dagje uit

18-07-2008 10:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wij zouden as zondag een dagje naar de dierentuin gaan maar vanwege de vele verwachte regen zien we daar toch maar vanaf

alleen wat nu? We zijn met 1 zwangere, 1 baby van 8 weken en 4 kinderen van 1,5 tot 4...

wie heeft er een leuk idee? (dus niet alleen voor 4 kleine kinderenm maar voor iedereen)

alvast bedankt!
lekker thuis spelletjes doen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Spelletjes zijn inderdaad leuk. Of misschien naar een overdekt zwembad? Of kijk even op deze site: www.uitmetkinderen.nl

In ieder geval veel plezier met wat je gaat doen vandaag!
Oranjestad!!
Gewoon toch gaan!
gewoon gaan, regenkleding mee, laarzen aan en je waant je echt op safari.

Nog een voordeel het is minder druk in de dierentuin dus geen rijen bij de wc en frietbalie.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
In welke regio zit je?
Kinderen en ik zouden dat wel leuk vinden, gaan met regen, maar manlief en de rest.... we wonen in zuidholland, op zich is een uurtje rijden niet zo erg maar andere wonen in al een uur bij ons vandaan. iets wat leuk is voor ouders met een baby (voor de ouders dus) voor mensen zonder kinderen (want nog zwanger) en 2 gezinnen met kinderen.... wat een combi! haha

dagje uit heb ik ook al opgezocht maar dan moet je 300 pagina's doorbladeren en weet je eigenlijk nog niet of t leuk is.... tips van mensen die dingen gedaan hebben zijn toch wat handiger
Boerderij Bouwlust in schipluiden is heerlijk. Alleen niet de hele dag. Je zit lekker op het platteland tussen de koeien en schaapjes, rust alom en er is een speeltuin. Mijn kleine van drie vind het helemaal super en manlief en ik ook. Moet je wel iets met dieren hebben natuurlijk. Er zit een heel goed pannenkoekenhuisje niet al te ver op de grens maasland/maassluis.
Een overdekte speeltuin? (oh, als ze die vroeger hadden gehad was ik er echt niet weg te slaan denk ik )
speeltuin is niet leuk voor 4 volwassenen zonder kinderen in speelleeftijd. we zijn er uit, we blazen het af :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven