Loslaat brief..

12-09-2014 18:49 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week een loslaat brief geschreven en deze geprobeerd te verbranden. Er kwam veel rook van af en het lukte niet de brief te verbranden. Het ging gewoon niet.. Het waaide ook niet en heb hem een stuk of 20x geprobeerd te verbranden. Weet iemand of dit wat betekent???
dat je er mee onder de douche stond?
Dat je het niet goed gedaan hebt.
Alleen als jij er een betekenis aangeeft heeft het er ook een. Maar ik vermoed dat jij het jezelf dan onnodig lastig maakt. Waarom verscheur je de brief niet in kleine stukjes en gooi je het daarna weg? Kan niet fout gaan en zo laat je ook los wat je blijkbaar los moet laten.
Dat je aansteker kapot is?

Dat je de brief moet loslaten inplaats van verbranden?
I'm a goal digger.
Dat je het hebt geschreven op geïmpregneerd papier?
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Dat je niet moet loslaten?
Je liet de brief tijdens het branden te snel los. Probeer het nog eens en dan de brief zo houden dat de vlammen naar boven schieten. Pas als je vingertoppen bijna verbranden, dan de brief loslaten. Dan heb je pas een goede loslaatbrief verbrand.
Dat je bij de scouting moet?

Tip: kiep er benzine overheen, dat brand een stuk beter.
Dat je aansteker leeg was?

Of je lucifers nat waren?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 18:58:

Je liet de brief tijdens het branden te snel los. Probeer het nog eens en dan de brief zo houden dat de vlammen naar boven schieten. Pas als je vingertoppen bijna verbranden, dan de brief loslaten. Dan heb je pas een goede loslaatbrief verbrand.Zal er op letten volgende keer....
Dat het te hard waaide
Er schuilt dus geen pyromaan in je.

Wel een beetje knullig als het niet eens lukt een papiertje in de hens te steken..
Ja en?
Oh nee niet goed gelezen
loopt lekker dit topic.

Schrijf niet op asbest. Slecht voor je gezondheid
Gelukkig heb ik meer verstand van voodoo
quote:marijke890 schreef op 12 september 2014 @ 19:02:

[...]

Zal er op letten volgende keer....Hoeveel wil je er gaan schrijven dan?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Volgende keer geen lijm aan je vingers, dat laat wat beter los. Vervolgens de bovenstaande tips opvolgen.
Haha, dat betekend vast dat het 'ment to be' is. Ga ervoor meis!

Neem de loslaatbrief mee en laat hem zien dat ie niet fikt en dus zijn jullie voor elkaar bestemd. Dat haalt hem vast wel over om het weer te proberen.
Ik heb ook weleens brieven in de fik gestoken omdat ik van mijn spirituele vriendinnen te horen had gekregen dat ik daarmee mijn ex volledig kon loslaten. Werkte voor geen reet. Maar fikken kan ik wel goed, één poging en wham! Brief tot een hoopje as. Pyromaan, zeg ik je!

Jaren later ben ik gewoon in therapie gegaan.
quote:Keausje schreef op 12 september 2014 @ 19:07:

Gelukkig heb ik meer verstand van voodooVertel? Ik wil wel emotioneel en financieel succes. Kun jij dat regelen? En wat kost zoiets?
Vuur heeft veel zuurstof nodig. Misschien was je brief te dik. Verder heeft vuur hitte nodig om zichzelf in stand te houden en uit te breiden. Je moet dus zorgen dat hij telkens over een flink oppervlak brandt. Dat geeft voldoende hitte om zich uit te breiden.
Een loslaat brief werkt alleen als je ook echt los wil laten he ;) En daar valt niet onder redenen bedenken waarom dat ding wel of niet zou fikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven