Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sensy12 schreef op 13 september 2014 @ 18:19:

Klopt LV, heeft ook niks met de achtergrond an sich te maken, want ik voel me net zo geraakt als iemand het op die manier over Eskimo's heeft of als men het over kaaskoppen heeft. Ja hallo, we zijn mensen remember? Zelfde zuurstof, zelfde kleur bloed en we gaan allemaal dood. Niks een beter dan de ander.

Millefleur, van jouw nick alleen word ik vrolijk.Sens, laten lullen joh. Is hardstikke vervelend, maar die lui moeten toch iets naars over anderen te blaten hebben om hun eigen gebrek aan zelfwaarde te verhullen. Zegt echt alleen maar iets over hunzelf, niets over jou.
quote:Yavanna schreef op 13 september 2014 @ 17:59:

[...]

Precies, net als die 'apenlanden' uit een ander topic. En dan volhouden dat ze er echt niks mee bedoelen!

Ik woon in een dorp en ken ook een aantal mensen die dat zeggen.

Ik vind het te stom voor woorden maar ik weet (bij deze 2) dus écht écht écht zeker dat het niet naar en/of discriminerend bedoeld is.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 18:30:

Als je mijn bezem maar niet inslikt. Leuke Avatar en Nick! Maar ik ben toch wel nieuwsgierig wie je was!
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 18:30:

Als je mijn bezem maar niet inslikt.

Ik blijf jouw nick en avatar geweldig vinden.

I Terry
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 18:25:

Ik ben misselijk...Goh wat gek. Ben je zwanger?
Merisi
Ik was een groot schrijver. De grootste misschien wel.
Ye ken.
dat nummer van Stora.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 18:34:

quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 18:35:

[...]

+1

Nu ben ik gewoon een ouwe heks. Is meer waarheidsgetrouw
Ye ken.
Merisi, je hebt gelijk. Had even een zwak momentje, maar is nu weer voorbij gelukkig.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 18:34:

Ha Shakespeare!! Leuk je weer te zien

Echt serieus, hier moet ik even over nadenken
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 18:36:

Nu ben ik gewoon een ouwe heks. Is meer waarheidsgetrouw Mag ik je Esme(relda) noemen?
Ik ga serieus een topic starten "raad de nick".
quote:Merisi schreef op 13 september 2014 @ 18:37:

[...]

Ha Shakespeare!! Leuk je weer te zien

Echt serieus, hier moet ik even over nadenken Je zit goed met je klassiekers iig haha
quote:Merisi schreef op 13 september 2014 @ 18:37:

[...]

Echt serieus, hier moet ik even over nadenken
Ok, de schrijver daar ben ik achter. Maar ik weet geen forumster die die naam had als nick.

Goh, ben ik nou echt heeeeeel erg langzaam? Of valt dat nog wel mee?
quote:Cocomo schreef op 13 september 2014 @ 17:46:

Ik zal ook maar even laten weten dat ik een fervent meelezer ben van dit topic. De reden waarom ik vooral niet reageer is omdat ik jullie zo grappig vind en mijzelf wat minder ;)Dát maken wij wel uit.....
quote:GrannyWeatherwax schreef op zaterdag 13 september 2014 18:34 Ik was een groot schrijver. De grootste misschien wel.Jeeej!! Ik heb je gemist en het zelfs nog een keer voor je opgenomen!! Whoehoee!!
Voor alle nieuwkomers die zich af en toe dom voelen omdat ze opmerkingen e.d. totaal niet begrijpen: HET IS NORMAAL, echt waar, geloof me maar, het overkomt iedereen hier. Ook mensen die al jaren hier rondzwerven.

quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2014 @ 18:09:

[...]

Je hoeft niet per se Marokkaan te zijn om je persoonlijk geraakt te voelen in dat soort topics. Ik ben één van die domme politiek correcte linksdraaiende bomenknuffelaars weetjewel .

Ach, troost je; ik ben een rechts-extremistische PVV-stemmende tokkie.

Dat je 't maar weet.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 18:41:

[...]

Jeeej!! Ik heb je gemist en het zelfs nog een keer voor je opgenomen!! Whoehoee!!Pst, Larva, doe mij es ff in mijn oor fluisteren wie dit is.
quote:Merisi schreef op zaterdag 13 september 2014 18:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 13 september 2014 @ 18:41</a>:</b>

[...]

Jeeej!! Ik heb je gemist en het zelfs nog een keer voor je opgenomen!! Whoehoee!!</div></blockquote>Pst, Larva, doe mij es ff in mijn oor fluisteren wie dit is. Tarief daarvoor stond op 200¤ toch?
Scamp. Ta luv.

Granny, welkom terug, goed dat je er weer bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven