullui zijn toch grote mensen neem ik aan ( aan de schunnige avatars te zien ga ik er vanuit dat jullie 18+ zijn. Dan kun je toch bedenken dat het geneuzel hier geen napraten is maar gewoon gezellig kleppen? Er worden hier zelfs nieuwe topics getipt om lekker naar toe te gaan. Dat is in mijn ogen voorspel, geen nabeschouwing.Snap ik ook niks van. Als je idd gezellig wilt kletsen open je toch een kletstopic? Ik snap het probleem niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
napraten. dat is dus napraten,

er is geen beperking aan onderwerp waarover nagepraat moet worden of het aantal berichten.

Anders was er wel ingegrepen.

De discussie is hoogst opmerkelijk omdat blijkbaar over het ene onderwerp wel ellenlang mag worden doorgegaan en het andere niet. Wie bepaalt dat nou?

En waarom moet er nu iemand anders gaan zeggen wat wel of niet kan? Ik dacht dat iedereen hier 14 jaar en ouder was.
Geen idee of het mag of niet Doornroosje, het lijkt mij gewoon niet handig als je een beleidstopic gaat gebruiken om nieuwe topics te bespreken.

Dat is echter mijn persoonlijke visie, en het kan zomaar zijn dat niemand daar op zit te wachten
Yup.
en zwarte pieten? daar verheug ik me al weken op
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 21:28:

[...]

En door het geneuzel tussendoor mis jij dus al dat ik al twee of drie keer heb verteld dat de opmerking door de mods verwijderd is, en ik daar niet voor gestaft heb, en dat er geen ban vermeld is in het ban topic.

Maar ik kan me voorstellen dat dit verloren is gegaan temidden van piemelbrie on toast.En niemand die de vlag uithangt voor de teruggekeerde zoekfunctie, ook hier gemeld
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 11 september 2014 @ 22:11:

[...]

En niemand die de vlag uithangt voor de teruggekeerde zoekfunctie, ook hier gemeldWhut?
quote:SuzanneSuus schreef op 11 september 2014 @ 22:11:

[...]

En niemand die de vlag uithangt voor de teruggekeerde zoekfunctie, ook hier gemeldAch, ik ben inmiddels al zo gewend aan de 'alternatieve' zoekmethode...
Zelfregulering kan als duidelijk is waar dit topic voor bedoeld is. Nu komt er een persoonlijke mening over dat topics tippen hier ook niet thuishoort. Waar trek je de grens?
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 22:10:

Geen idee of het mag of niet Doornroosje, het lijkt mij gewoon niet handig als je een beleidstopic gaat gebruiken om nieuwe topics te bespreken.

Dat is echter mijn persoonlijke visie, en het kan zomaar zijn dat niemand daar op zit te wachten Dat mag volgens mij wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Okee, dus hier mag getipt worden, maar elders niet. Dus dit is het afvoerputje zeg maar? Begrijp ik dat dan goed? Een soort Kalifaat?
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 22:10:

Dat is echter mijn persoonlijke visie, en het kan zomaar zijn dat niemand daar op zit te wachten Je mag alleen oude topics bespreken? Hoe oud moeten ze dan zijn? Wat een onzin. Kijk dat gekwek daar lees ik omheen, maar napraten en trollhinten over topics daar gaat het hier om en hoe oud die topics zijn heeft daar niks mee te maken toch?
Nou.... ik trek mijn grens door nu lekker verder te gaan forummen. Ik tip jullie wel als er ergens een fijne rel uitbreekt.

*alsof die er uberhaupt nog zijn maar afijn..... *
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 september 2014 @ 22:10:

napraten. dat is dus napraten,

er is geen beperking aan onderwerp waarover nagepraat moet worden of het aantal berichten.

Anders was er wel ingegrepen.

De discussie is hoogst opmerkelijk omdat blijkbaar over het ene onderwerp wel ellenlang mag worden doorgegaan en het andere niet. Wie bepaalt dat nou?

En waarom moet er nu iemand anders gaan zeggen wat wel of niet kan? Ik dacht dat iedereen hier 14 jaar en ouder was.Dit dacht ik dus ook.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven