Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
.
Dat doe je ook, alles persoonlijk maken, maar ik noemde je geen trol.
quote:fluim schreef op 12 september 2014 @ 01:07:

Wist je dat ik ook die blonde bimbo was?Barbie?
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 01:16:

Dat doe je ook, alles persoonlijk maken, maar ik noemde je geen trol..
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 01:19:

[...]

Barbie?.
quote:Ismene schreef op 12 september 2014 @ 01:22:

[...]

Tuurlijk, waarom niet?Dat was niet tegen jou, noch over jou.
Ismene, je voelt je er door gekwetst en dat snap ik.

Wil je alsjeblieft van mij aannemen dat ik gewoon het beste met je voor heb?

Want dat is namelijk echt zo.

En je mag idd gewoon zeggen dat je iets niet pikt, maar probeer het ook los te laten.
.
quote:Ismene schreef op 12 september 2014 @ 01:22:

[...]

Nee, je noemde mij geen trol. Maar ik heb ook al in 20 topics (en zelfs 3 uur geleden in dit topic) gezegd dat ik 24 jaar ben. Ik heb nog niet het zelfvertrouwen van een 40jarige. Daar kan ik ook niets aan doen, dat komt met de jaren. Maar het is niet leuk om als trol uitgemaakt te worden! Of opmerkingen te krijgen 'dat ik dan maar weg moet'. Wordt hier echt een beetje te belachelijk voor woorden.Ik ben 23 jaar. En niemand moet hier weg. Wie dat roept moet zelf weg.
Ja,je zit een beetje teveel in je emotie.

Daarom lees je alles aanvallend, heb ik ook weleens hoor.

Het is soms ook lastig om de toon van een post te lezen.

Je bent gewoon geen trol klaar.

En wie dat wel wil denken, hun feestje.
Hey, ik houd er over op. Dit is topicvervuiling. Het napraat-napraat-napraat-napraat-kletstopic is voor legitieme vervuiling.
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 01:27:

Ismene, je voelt je er door gekwetst en dat snap ik.

Wil je alsjeblieft van mij aannemen dat ik gewoon het beste met je voor heb?

Want dat is namelijk echt zo.

En je mag idd gewoon zeggen dat je iets niet pikt, maar probeer het ook los te laten..
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 01:31:

Hey, ik houd er over op. Dit is topicvervuiling. Het napraat-napraat-napraat-napraat-kletstopic is voor legitieme vervuiling..
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 01:08:

Omdat je over topics schreef van heel veel jaren terug en sommige denken dat je daarom langer dan 2 jaar actief bent. Misschien heb je wel jarenlang meegelezen of in die 2 jaar alle topics gelezen sinds het ontstaan van Viva, ik weet het niet, dus dat is het antwoord op je vraag 'waarom'. En als je met 'jullie' ook mij bedoelt, ik heb je geen trol genoemd.

Dat anderen je op de man af trol noemen vind ik gewoon niet kunnen en dat is gezuig van een andere orde.Het mag dus wel als je elders iemand leest die twijfelachtig gedrag vertoont, dan mag je hierheen hollen en trollhinten, maar iemand in dit zelfde topic verdenken en dit op de man af melden, dat is dan gezuig? Dat is ook bijzonder. Ik ervaar het overigens niet als gezuig hoor, dat men mij verdenkt van enige samenwerking met de forumdino.
Zo heb niks gemist nadat ik ben gaan slapen.. alleen maar meer van hetzelfde gelul dus.
Goedemorgen ladies/gents! Ban is opgeheven, wel stiekem meegelezen natuurlijk, moet wel up to date blijven.

Mijn bericht in het topic Ik wil vreemdgaan was blijkbaar op de man spelen, dus moest even 24 uur op de blaren zitten.

Maar ik zal nu weer braaf gaan spelen.
Ismene, ik hoop dat je je berichten heb gewist omdat je je nu realiseert dat je wellicht een beetje te emotioneel hebt gereageerd. Dat kan de beste overkomen hoor.
Ik noem jullie allemaal Troel.
quote:GateKeeper schreef op 12 september 2014 @ 09:25:

Goedemorgen ladies/gents! Ban is opgeheven, wel stiekem meegelezen natuurlijk, moet wel up to date blijven.

Mijn bericht in het topic Ik wil vreemdgaan was blijkbaar op de man spelen, dus moest even 24 uur op de blaren zitten.

Maar ik zal nu weer braaf gaan spelen. Welkom terug, goed dat je ban is opgeheven!
quote:GateKeeper schreef op 12 september 2014 @ 09:25:

Maar ik zal nu weer braaf gaan spelen.Welkom terug!
merisi mooie avatar!
Dank je Isis. Dat is een van de Bellini's.

Ga denk ik wat vaker mijn avatar wisselen, haha, ik doe jou na
Hé Gatekeeper, welkom terug.

Het was wel raar dat je ineens zo geband was, we begrepen niet waarom. Nu braaf zijn he..
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mogguh

Is de wind nu gaan liggen hier?

Alle gebanden terug? Ik zie Stora nog niet.
Stora had een ban van een week gekregen, geloof ik.

Edit; even gecheckt en inderdaad op 6 sept een weekban.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven