Alleen op stap?
zondag 14 september 2014 om 17:13
Ik zit met een dilemma.
Er is het hele weekend feest hier. Vanavond speelt er een leuke band. Daar zou ik wel heen willen. De afgelopen dagen kon ik ook al niet. Alleen er kan vanavond niemand met me mee. (veel moeten morgen weer vroeg). Alleen ik ben van mij zelf een saaie muts. Durf nooit op anderen af te stappen en ik drink ook niet.
Wat zouden jullie doen, gaan of niet?
Er is het hele weekend feest hier. Vanavond speelt er een leuke band. Daar zou ik wel heen willen. De afgelopen dagen kon ik ook al niet. Alleen er kan vanavond niemand met me mee. (veel moeten morgen weer vroeg). Alleen ik ben van mij zelf een saaie muts. Durf nooit op anderen af te stappen en ik drink ook niet.
Wat zouden jullie doen, gaan of niet?
zondag 14 september 2014 om 17:26
Ik zou erheen gaan als ik jou was. Je hoeft niet letterlijk op iemand af te stappen, je gaat gewoon naast iemand zitten of staan die je wel aardig lijkt en dan komt er meestal wel een moment waarop je een opmerking kunt maken, waardoor er toch een leuk gesprek ontstaat. Of je vraagt iets, ook al weet je het antwoord wel en ook dan kan er een gesprek ontstaan En zo niet, zoek je net zo makkelijk een ander persoon waar je bij kan gaan staan/zitten.
Bovendien, niet geschoten is altijd mis. Je kan altijd naar huis gaan, als het niet leuk wordt. Veel plezier!
Bovendien, niet geschoten is altijd mis. Je kan altijd naar huis gaan, als het niet leuk wordt. Veel plezier!
Yes, I've made mistakes, life didn't come with instructions!
zondag 14 september 2014 om 18:05
Je kunt ook gewoon voor de muziek gaan. Gewoon genieten en dan heb je sowieso een leuke avond. Eventuele praatjes etc zijn dan mooi meegenomen.
Zou daar geen hoofddoel van maken.
Ga weleens alleen naar concerten en de afterparty's erna en vermaak me dan opperbest. En de volgende keer ken je dan weer mensen, maar leuk als ze er zijn maar als ze er niet zijn ook best.
Zou daar geen hoofddoel van maken.
Ga weleens alleen naar concerten en de afterparty's erna en vermaak me dan opperbest. En de volgende keer ken je dan weer mensen, maar leuk als ze er zijn maar als ze er niet zijn ook best.
zondag 14 september 2014 om 18:25
ik ga ook altijd alleen naar dat soort activiteiten.. Mijn partner houdt daar niet van. Ik kom altijd wel iemand tegen die ik ken. En concerten ga ik niet heen om gezellig te doen, maar om te genieten van de muziek .. Festivals zijn zoveel mensen die wel van een praatje houden.. dus .. lekker alleen gaan.