Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Hoestmogelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 21 juli 2014 @ 13:33:

Lieve mods.

Ik heb een nieuw motto. Rara, wat staat er?

Mijn vraag is dan ook hoe het kan dat je wel diakritische tekens kunt gebruiken in je tekst, maar niet in het motto?

En de vervolgvraag is uiteraard of dat niet opgelost kan worden.

Dank.Ik quote mezelf maar even. Het is geen wereldprobleem, maar het zou toch ook niet zo moeilijk op te lossen moeten zijn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Fijn dat de streepjes zijn opgelost.
quote:merano schreef op 21 juli 2014 @ 13:33:

Lieve mods.

Ik heb een nieuw motto. Rara, wat staat er?

Mijn vraag is dan ook hoe het kan dat je wel diakritische tekens kunt gebruiken in je tekst, maar niet in het motto?

En de vervolgvraag is uiteraard of dat niet opgelost kan worden.

Dank.

Beste Merano,

Het klopt idd dat je geen diakritsche tekens kunt gebruiken in het mottogedeelte, maar daar was je al achter. Ik zal het neerleggen bij de TD, maar het heeft in principe geen invloed op het functioneren van het forum, dus een oplossing kan even op zich wachten.

met vriendelijke groet,

Junior
Hopelijk zit ik hier goed met mijn probleem.

Ik heb dit alleen als ik een topic openklik op Viva, er gaat dan automatisch een tweede pagina laden met sexadvertenties
quote:Keausje schreef op 21 augustus 2014 @ 15:39:

Hopelijk zit ik hier goed met mijn probleem.

Ik heb dit alleen als ik een topic openklik op Viva, er gaat dan automatisch een tweede pagina laden met sexadvertenties

Oh dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heb je al geprobeerd om de cookies te verwijderen? Welke browser gebruik je en heb je het bij iedere pagina van Viva?

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 augustus 2014 @ 08:52:

[...]

Oh dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heb je al geprobeerd om de cookies te verwijderen? Welke browser gebruik je en heb je het bij iedere pagina van Viva?

met vriendelijke groet,

Junior

Hoi Junior,

Nee, ik heb het niet bij elke pagina wel voornamelijk op de pijler Actueel, en ik gebruik chrome als browser.

Ik zal het nog even proberen met de cookies

Groetjes, Keausje

Waarom staat het bericht van 22.38u vóór het bericht van 22.37u?

Raaaar!
Ik krijg om de haverklap witte pagina's.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik heb het al gevonden!
anoniem_202739 wijzigde dit bericht op 31-08-2014 15:33
Reden: opgelost
% gewijzigd
Ik krijg om de haverklap de melding dat het forum niet geladen kan worden. En supertraaaaaaaaag!!
Forum is ook hier retetraag.
quote:Bianca2612 schreef op 31 augustus 2014 @ 17:52:

Forum is ook hier retetraag.Niet normaal zo traag als het forum vandaag is. Dit weekend ook al vaak witte pagina's gehad, maar je hoort hier niets van de mods.
Het is echt zo enorm irritant dat er geen kant en klaar reactiescherm meer bovenaan staat

en ik word horendol van die idiote bewegende ads. Hoe kan ik die blocken op mijn tablet?
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 september 2014 @ 22:43:

Het is echt zo enorm irritant dat er geen kant en klaar reactiescherm meer bovenaan staat

en ik word horendol van die idiote bewegende ads. Hoe kan ik die blocken op mijn tablet?

Beste Sabbaticalmeds,

Het kant-en-klare reactiescherm is vervangen door de button en zal niet terugkomen in de oude vorm. Wat betreft de adds heb ik de klacht bij de TD neergelegd

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Alixane schreef op 31 augustus 2014 @ 17:54:

[...]

Niet normaal zo traag als het forum vandaag is. Dit weekend ook al vaak witte pagina's gehad, maar je hoort hier niets van de mods.

Beste Alixane,

De TD is druk bezig met het forum waardoor het af en toe wat trager werkt.

met vriendelijke groet,

Junior
Weet niet of dit al gemeld is.

Keek toevallig even in mijn profiel, ik ben daar volgens VF 44 jaar.

Erg aardig misschien, maar ik ben trots op mijn 46 jaar.

Ik heb jaartal '1967' ingevuld (al vanaf het begin), geen maand of dag.

Denk dat de software niet kan rekenen...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Vraagje: is het inmiddels al mogelijk om je inbox op te schonen?

Miss.Innuendo in "Centraal bug topic/ Viva.nl vernieuwd!"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Is het omdat de zoekfunctie nu "terug" is (hoezo, heeft die ooit gewerkt zoals het hoort?) dat de terug-knop het niet meer doet en je bij het openen van een topic edit:en na het plaatsen van een reactie ergens in the middle of nowhere wordt gedropt?
Beste forummers,

Ik heb alles doorgegeven aan de juiste persoon die naar jullie klachten zal kijken, zodra ik een terugkoppeling krijg dan zal ik het direct hier melden.

mvg,

Junior.
quote:geve schreef op 11 september 2014 @ 13:04:

Is het omdat de zoekfunctie nu "terug" is (hoezo, heeft die ooit gewerkt zoals het hoort?) dat de terug-knop het niet meer doet en je bij het openen van een topic edit:en na het plaatsen van een reactie ergens in the middle of nowhere wordt gedropt?

Beste Geve,

We hebben hier achter de schermen gekeken en niemand heeft het probleem wat je beschrijft. Om miscommunicatie te voorkomen, zou je nog iets duidelijker willen verwoorden wat het exacte probleem is?

Dan zal ik het opnieuw onder de aandacht brengen bij de CM/TD.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 september 2014 @ 14:21:

Om miscommunicatie te voorkomen, zou je nog iets duidelijker willen verwoorden wat het exacte probleem is?

Ja hoor!

Geconstateerd vanmorgen onder FireFox 31 met een heleboel extensies er bovenop, ondertussen onder Firefox 32 met cache geleegd en alle extensies disabled. Standaard huidige Firefox versie dus. Same problem.

Klik ik bijvoorbeeld in de topiclijst van Overige op jouw reactie in dit topic (14:21), dan krijg ik in een flits jouw reactie te zien, maar gaat Firefox onmiddellijk terug naar bovenaan (de OpeningsPost). Moet dan terugscrollen.

In een open topic op de "terug"-knop (zwarte pijl links bovenaan) klikken doet het scherm verspringen maar ik kom niet, zoals verwacht, op de vorige bekeken pagina maar blijf op de huidige. Is exact hetzelfde gedrag als een drammerige website die niet wil dat je weg surft. Alleen door over die "terug"-knop met de rechtermuisknop te klikken kan ik een vorige pagina selecteren.

Ik verwacht dat ik na het plaatsen van deze reactie opnieuw de OP te zien krijg ipv mijn eigen bijdrage. Edit: precies!

ps. Wat een ongelooflijke hoeveelheid reclame staat hier (zonder filter)!
quote:geve schreef op 11 september 2014 @ 15:13:

[...]

Ja hoor!

Geconstateerd vanmorgen onder FireFox 31 met een heleboel extensies er bovenop, ondertussen onder Firefox 32 met cache geleegd en alle extensies disabled. Standaard huidige Firefox versie dus. Same problem.

Klik ik bijvoorbeeld in de topiclijst van Overige op jouw reactie in dit topic (14:21), dan krijg ik in een flits jouw reactie te zien, maar gaat Firefox onmiddellijk terug naar bovenaan (de OpeningsPost). Moet dan terugscrollen.

In een open topic op de "terug"-knop (zwarte pijl links bovenaan) klikken doet het scherm verspringen maar ik kom niet, zoals verwacht, op de vorige bekeken pagina maar blijf op de huidige. Is exact hetzelfde gedrag als een drammerige website die niet wil dat je weg surft. Alleen door over die "terug"-knop met de rechtermuisknop te klikken kan ik een vorige pagina selecteren.

Ik verwacht dat ik na het plaatsen van deze reactie opnieuw de OP te zien krijg ipv mijn eigen bijdrage. Edit: precies!

Beste Geve,

Bedankt voor je toelichting, ik ga het doorsturen. Mocht ik een terugkoppeling krijgen dan laat ik het je weten.

mvg,

Junior.
quote:geve schreef op 11 september 2014 @ 15:13:

[...]

Ja hoor!

Terugkoppeling gekregen dat de TD ernaar gaat kijken en je hoort zo snel mogelijk van ons.

mvg,

Junior.
Ik denk dat ik hetzelfde probleem als Geve heb, maar zet het toch maar even neer. Als ik in in een pijler op laatste reactie klik kom ik daar niet terecht maar gewoon bovenaan de pagina, erg vervelend is dit.

Edit: hetzlelfde met het plaatsen van een nieuw bericht. Je komt na het verzenden van het bericht heel even daar terecht, en dan wordt je weer helemaal naar boven geschoten, super irritant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven