Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 12:34:

Het zal wel te maken hebben met verworven rechten ofzo, TAM.

Iets met self proclaimd. Of dat jij soms dat het forum van iedereen was?

Ja, zoiets was ook in me opgekomen. Het blijft raar: hetzelfde zuiggedrag tentoonspreiden en toch getolereerd worden.

Van de andere kant: iedere samenleving heeft z'n gekke, weinig toevoegende, murmelende oude vrouwtjes nodig.

Ik vind het alleen zo lullig voor de wat nieuwere forummers onder ons die de soms gegeven adviezen ook nog serieus nemen: er komen weinig zinnige woorden uit en de rest komt van Google.

Nu is dat bij mij ook niet het geval, maar ik heb geen pretenties daaromtrent.
quote:Splinter_ schreef op 14 september 2014 @ 13:55:

[...]

Nou uh..... ik had je bijna bij de easms gezet hoor, ik las het ook zoals Kurritsj het las
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:_isis_ schreef op 14 september 2014 @ 12:40:

Je kan het ook negeren tam, probeer het maar.

21 berichten ontvangen van amand en geen één van miss I

Negeren? Ik heb er niet zo'n last van, want ben heel goed in staat om onderscheid te maken tussen échte forummers en trolachtige ruis.

21 van Amand?

Nou ja dat zal 'm leren; hij geeft mij ook geen antwoord op fb-berichten.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 12:57:

[...]

Knapzak!!

Zie je nou dat je die melding dat je een privébericht hebt amper ziet? Ik snap wel dat het bij TAM 6 dagen duurde voor ie het door had Pfieuw, ik voel me gelijk niet meer zo stom.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 13:13:

[...]

Ik begreep dat ze niet lekker was, weet niet of dat lekker gaat vallen Heeft ze soms samen met Larva een de negerzoenen gezeten?
Good morning! evening

Was te lui om te reageren.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 14:20:

[...]

Ja, zoiets was ook in me opgekomen. Het blijft raar: hetzelfde zuiggedrag tentoonspreiden en toch getolereerd worden.

Van de andere kant: iedere samenleving heeft z'n gekke, weinig toevoegende, murmelende oude vrouwtjes nodig.

Ik vind het alleen zo lullig voor de wat nieuwere forummers onder ons die de soms gegeven adviezen ook nog serieus nemen: er komen weinig zinnige woorden uit en de rest komt van Google.

Nu is dat bij mij ook niet het geval, maar ik heb geen pretenties daaromtrent.

Zo zo.

En waarom voel je de behoefte om deze analyse openbaar neer te zetten en heb je niet het fatsoen om dit met Meds te pb-en? Dat doe je met de rest hier toch ook?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het is toch een napraat, er wordt hier ook over anderen openbaar gepraat.
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 14:32:

[...]

Zo zo.

En waarom voel je de behoefte om deze analyse openbaar neer te zetten en heb je niet het fatsoen om dit met Meds te pb-en? Dat doe je met de rest hier toch ook?Jaaa, ik heb de weddenschap gewonnen!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nou ik lees vandaag vooral over PB-en over en weer over jullie gedoe.En dan denk ik: doe het laatste staartje ten aanzien van dit dan ook even via dat kanaal en roep hier vooral dat iemand zijn/haar PB moet lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 14:35:

[...]

Jaaa, ik heb de weddenschap gewonnen! Oh ja? Wat had je gewed dan ? Wat krijg je?
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 14:37:

Nou ik lees vandaag vooral over PB-en over en weer over jullie gedoe.En dan denk ik: doe het laatste staartje ten aanzien van dit dan ook even via dat kanaal en roep hier vooral dat iemand zijn/haar PB moet lezen.

Ach, dat ging erom dat ik Isis iets wilde vragen en die had haar pb-functie uit staan. Wist niet hoe ze die aan moest zetten. En toen het eenmaal werkte was ik eventjes vergeten dat ik haar nog een pb zou sturen.

Maar dat mag allemaal niet openbaar gezegd worden, begrijp ik?

[...]

Jaaa, ik heb de weddenschap gewonnen! Ik heb iets gemist blijkbaar?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Scamp schreef op 14 september 2014 @ 14:35:

Het is toch een napraat, er wordt hier ook over anderen openbaar gepraat.Dat mag over iedereen, behalve over 'hen' hullie.....
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 14:32:

[...]

Zo zo.

En waarom voel je de behoefte om deze analyse openbaar neer te zetten en heb je niet het fatsoen om dit met Meds te pb-en? Dat doe je met de rest hier toch ook?

Hoe kom je daar nu bij? Ik heb ooit maar met 2 mensen van hier gepb-t. En dat was om concreet iets af te spreken.

En wat zou ik dan aan hem/haar moeten pb-en: "hee, ben jij een trol?" ofzo?

Dit is een napraat topic en je mag hier trolhinten. Mijn gevoel zegt me dat hij/zij een trol is, gezien het gedrag. En ik deel mijn analyses graag met de wereld.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 14:40:

[...]

Dat mag over iedereen, behalve over 'hen' hullie.....
@MissI zie het noui niet als een kans om je eigen feestje te gaan maken meid. Dit is waarom ik het zei en heus niet om wat jij nu allemaal wil aanzwengelen.quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 14:37:

quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 14:37:

Dat jij veel pb-en leest, wil niet zeggen dat ik dat dan ook maar doe hè?

Overigens vindt ik het juist van fatsoen getuigen dat ik het openbaar doe, en niet in 'achterkamertjes'.
O, leuk : gaan we karaktermoord/ analyses doen vanmiddag?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 14:44:

[...]

Dat jij veel pb-en leest, wil niet zeggen dat ik dat dan ook maar doe hè?

Overigens vindt ik het juist van fatsoen getuigen dat ik het openbaar doe, en niet in 'achterkamertjes'.Zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten.
Hoi allemaal,

Ik was wat aan het rondneuzen en kwam hier terecht. Ik zie dat er gisterenavond een discussie is gevoerd naar aanleiding van mijn topic. Dit had ook gewoon in het topic zelf gemogen hoor.

Ik wil even een ding ophelderen. Er snapten een paar mensen niet waarom ik precies wist dat ik 200 gram noten per dag eet. Heel simpel, dat is omdat het zakje 200 gram bevat en 1400 kcal. Ik sta absoluut niet onder controle bij een diëtiste ofzo. Vond het wel grappig om te lezen alleen ik snap niet waarom die vraag dan niet gewoon in mijn topic gesteld wordt? Dan had ik het ook meteen kunnen uitleggen en hadden jullie er niet over hoeven te speculeren

[...]

Jaaa, ik heb de weddenschap gewonnen! Ik weet helaas niet waar het over gaat (want geen pb-tje ontvangen): maar gefeliciteerd en leuk voor je.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2014 @ 14:44:

O, leuk : gaan we karaktermoord/ analyses doen vanmiddag?Oeh, bijna m'n bingokaart vol nu
Daar is nummer 3
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2014 @ 14:44:

O, leuk : gaan we karaktermoord/ analyses doen vanmiddag?Wij noemen dat hier thuis een BGB-tje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven