VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik zou toch denken dat wij dezelfde verzekering zouden hebben Nippo, in ieder geval vroeger, gezien werkgever. Maar ik heb dus altijd Nijntje dingen, eerste keer Nijntje toilettas en rugzak, erg leuk, en ook een keer Nijntje kommetje en bestek geloof ik. Alleen die luiertas is stom.
Ik denk dat wij onder een andere CAO vallen eigenlijk (heb jij ook zo'n gefuseerde werkgever?). Ik was hiervoor bij OHRA verzekerd, dat was nog een restant van de baan ervoor. Dat heb ik vorig jaar naar mijn werkgeversverzekering veranderd.
Heb wel gefuseerde werkgever inmiddels geloof ik, maar nog geen bijbehorende CAO en verzekering. Dat zal dan het verschil uitmaken tussen badjas en luiertas.

Morrie toch Rocky gaan kijken? Ik heb Michael Boogerd gekeken. Had van mij ook niet echt gehoeven. Ga nu was in de drogert stoppen en dan naar bed. Dag Vrolijkerds! Sorry voor inbraak.
quote:lien schreef op 17 juli 2008 @ 21:09:

Ik kreeg een lelijke luiertas. Overigens kraampakket laten open maken door kraamhulp. Echt niet dta ik voortijdig die enge doos ging openmaken . Moest toch in ziekenhuis bevallen, dus hoefde niets klaar te leggen.VPZ?
GW en ik zaten ook Boogerd te kijken en opeens staat KW huilend op de trap. Ben naar hem toegelopen en zag dat het ventje zichzelf helemaal onder de stickers had geplakt!

Hij heeft namelijk vandaag van onze werkster (zo lief en attent!) Cars stickers en Cars stiften gekregen. De stiften heb ik voor het slapen gaan van zijn kamer verwijderd maar de stickres niet. Heeft dat kind 30 (!!) stickers op zijn lijf (benen en gezicht) geplakt voor het slapen gaan en is er net wakker van geworden. Huilend hebben we ze verwijderd.

Wel vooraf even snel een foto gemaakt
Ben weer terug van vakantie

En heb me in de vakantie meermalen bedacht dat ik blij ben met jullie.

Ik was voor de vakantie een beetje forummoe, ik weet niet of jullie dat gemerkt hebben, maar ik had echt even minder zin om te reageren op alles.

Maar grappig, tijdens vakantie meermalen aan jullie gedacht en me afgevraagd hoe het met jullie zou zijn.

Hoe Morrie zich zou voelen, of ze al met verlof was, hoe verjaardag van julikindjes zou zijn, hoe het met Peb was, of Lien vreselijk aan het genieten zou zijn, of Drop de sleutel al had gekregen und so weiter.

Dus goed voornemen, vanaf nu ben ik er wat vaker, niet alleen om snel even wat te posten of te reageren maar weer helemaal

Heb net teruggelezen. Kijk,dat vind ik toch niet zo heel erg tof van jullie, gewoon 13 bladzijden vol lullen. Stomme wijven

Maar ik schrok wel dat Lien weer wondroos had!! Gelukkig gaat het inmiddels beter

En alle jarigen met terugwerkende kracht, gefeliciteerd!!

Hiep hiep hoera voor Loeder, Vietje en KW

Allemaal schandelijk verwend las ik al.

Morrie en Nathje, las ook het nieuws in AK. Kut zeg

Drop, hoe gaat het met klussen in het nieuwe huis.

En niemand dus miljonair geworden, jammer hoor.

Straks mijn vakantieverslagje, maar eerst een vraagje?

Wie heeft er 24 oktober zin in een feestje?

Moeten jullie wel een stukje doen.

Zo, eerst dit even posten, dan vakantieverslagje
Woehahaha, zie KW helemaal voor me met stickers all over him.

En wat schattig trouwens dat KW en Schorrie een logeerdate hebben. Liehief!!!

Zen heeft zondag een forummeeting met zijn harem.

Gaat samen met Lotje en Mopsey een feestje vieren op het strand. Het lieve schatje heeft er nu al helemaal zin in en heeft een mooi verjaardagskado voor Mopsey gekocht

Maar dan, la vacance.

Tja, hoe zal ik het zeggen, het was nogal een vakantie van hoogte en dieptepunten

Zal ze hieronder eens op een rijtje zetten

Hoogtepunten:

- kinderen waren de eerste week vreselijk lief

- ik heb vreselijk genoten van onverdeelde aandacht die ik kon schenken aan de kinderen

- het weer zat op een paar dagen nattigheid, heel erg mee

- leuke excursie naar een grot, wat kinderen geweldig vonden

- dag van ons leven in Disneyland

- schoonzusje en zwager kwamen langs voor twee dagen en ze hadden ook nog blij nieuws...ik word tante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- ik ben nog verliefder op Zorro dan ik al was (zal ik met hem trouwen??)

- reis verliep erg voorspoedig.

- riviertje bij eerste camping was super voor de kids!

Dieptepunten

- eerste camping was heel armoedig, met open sanitair (schijnt normaal te zijn in Frankrijk, maar niet mijn kopje thee, zeg maar. Als ik aan het douchen was, zat er achter mij iemand te schijten

- er zat een wespennest in de grond naast onze tent, waardoor Zeefje niet kon kruipen en dus verplicht op kleedje moest blijven. Ik moest de hele tijd opletten, erg vermoeiend.

- Zen kreeg heftige kinderzeer op zijn lijf. Is niet handig, als je niet echt de hygienevoorschriften in acht kan nemen

- Zeefje is heel erg hard gevallen, waardoor ze nu met een flink blauw oog loopt (is niet echt een dieptepunt, maar past ook niet echt bij de hoogtepunten

Tweede camping viel heel erg tegen, het leek wel een vluchtelingenkamp, zo klein waren de plaatsen. En dan allemaal van die bungalowtenten naast elkaar. Net een Vacansoleilsekte

Voor de tent had je dan drie uitgrolde graszodenrollen liggen, die al helemaal bruin waren. Verder alleen maar keien.

Om gek van te worden. Echt heel naar, met een buggy!!!!

Zeefje trilde zowat uit haar buggy!

Ik kan het ook een hoogtepunt noemen natuurlijk; Elke dag gratis stoelmassage voor de dreumesen

En weer kon ze dus helemaal niet zelf kruipen, behalve in de tent.

We vonden dat zo sneu voor haar, dat we hebben besloten, om na een geweldige dag Disney, naar huis te gaan. Dit was tenslotte het hoogtepunt van de vakantie.

Dus twee dagen eerder thuis. Maar heerlijk om weer thuis te zijn!
elyane wijzigde dit bericht op 18-07-2008 13:15
Reden: echte naam getypt
% gewijzigd
Hahaha, die KW met zijn stickers! Zie het helemaal voor me en kan het me ook helemaal voorstellen. Lijkt me verstandig dat je de stickers en dat soort dingen voor de logeerdate achter slot en grendel legt Wind .

Michael Boogert? Die had ik graag willen zien, vergeten, shit. Ik zag een voorstukje wat ik wel heel mooi vond namelijk. Misschien wordt het vandaag overdag wel herhaald, ik ben toch vrij .

Elyane, je bent er weer! Je campings klinken niet geweldig, hoe had je ze geboekt? Ik weet niet eens meer precies waar je heen ging, ja Frankrijk, maar waar? Moet je de links van de campings nog maar even neerzetten, weten wij waar we noooooit heen moeten. Aan tenten aan een straatje met geen ruimte er omheen heb ik namelijk een baggerhekel, wij zijn om die reden al eens van een camping vertrokken na een dag om vervolgens op een camping terecht te komen waar we deen grasveld groter dan ons eigen dakterras rondom hadden.

En je wordt tante!!!! Gaaf hoor. Tante worden is zo leuk!

Nu weer even naar mijn bedje, ben verkouden geworden vannacht, inclusief hoofdpijn, erg vervelend.
Dan hebben KW en Bries je aangestoken

Ely, welcome back!

Gefeliciteerd met je tante to be nieuws!

Vakantie klinkt eh...nou, apart Voor mijn gevoel komen de dieptepunten iets overheersender over. Hopelijk heb je genoten van de q-time met je gezin en kun je er weer even tegenaan.

En de 24e oktober een feestje

Morrie, op afleveringgemist is het denk ik ook terug te zien.

Ik vond het erg leuk om et zien terwijl ik echt niets met wielrennen heb. Sterker nog, ik heb een schijthekel aan sommige egositische wielrenners op de weg.

Hup, aan het werk.
Zet ik net in mijn agenda bij 24 oktober:

trouwerij Elyane en Zorro
Leuk, feestjes Ely, daar houd ik van .

Nip, die rode krat met blauwe deksel en die enge groene clown, OHRA inderdaad . De tweede keer inderdaad die veiligheidsdingen die nog steeds in de verpakking zitten, wel al op Benjamini's kamer, maar ik weet eigenlijk niet waarom ik ze zou gaan gebruiken, wellicht alleen die deurstopper, maar al die andere dingen nog nooit gemist Ben nog steeds bij Ohra en nu dus een zeer praktische donkerblauwe met knalrode stiksels tas... niet echt mooi ofzo. Zou dan veel liever Nijntje dingen krijgen, of zoals een vriendinnetje een echt leuk boxkleed, dat was echt mooi. Zo zeg, zoveel tekst over een kraampakket .

Hoe vonden je kindjes Disney Ely? Ik ben nog steeds geen goed huis tegengekomen, maar als ik jouw vakantie ervaring zo lees blijf ik gewoon maar kritisch, heb geen zin in ongemakken.
Fuck, dat is in onze herfstvakantie, dan zitten wij in Normandie... Geen ABC van mij vrees ik voor Ely...
Lig ik in bed, denk ik ineens: shit, vergeten te zeggen dat ik de 24e heel veel zin heb in een feestje!!!!!!!

Ik dacht ook al aan Bries en KW Wind, maar ik denk niet dat dat het is hoor. Heb al een weekje elke ochtend een beetje keelpijn, het zat er gewoon aan te komen. Heb ook verder niet echt veel snot, alleen hoofdpijn in mijn voorhoofdsholte, rete irritant met opstaan enzo. Ga zo maar weer lekker in mijn bedje, doet me wel goed eigenlijk.

Ik was bij Schorrie ook bij Ohra en had een witte krat met blauwe deksel, die veiligheidsdingen die ik aan mijn broertje heb gegeven en een koe waarvan ik altijd dacht dat het een nijlpaard was. Nu ben ik bij Zilveren Kruis en kreeg dus een badstof hond voor over je schouder als spuugdoek.... Die heeft Schorrie als knuffel ingepikt.
O ja, uitzending gemist zag ik Wind, maar ik weet niet of ik ga kijken, vind het altijd zo raar om tv te kijken achter de pc. Wil bij tv kijken op de bank hangen .

Maar heb een enorme zwak voor Michael Boogerd. En die keer dat hij een touretappe won op die berg, dat was zo geweldig. Ik weet nog dat we op mijn werk de radio aanhadden en er allemaal omheen stonden aan te moedigen en te juichen. Als ik die overwinning terugzie krijg ik tranen in mijn ogen .
Michael Boogerd rules, heb de uitzending gezien en vind het nog steeds een topgozer en een van de kleurrijkste wielrenners die ons land ooit heeft gehad. Jammer dat hij is gestopt, want met matig Nederlands succes nu en alle Epo-schandalen vind ik de Tour echt beduidend minder leuk dan voorgaande jaren.

En die etappe die Morrie beschrijft staat mij ook nog levendig voor ogen. Toevallig was ik die dag vrij en heb echt nagelbijtend voor de tv gezeten toen, wat was dat gaaf!

Ely, welcome back! Overall klinkt je vakantie toch wel heel erg leuk en geslaagd hoor.

En wat een práchtige datum, 24 oktober. Echt, op die datum komen de mooiste dingen tot stand, dus goed gekozen!

Lien, ik ben verdikke weer het kaartje voor Benjamini vergeten. Morgen ga ik een nieuwe poging doen. Schandelijk laat, I know, maar de bedoelingen zijn er nog steeds hoor!

Nip, doe je nog even kookboek noemen inderdaad?
Lachen trouwens Wind, dat stickerverhaal over KW. Al zal hij er zelf niet om hebben kunnen lachen, maar klinkt enorm grappig. Foto in AK??

Was vast iets in de lucht gisteravond, want ook wij hebben de uitzending een paar keer moeten onderbreken omdat Boefje aan het huilen was.
Lien heeft ook van mij geen kaartje gehad nog... Maar ik ga er dan wel maandag naar toe! Tijdstip wat mij btreft oke.

Kraampakketten... zaten beide keren in een krat. Die twee kratten zijn vanochtend door Nathje opgehaald vol met Little People. Ik vond het erg leuk mijn pakhuis aan Nathje te laten zien, trots als ik ben. En we zijn alweer druk bezig met uitbreiden, wel in huidig pand. Van alle leveranciers hoor ik dat de winkeliers klagen dat het rustig is, en wij hebben het druk. Werl stoer. Vertegenwoordigers komen ook veel vaker langs enzo, we hebben potentie.

Weet je wat eigenlijk erg is, mijn broertje is nog nooit in onze winkel geweest. Was niet bij de opening en is ook daarna nooit komen kijken... Ik zeg er wel eens wat van en dan schaamd hij zich. Woont hier een uurtje vandaan, heeft zelf ook drukke eigen zaak en gezin. Dus ik snap het wel. Maar toch.

Het weer is niet echt slecht vind ik. Temperaturen oke, en de regen zijn buien, dus is het tussendoor ook heel erg veel droog. Ja, ik ben een optimist.

Maar... het wordt beter:

Verwachting komende 5 dagen

zaterdag 19 juli tot en met woensdag 23 juli 2008

Tamelijk koel en nat weekeinde. Daarna overgang naar droger en warmer weer.

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit

donderdag 24 juli tot en met zondag 27 juli 2008

Grote kans op een zomers weertype met veel zon, hoge temperaturen en lage neerslagkansen.

Pebblo is net even geweest, want ik had zoveel dozen dat ik niet wiost waar te beginnen. Heb nu een heleboel bestellingen klaar te maken dus ga eerst even lunchen, dan aan de slag en daarna kom ik nog wel even terug.
Ely, welkom terug! Het was me wel opgevallen hoor, dat je wat afstand had genomen. Maar leuk dat je er toch weer helemaal bent! Vakantie klinkt inderdaad niet top, zeg maar. Wij waren vorig jaar ook in Disney en dat was ook al zo Heel Erg Leuk!

Wind, KW met zijn stickers. Ik moest er wel even hardop van lachen hoor.

Nippo, hoe ver ben je nu?

En Morrie, ik was voor de tweede bevalling ook angstiger. Was bang voor de pijn enzo en zei maar tegen mezelf dat ik het al een keer had meegemaakt en nu tenminste wist wat ik kon verwachten. En dat ik er de eerste keer ook doorheen kwam dus dat dat nu ook vast zou lukken. Ik ben sowieso sinds ik ben bevallen banger voor pijn. Je zou zeggen dat je je pijngrens juist hebt verlegd, maar ik niet.
Oh, en 24-10 wordt genoteerd!
Post is altijd leuk en Benjamini loopt nog niet hoor .

Zojuist onze derde (!) werkster aangenomen, althans, op rij, we hebben er geen drie... Nu nog maandag als Pebb en Mille hier zijn de andere dame vriendelijk vertellen dat het de laatste keer is (ik zal er geen toneelstuk van maken hoor dames en ik zal het haar vertellen als jullie er nog niet zijn ). Deze spreekt NL (net als Anita, onze eerste) en wil graag meteen weten als ik iets anders wil, want "misschien let ik op andere dingen dan zij". Ze noemde zelf al de deuren en lichtknopjes, dus ik heb goede hoop! Bovendien komt ze via een vriend van Linoleum, dat is ook fijn. Hij werkt vanuit huis en kan een enorme pietlut zijn en hij zei dat dit voor het eerst is dat hij niet zijn huis uitvlucht als er wordt schoongemaakt. Beter dus dan onze met kauwgum klakkende nummer twee .

Nip leest maar over taartenboek heen he Athena. Nip, taart-boek-meldplicht .
Oja, Ely, het was mij ook opgevallen dat je vaker in Cheers was dan hier, maar dat gaat toch ook met vlagen en het moet gewoon geen verplichting zijn. Vind het wel erg gezellig als je vaker komt!

En Peb, weersverwachting ziet er fijn uit, heerlijk als zomer nog komt, wij zijn hier immers al halverwege de zomervakantie...
Morgen komt hier ook een andere werkster op gesprek. Ook onze derde. De tweede gaat terug naar Polen. Komt me wel goed uit want de nieuwe kan op donderdag en dat vind ik veel fijner dan op maandag. En ze is Braziliaans maar spreekt wel Nederlands. Lijkt me erg handig. En ze is de vriendin van een jongen die bij Harrie werkt, dus ook iets vertrouwder. Ik hoop dat we eruit komen morgen.
Weet je wat pas erg is, dat Harrie wel in het pakhuis van Pebbles is geweest, en ik nog nooit .
Kijk, dan kan ik weliswaar niet naar het huwelijk van Ely, maar ik ben wel weer in Pakhuis geweest, dat dan weer wel .
Maar goed, niets gekocht, dus Peb heeft meer aan jullie .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven