Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 12 september 2014 @ 09:33:

Welkom in kamp Gio allemaal!

Voor mij de absolute winnaar.* meldt zich ook aan *
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Volgens mij zag ik Marjet Billy met haar eetgroepje aan tafel zitten. Ze likte haar mes/vork? af alvorens het in de mayonaisepot te stoppen. Daarna vraagt iemand anders om de mayo.

'Best' ranzig.
Doet die René trouwens nog iets anders dan ouwehoeren praten?

Tjongejonge.............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:pausini schreef op 13 september 2014 @ 09:31:

Nicolien is anders in mijn ogen wel de enige die iets vernieuwend voor de groep en de kijkers inbrengt.

Zij blijft mijn favoriet al mag ze best wat daadkrachtiger worden.Bovendien is ze een behoorlijk getalenteerde schilderes. Ze maakt echt mooie dingen en nu Rienk weg is, is ze daar heel actief mee bezig. Nico komt er wel!
quote:Maryssa schreef op 11 september 2014 @ 19:42:

Isabel heeft ook wat hysterische en narcistische trekjes vind ik. Dat geleuter dat ze zo verliefd op zichzelf zou worden?!

Ze reageert raar op drank en wordt dan gemeen en hysterisch. Nope dat is voor mij de winnaar ook niet.

Die opmerking van Isa is blijkbaar in de uitzending behoorlijk uit z'n verband gerukt. Isabel is ongelooflijk gebashed de laatste week voor de eliminatie en als ze dan een drankje op heeft, komt alle frustratie eruit. Ik vind juist dat als ze een beetje gedronken heeft, ze eindelijk een keer durft te zeggen wat ze vindt en 9 van de 10 keer ben ik het roerend met haar eens.
quote:Eindeloos schreef op 13 september 2014 @ 14:43:

Doet die René trouwens nog iets anders dan ouwehoeren praten?

Tjongejonge.............Nee, René ouwehoert, klaagt en jankt maar er komt bar weinig uit z'n handen. Nare, vervelende vent.
quote:pausini schreef op 13 september 2014 @ 09:45:

[...]

Eh.. wie was Huub? Ben ik even kwijt.

Huub van Ballegooy.

Deelnemer aan de Gouden Kooi en nu één van de baasjes van Utopia.
quote:pausini schreef op 13 september 2014 @ 09:45:

[...]

Eh.. wie was Huub? Ben ik even kwijt.Van de gouden kooi. Die regelt en beslist alles in utopia.
En dat je Nicoline akelig vindt kan ik echt niet begrijpen. Niet altijd even handig, erg idealistisch, erg van 'het gesprek', ja. Maar naar kan ik werkelijk niet ontdekken.
Huub, die met de schoonmaakster, later bewoonster van DGK ging?

Heeft die ongelooflijke slijmbal het voor het zeggen in Uut? Dat verklaart een hoop.
quote:Rooss4 schreef op 13 september 2014 @ 18:02:

Heeft die ongelooflijke slijmbal het voor het zeggen in Uut? Dat verklaart een hoop.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Ik hoop dat Isabella gaat winnen.
Van mij mag Ruud winnen,hij verdient dan wel geen geld maar hij is zorgzaam voor de koeien waar verder niemand bijna naar omkijkt.Ja Isabella ook maar die heb ik toch niet zo met die koeien zien knuffelen als Ruud.En hoe hij Tyrex verzorgde,dat kuikentje.

Maar ja het zal op het einde wel weer zo'n belsysteem worden
quote:Rooss4 schreef op 13 september 2014 @ 18:02:

Of het d schoonmaakster was weet ik niet meer, wel dat hij trouwde met Claire, een kind kreeg en haar ondertussen regelmatig in elkaar sloeg.

Dus ja, dat verklaart wel de meeste regie-keuzes in utopia.
Ruud is een vieze, nare gast. Samen met Ivan en Charlotte de laatste die van mij mag winnen.
Huub was een van de langst zittende personen in De Gouden Kooi. Hij werd vooral bekend doordat hij tijdens de show ging trouwen met Claire. Na De Gouden Kooi werden de twee ouders van Sophie. Helaas mocht het huwelijk niet lang duren omdat Huub voor de zoveelste keer was vreemdgegaan en losse handjes bleek te hebben volgens Claire. Huub heeft het in het dagelijks leven nog wel ver geschopt: hij is tegenwoordig redactiecoördinator bij RTL.
quote:ElleMichelle schreef op 14 september 2014 @ 14:42:

Van mij mag Ruud winnen,hij verdient dan wel geen geld maar hij is zorgzaam voor de koeien waar verder niemand bijna naar omkijkt.Ja Isabella ook maar die heb ik toch niet zo met die koeien zien knuffelen als Ruud.En hoe hij Tyrex verzorgde,dat kuikentje.

Maar ja het zal op het einde wel weer zo'n belsysteem worden Ruud de lusten, Isabella de lasten.
quote:ElleMichelle schreef op 14 september 2014 @ 14:42:

Maar ja het zal op het einde wel weer zo'n belsysteem worden

Meen je dit nu? Kijk je zeker nooit streams?

Ruud is namelijk echt een vervelende vieze vent (vvv).

En dan is hij nog gemeen en haatdragend ook.
quote:ElleMichelle schreef op 14 september 2014 @ 14:51:

Huub was een van de langst zittende personen in De Gouden Kooi. Hij werd vooral bekend doordat hij tijdens de show ging trouwen met Claire. Na De Gouden Kooi werden de twee ouders van Sophie. Helaas mocht het huwelijk niet lang duren omdat Huub voor de zoveelste keer was vreemdgegaan en losse handjes bleek te hebben volgens Claire. Huub heeft het in het dagelijks leven nog wel ver geschopt: hij is tegenwoordig redactiecoördinator bij RTL.

Ongelooflijk dat John de Mol deze klus aan dit kereltje heeft toevertrouwd. Jammer ook. Utopia had zoveel leuker en beter kunnen zijn.
quote:Jibba schreef op 15 september 2014 @ 01:37:

[...]

En dan is hij nog gemeen en haatdragend ook.Nee kijk alleen op tv en daar viel mij zijn zorg voor kuikentje Tyrex en het knuffelen met de koeien op wat ik geen andere bewoner zag doen.Isabella verzorgt de koeien dan wel maar verdere aandacht zie ik haar niet geven.
Van mij mag Gio of Nico winnen.

Dat zijn de enige 2 die oprecht zijn naar mijn idee.
Billy wint natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dan moet je echt beter kijken en de streams volgen ellemichelle. Ruud doet die dingen alleen als het hem uitkomt en doet verder vooral helemaal niks behalve andere mensen zieken. Isabella mag steeds zijn rotzooi opruimen en ervoor zorgen dat die beesten goed verzorgd worden.
quote:Jibba schreef op 15 september 2014 @ 01:37:

[...]

En dan is hij nog gemeen en haatdragend ook.

Ik kijk ook nooit streams maar ik vind dat ook van Ruud. Bah naar ventje is dat.

Goed wel dat Rienk weg is die had al veel eerder mogen gaan maar Ruud mag ook echt weg.

En die Mark is echt raar,raar hoofd,raar haar,loopt raar en een raar stemmetje.
quote:ElleMichelle schreef op 15 september 2014 @ 09:35:

[...]

Nee kijk alleen op tv en daar viel mij zijn zorg voor kuikentje Tyrex en het knuffelen met de koeien op wat ik geen andere bewoner zag doen.Isabella verzorgt de koeien dan wel maar verdere aandacht zie ik haar niet geven.

Dus als je lief tegen koeien bent maar een ongelofelijke klootzak tegen mensen mag je winnen?

En een koe is geen hond of kat,die kunnen prima zonder knuffels volgens mij als ze maar goed verzorgd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven